Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Terkini Di Bagan Pinang

Salam

Sekarang di Bagan Pinang sedang berlaku peperangan di antara UMNO dan PAS, sikap UMNO adalah maklum, dia pukul orang maka dia pula yang menangis, dia yang menyamun dan mencuri maka dia pula yang bertempek pencuuuri ! pencuuuri ! pencuuuri ! ....... UMNO pula yang memulakan mengutuk orang, maka dia kata orang lain yang memulakan mengutuk mereka, yang terkini mereka yang mengedarkan risalan mengutuk UMNO maka dia pula tuduh orang lain yang mengedarkannya, bolehkah orang ramai faham apakah jenis perangai UMNO ni !

Pak Karamu nasihatkan orang UMNO jangan lah buat kerja kotor ni nanti orang UMNO salahkan PAS pula yang buat walhal inilah sebenarnya kerja kotor UMNO, tujuannya supaya orang ramai salahkan PAS, sebab itu Pak Karamu syorkan supaya orang UMNO cari baju atau lambang orang PAS kemudian pakai, lepas tu pergilah belasah orang UMNO atau menteri UMNO, kemudian tuduh PAS yang buat ganas supaya pengundi di Bagan Pinang percaya

BERITA KEDUA

PENGAKUAN BEBERAPA ORANG JENDERAL YANG TELAH BERSARA MENGAKUI PENYELEWENGAN UNDI POS UNTUK MEMENANGKAN BN, PENYELEWENGAN INI TELAH BERLAKU SEJAK DARI TAHUN 1959 LAGI DEMIKIAN LAPOR MEDIA, SO .... WAHAI SPR, WAHAI UMNO/BN TOLONGLAH NAFIKAN ! JIKA KALIN ORANG YANG BENAR, KALAU TIDAK TANGKAP SAJA BEKAS JENDERAL TU

ORANG UMNO TAKKAN PERCAYA CERITA NI, SEBAB ITU TOLONGLAH TEMURAMAH JENDERAL YANG BUKA CERITA INI, DI KATAKAN UMNO MENIPU DAN MEMBUAT KHIANAT SEJAK TAHUN 1959 HINGGA SEKARANG, SUNGGUH MAKSIAT UMNO NI ATAU KALAU BERANI BONGKARLAH CERITA NI BIAR SEMUA ORANG FAHAM UMNO PENIPU

2 orang berkata:

Anonymous said...

Jeneral la bodoh! bukan jenderal. kalau dah menuis penuh dengan kebencian macam inilah jadinya..

KTM Kena Tipu Jugak.. said...

Tahun 2004 saya menjadi KTM ketua tempat mengundi...saya tolak untuk undi pos...pada hari mengundi pukul 12 tengah hari saya keluar sekejap ke pusat lain untuk mengundi...sampai di pusat itu...saya hulur KP...kerani itu periksa daftar mengundi...kerani itu kata TUAN SUDAH MENGUNDI...saya jawab SAYA KTM...dari pagi 5.30 pagi saya bertugas ambil TONG dan alatan mengundi...bawa anggota polis bersama...masa bila pulak SAYA DAH mengundi...sehingga sekarang saya tak dapat jawapan RASMI..tapi saya boleh agak mereka guna pengundi hantu...gunakan kad kuasa lain yang palsu...menggunakan nama saya TAPI gambarnya pengundi hantu itu...SEBAB itulah dakwat jari SPR terkentut tercirit TAKUT nak gunakan.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.