Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS BANTU RAKYAT P.PINANG



17 orang berkata:

Anonymous said...

Pas dah repot polis ke belum. Hari tu tanah runtuh dah repot polis. Dulu masa kelantan banjir besar pun dap hantar bantuan.. benda mcm tu pun hang nak kecoh2 ka karam?? Ni bencana alam, misi bantuan kemanusiaan, nak tolong, tolong jer la. Perangai karam dah mcm haram. Akai dok kat tumit.

Anonymous said...

Tak payah tolong la. Korang boleh berambus pergi kelantan sana. Zahid dah tolong dah. Korang pas gi jenguk komisyen balak lagi bagus. Tak pun gi edar tin Milo buat tambang lobai 10 gi London nanti. Syohhh syihhh syohhh pergi beramboss sana

Anonymous said...

Jom ahli2 pas mari kita buat report polis pasal penang kena landa banjir... Cepat cepat ini ada peluang main politik

Anonymous said...

Lim Go End hampir menangis telefon minta bantuan pukul 3 pagi, telefon pulak minta bantuan dengan UMNO

Suruh hantar tentera dan sukarelawan

PAS akan membantu rakyat Penang, walaupun PAS dituduh macam2 oleh Lim Go End

PAS bantu Penang bukan kerana Lim Go End tapi kerana rakyat Penang memerlukan bantuan

Banyak harta benda yang perlu dipindah, haiwan seperti babi, kenderaan dan manusia

Tu la lain kali mulut jangan lembik sangat mendabik dada, sekarang dah tak nampak dada semuanya dah ditenggelami air

Anonymous said...

Samdul2 kat sini hanya pandai memfitnah

Tiada apa yang dilakukan untuk menolong mangsa banjir di Penang

Kesian Haprak dapat penyokong macam ni

Anonymous said...

Masa kelantan dulu kerajaan pulau pinang bagi bantuan... Bukan duit dap... Duit kerajaan..

Masa penang ni, pas malaysia yang bagi bantuan.. Bukan kerajaan, duit parti...nampak tak beza si klepet dan yang betul2 ikhlas..

Bantuan sekali dengan tenaga kerja manusia.. Yang ni memang ph takde la..

Anonymous said...

Pas nak tolong sebagai misi kemanusian.. Tak kira kawan atau lawan.. Tolong dengan duit dan tulang 4 kerat..

Pom-pom girl dan ph kerja melalak melolong je..sorakan semata2 tak membantu mangsa banjir tu.. Kena turun padang..

IrWrWs said...

DAP nak berUG dgn UMNO ke? Keh keh

IrWrWs said...

PH ada lah tenaga kerja.. golongan LGBT kan ada..

IrWrWs said...

Jom.. tapi LGE dah repot kat org atas.. Zaahid tu.. sia2 je kalau kita buat repot polis.. cuma kat sarjan pulak tu.. di balai polis je pun bukan kementerian dalam negeri.. camana ek?

IrWrWs said...

Harap LGE tak halang geng ‘TALIBAN’ (PAS) nak bantu mangsa banjir! Ntah laa.. jangan harapkan sangat geng ‘TALIBARUT’ (PAN) tu..

Anonymous said...

Dap pun mengaku pas pilihan anak muda.. Taliban anak2 muda siswa2..
Parti taliban parti anak2 muda siswa2 pelajar2... Patut tak ramai sokong ph..

Anonymous said...

DAPigs bagi bantuan sekali dengan maki hamun dan sindiran, berbaza dengan PAS bantu membantu ikhlas kerana Allah tak ada pulak sindiran dari PAS

DAPigs dah mula berjinak dengan UMNO, nak berUG dengan UMNO pulak ke? Madey tak cukup kuat lagi, Najib lagi kuat

IrWrWs said...

Lagi kuat lge main politik ek?

Anonymous said...

Tak mustahil.. Kalau dap berbaik dengan umno, kes rasuah banglo boleh terlepas..

Ppbm kembali pada umno lepas pru, jadi orang tengah untuk dap pulak berbaik dengan umno.. Game over untuk ph... Tapi tidak untuk pas..

IrWrWs said...

DAP bukan shj nak berUG dgn UMNO dalam adegan peluk memeluk malah sebelum itu turut mengamalkan politik matang dan sejahtera bila meminta bantuan kerajaan pusat.. tahniah..

adidas nmd said...

michael kors handbags
oklahoma city thunder jerseys
coach outlet
nike factory outlet
polo ralph lauren
carolina panthers jersey
cheap basketball shoes
ralph lauren outlet
chicago bulls
ray ban sunglasses

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.