Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Bertambah Hebat Isu ALLAH

Salam

Bertambah hebat Isu ALLAH ini sampai ada ulama keluarkan fatwa pujangga, katanya jika sokong orang keritian guna perkataan Allah boleh Syirik atau kufur, ini bererti di Malaysia ada dua majlis fatwa satu majlis fatwa kebangsaan dan satu lagi Haron Din, Pak Karamu bukan nak sanggah mereka tapi mengapa majlis fatwa membisu sehingga Haron Din keluarkan fatwa ? Apakah mereka nanti akan bertemu dengan ayat al quran yang membolehkan orang bukan islam boleh gunakan perkataan ALLAH ?

Memang orang yang beragama islam ada asas kokoh takutkan akhbar itu memutarbelitkan kalimah ALLAH untuk tujuan mensabotaj agama islam seperti Indonesia, atau memburuk-burukkan agama islam dengan penggunaan kalimah ALLAH tersebut akan tetapi jika berlaku demikian adakah umat islam sanggup berpelok tubuh saja ? Apakah mereka tak sanggup membakar segala yang mencacatkan agama islam ? Mengapa begitu rapuh iman umat islam jika hanya di pengaruhi hanya dengan kalimah ALLA yang Allah benarkan untuk mereka ?

Pak Karamu nampak para ulama sebenarnya telah gagal membimbing orang melayu islam ke jalan akidah di negara ini yang sepatutnya ini semua kerja mereka, Apakah mereka nak lepas tangan lalu mereka terpaksa akor dengan sesitiviti UMNO ? Bukankah di negara ini ada akta mesin cetak untuk bertindak ? Apakah takut dengan bayang-bayang ATAU ada motif yang lain ? Ayohhhh ! kita hapuskan mereka jika mereka cuba gunakan kalimah ALLAH untuk melemahkan atau mensabotaj agama islam

Persoalannya hujah Pak Karamu berpandukan al Quran, jika kita nak tolak ketentuan Allah lagilah boleh jadi kafir yang nyata

1 orang berkata:

Cá Sakihara said...

Thanks for coming..
Back more times :)

Best regards,
Cah*

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.