Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Tetiba Sabah Akan Tingkat Kawalan ....

Salam


AIK ! TETIBA SAJA SABAH AKAN TINGKATKAN KAWALAN KESELAMATAN !

Ekoran amaran dari kedutaan Amerika yang mengatakan pulau dan perairan di sekitar Sabah ada kemungkinan akan di serang oleh pengganas dan pelampau adalah suatu berita yang melucukan, Adakah kedutaan asing lebih mengetahui keselamatan di Sabah berbanding Kerajaan Malaysia ? sehinggakan pasokan keselamatan Malaysia akan meningkatkan kawalan keselamatan ? Adakah Malaysia di bawah telunjuk Amerika ?

Apa yang kita ketahui PR akan memperhebatkan serangan politinya di Sabah ekoran sokongan rakyat di negeri itu terhadap PR berhubung isu kalimah Allah dan menteri kanan yang buat hal, memang program tersebut atas permintaan PR di Sabah dan PR semenanjung sudah tentu akan membantu dengan mengirimkan pemidatu politiknya di anggap perkara biasa sahaja, apa yang Pak Karamu nampak ialah alasan Sabah akan di serang oleh perompak dan pengganas adalah helah politik untuk menakutkan rakyat dan PR sahaja, alahai ! katakan saja yang menyerang Sabah dan pulau di sekitarnya adalah PR

Apakah nanti apabila Sabah dan sekitar pulau dan pantainya di katakan akan di serang maka rakyat Sabah akan takut keluar untuk mendengar ceramah PR ? Huh ! ini politik semua ada dalam poket PR, rasanya lakonan ini kurang tepat kerana PR cepat dapat menghidunya, kasihan mereka ya !

Katakkan saja, Heiiii! rakyat Sabah jangan kamu kaluar dari rumah nantik kamuk aqan di tangkap oleh pangganas dari Semenanjung ! hu hu hu


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.