Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Mulut UMNO Busuk Dan Hampeh

Salam

Paku dulang paku yang serpih kata orang UMNO yang lebih

Apabila kerajaan PR mengurniakan tanah untuk keperluan kaum cina maka hebuhlah suara pemimpin UMNO dan juak-juaknya mengatakan Nizat menjadi boneka DAP, Kominis dan lain-lain tuduhan yang jahat lagi samseng

Apabila zambry dari UMNO merampas kuasa secara lanun maka baru-baru ini dia kurniakan pula tanah kepada kaum india seluas 800 hektar (jika tak silap) Namun tiada suarapun yang keluar daripada pejuang UMNO yang sanggup bersuara

Mulut UMNO tersumbat kerana sikap UMNO yang memang gatal mulut dan suka mencipta musuh dan mencari gaduh, mengapa UMNO tak buat tuduhan kepada Zambry sebagai boneka Samy Vellu ? Atau boneka Tamil Ellam !

Kemanakah hilangnya telor UMNO dah anjing makankah ? Persoalannya bukan kerana beri tanah akan tetapi tuduhan UMNO terhadap Nizar yang berbagai tuduhan yang jahat lagi hina nah sekarang mengapa UMNO membisu ?

Adakah UMNO pro Samy Vellu yang menjadi musuh Mahadzir ? ataupun UMNO dah menjadi pro kominis Tamil Ellam ? Yang baiknya UMNO ni pergilah sembahyang kat Batu Caves tu di situ yang layak bagi kamu

5 orang berkata:

::cik kikiLaLa:: said...

pak kara.. diaorang pun gosok gigi aper~ hehe

~PakKaramu~ said...

Terima kasih kerana menziarahi anda

dino.yp@gmail.com said...

Pakcik dah tua tapi tulisan pakcik tak menunjukan pakcik matang berbicara. Harap2kan sempatlah bertaubat.

Luna said...

utk puak2 yg berpolitik mcm UMNO mmg layak kata2 ni utk dorg

Unknown said...


Its really great article..Thanks for sharing this useful information..
شركة شحن عفش من الرياض الى مصر
شركة شحن عفش من الدمام الى مصر
شركة ديكورات بالرياض
شركة دهانات في الرياض

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.