Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BUAS LAGI KE NAFSU MAT TAIB NI ?

CADANGAN MAT TAIB SEOLAH-OLAH SATU SABOTAJ KEPADA UMNO/BN.

DALAM UMNO/BN MUNGKIN RAMAI YANG SLIM-SLIM,BILA DISEBUT MACAM MISS WORLD MAKA TERBAYANG LA KITA WANITA PAKAI SEPARUH BOGEL,HARAP MAT TAIB TIDAK MERAPU

-Pak Karamu-

 

Calon Umno mesti macam Miss World: Mat Taib

AddThis Sharing Buttons

Muhammad Muhamad Taib
Muhammad Muhamad Taib - Foto Sinar Harian oleh: ROSLI TALIB
(Ubah saiz teks) 
 
SHAH ALAM - Mereka yang bertanding mewakili Umno pada PRU akan datang perlu tampak hebat dan sempurna seperti calon Miss World.
Related image

Bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad Mohd Taib berkata, saringan yang dibuat perlu ketat dan meliputi pelbagai kriteria supaya calon itu menepati ciri-ciri pemimpin didambakan rakyat.

"Sama ada ketua bahagian, timbalan, ketua wanita atau puteri, kita kena menangkan calon-calon kita yang dihantar oleh BN.

"Calon-calon yang dihantar ini haruslah macam nak masuk Miss World, tak kan kita nak hantar (calon) yang kemetot je?," katanya ketika ditemui pada majlis Mesra Media Bersama Tan Sri Mat Taib, di Umno Selangor, di sini.

Beliau yang lebih dikenali sebagai Mat Taib berkata, calon Umno yang mahu membawa nama parti mesti mempunyai ciri-ciri kepimpinan yang boleh menyaingi barisan calon  ditampilkan oleh pembangkang.

"PRU kali ini,DAP, Pas, Bersatu letak calon. Kalau mereka letak yang profesional dan Umno letak calon lekeh, macam mana kita nak suruh orang undi kita yang tak berapa cemerlang?

"Kita perlu letakkan calon yang handal dan terbaik dari semua segi, kemudian baru kita boleh menang," katanya.

21 orang berkata:

Anonymous said...

Politikus yg tua2, uzur, selalu ponteng parlimen, pasu bunga dan pemalas sila berambus, beri laluan pada yg muda dan ada semangat juang. Sekian t.kasih.

Anonymous said...

Alkisah, maka bersidang akhbar la mike type sekembalinya ke pangkuan najimi.. Dan bergembira la najimi dengan keazaman yang ditunjukkan orang kuat barunya..

" Perbarisan perlukan calon bertaraf miss world" kata mike type sambil menerangkan maksudnya, meliputi calon berdaya saing, dari kalangan profesional dan sama taraf dengan bakal calon hoppa alliances dan parti bulatan untuk memastikan kemenangan perbarisan..

Dan setelah selesainya sidang akhbar, diteruskan pula sesi bersama cybertrooper parti untuk mencanangkan idea miss world mike type di alam cyber pula..

"semua faham kan konsep calon setaraf miss world? kita kena pastikan idea kita hebat di alam cyber" mike meminta kepastian..

"faham boss" jawap macai serentak..

Mike type : apa korang nak tulis nanti?

Macai a : perbarisan akan mengemukan miss world sebagai calonnya..

Macai b : calon miss world semestinya mempunyai bentuk badan yang menarik untuk kemenangan perbarisan..

Macai c : calon sedia ada yang overweight akan disedut lemaknya untuk mencantikkan bentuk tubuhnya..

Dan begitulah seterusnya macai2 lain turut memggariskan kriteria yang diperlukan unruk menjadi seorang miss world..

"mati aku camni.. Patut pun, bagai anjing menyalak bukit, macai aku cakap panggil orang dengan gelaran anjing".. Keluh mike type..

Dan keesokan harinya, mike type bersidang akhbar lagi..

" perbarisan memerlukan macai bertaraf miss world, dan bukannya macai kemetot"..kata mike type..

Dan begitulah kisahnya..

Unknown said...

ASS..WR.WB.SAYA pak alresky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208)
BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
>>>>>TOTO TOGEL 2D 3D 4D KLIK DISINI <<<<<
DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL
angka;GHOIB: singapura
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum
angka”GHOIB; laos…
angka”GHOIB; macau
angka”GHOIB; sidney
angka”GHOIB: vietnam
angka”GHOIB: korea
angka”GHOIB: brunei
angka”GHOIB: china
angka”GHOIB: thailand


















eri said...

pekembar pis porno berpisah tiada...pompuan bogel jugak yg ko bayangkan ek...memang x dapat dah la 90m pas ni...memang kepala bapak kau...

IrWrWs said...

Setuju.. kalau umur dah sampai 90 tahun pun masih tergamak tuduh geng sendiri melancapkan orang; seeloknya BERAMBUS!!

IrWrWs said...

Betul... sampai terbawa2 pompuan ke pejabat kerajaan negeri selangor .. ada yg kata sampai makan aiskrim dalam toilet.. ada pula yg kata sampai melancapkan org.. ntahlaa

eri said...

standard jantan la kalau orang nak aiskrim kan apa ada hal...yg penting tak mengaku pewaris nabi tapi layan citer blue kat german...tu blom masuk citer seluar dalam yang boleh sarung nangka lagi tu...

Anonymous said...

Biasa la kan?.. Ulama dah dijadikan musuh no 1 kat malaysia..

Sekarang atheis pun ada kat malaysia ni.. Atheis benci semua agama, tetapi memandangkan Islam yang terbesar kat malaysia ni, ulama lah musuh no 1..

Sosialis memang la di tolak terus oleh Islam, dan ulama lah musuh no 1 sosialis..

Sekular dan liberal ada la jugak sikit kepercayaan, tapi ulama mesti duduk diam2 jauh2 dari politik.. Jadi ulama yang mendukung politik Islam dijadikan musuh no 1..

Kafir harbi?.. Ulama adalah musuh paling utama pekembangan ugama diorang kat malaysia ni..

Pilih kategori mana diri anda..

IrWrWs said...

ero, kalau lancapkan orang kira standard jantan juga ke?

eri said...

hat tu standard jantan kepala bapak ko nyer jenis ja tu...kesian3....

Anonymous said...

Itu isu besar tu en eri, melibatkan dosa besar hubungan sejenis..

Rakyat nak tau cerita sebenar, dah tanya tun, dan tun mengiakan yang saudara dsai memang melakukan liwat tu..
Maknanya liwat 1 memang berlaku, mengikut jawapan tun la..

Liwat 2 zaman najib, semestinya najib cakap betul2 terjadi..

Liwat 3 cuba diolah, ditentang pan atas laporan qazaf.. Dengan kata lain pan tak percaya.. Macamana pan boleh begitu yakin, sedangkan tun cakap dsai memang seorang peliwat..

Mahkamah rayuan membatalkan liwat 1 lepas tun turun dari pm.. Rakyat konpius, pkr pun macan setuju je dengan tun.. Yang tersiksanya, dsai meringkuk dalam penjara.. Macam sia2 je tentangan dsai pada tun selama ni...

eri said...

ko nampak ka dia liwat orang??semua atas hearsay orang dan keputusan mahkamah makanya ko nak percaya apa pun ikut suka kepala bapak ko...apa aku nak percaya pulak ikut suka hati kepala bapak aku la...

eri said...

bila bab liwat ko percaya sangat tun...bila tun kata pm kepala bapak tu penyamun,penipu kleptokrasi awat hang tak percaya pulak..sebagaimana kes liwat anwar tu kes negara kena liwat tu pun tun bersandarkan kepada fakta n bukti2 yg dia dah tapis n kaji betul ka tak...awat tak percaya?kalau percaya awat lebai pis teragung pengganas dok sokong negara kena liwat???memang jenis haram jadah punya kepala bapak la kapa ni semua...

eri said...

hahaha bayangkan ku nan pakai bikini...choy suwey 44 hari...

Anonymous said...

Kleptokrasi ni nama ciptaan je en eri, seolah2 najib orang pertama dalam umno yang memulakan klepet ni.. Pas lawan bukan stakat si pelaku, pas lawan keseluruhan sistem yang membolehkan kleptokrasi tu berlaku..

Tak perlu ambil yang sebelumnya, pas lawan kleptokrasi yang berselindung disebalik kroni zaman tun dan pak lah..
Pas jugak lawan kleptokrasi zaman najib yang semakin berani tanpa selindung2 kroni.. sebelum tun jadi pembangkang lagi pas dah lawan bersama barisan alternatif dan kemudiannya pakatan rakyat.. Kalau perasan, tun cuba hilangkan tentangan yang dimulakan dsai dan orang lain, seolah2 dia lah yang mula2 jumpa masalah penyelewengan ni dan dinamakan kleptokrasi..

Kleptokrasi ni menjadi2 bermula bila kementerian kewangan duduk bawah pm yang asalnya dari bawah jagaan tpm.. Siapa yang memulakan?.. Siapa menteri kewangan yang kena buang masa tu yang bermulanya episod liwat?..

Pas cadangkan pengasingan terus ekonomi dari menteri2 untuk mengelakkan terus kleptokrasi. Menteri setakat pemantau je.. Pas jugak cadangkan pengasingan perundangan dari kuasa eksekutif supaya tak perlu arahan eksekutif untuk prosiding, terutamanya yang melibatkan eksekutif itu sendiri.. Lagi cantik kan?..

eri said...

hahaha cuba lagi ek...tambah humor skit n suspenkan sikit anti klimak nyer pasti penulisan boleh diangkat untuk digunakan oleh mca sebagai kertas tandas...bab pis lawan sistem yang x boleh belah tu....oi mangkuk tu memang semua orang tau pis ni kerja membangkang....TAPI dulu sebelum pengganas dunia no 2 jadi president...sekarang ni ada ka???nampak dok jilat ja la ada la...

eri said...

ko paham ka tak kleptokrasi tu menatang apa?cuba citer sikit zaman tun n pak lah kleptokrasi apa yang ada...jawap betul2 kalau xda bukti n agak2 sedap mulut ja nak bercakap ko memang anak haram kepala bapak ko....ka nak kena baiah dulu x leh tipu2??

Anonymous said...

Kenapa?.. Apa masalahnya, kalau semua diasingkan dari kuasa eksekutif.. Hanya pantau perjalanan perundangan dan ekonomi.. Takde lah boleh diklepet sesuka hati.. Tak kira la sapa yang memerintah nanti..

Sumber ahli pas tentang tun dan kroni2nya adalah abang mat kita dalam ceramah2 dia dulu2 masa bersama pas.. Hearsay apa yang dia cakap..Jadi dia orang paling sesuai kalau nak tanya dan mintak bukti..

IrWrWs said...

So boleh lah kalau ko nak percayakan tun kan? Penat dah percayakan dsai tu.. ikut suka hati bapak ko lah kan?

IrWrWs said...

Ee bodonya.. pkfz, perwaja, ipp, penswastaan air, letrik dan byk lagi bodo.. Ko ingat zaman tun m tu bukan sahaja klpetokrasi shj yg ada malah klepetkorasi punya lah byk..

5689 said...

zzzzz2018.9.4
nike air max 95 ultra
christian louboutin sale
nike outlet store
hugo boss outlet
kate spade outlet
canada goose jackets
polo ralph lauren
true religion outlet
pandora
golden goose sneakers

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.