Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Juara Rakyat Tak Menjadi

Salam

UMNO DIKATAKAN JUARA RAKYAT TAPI TAK MENJADI, IA SATU SLOGAN YANG BASI LAGI HANCING

Sebagai juara rakyat, Apakah yang UMNO telah buat sekarang ? Tidakkah UMNO memahami bahawa rakyat sekarang sudah gelisah dengan menanggung berbagai bebanan hidup, Apakah UMNO tidak dapat merasakan kegelisahan rakyat yang semakin tertekan hidup mereka dengan berlbagai barang harian naik mendadak, kemudahan pelajar sekolah merunsingkan ibu bapa, di tambah lagi harga minyak yang akan naik menjadikan sara hidup akan melambung tinggi sedangkan pendapatan mereka tetap tidak berubah

UMNO Juara rakyat ? Apakah yang sedang dan akan di lakukan oleh UMNO untuk keselesaan hidup rakyat, nampaknya sekarang tidak ada apa-apapun, tak nampak bayangpun, malah pemimpin UMNO telah di tempelak oleh blogger UMNO kerana kebodohan mereka membuat kenyataan yang tidak kena tempat sebagai pemimpin juara rakyat ? Apakah orang-orang UMNO sendiri dapat menerima slogan juara rakykhlak bertambah merunsingkan, gejala sosial tidak terkawal, kemiskinan bertambah, sakit mental di kalangan rakyat kerana mengenangkan masalah kehidupan yang semakin menekan perasaan rakyat mendadak dengan kadar yang amat tinggi, di Trengganu di katakan gejala sosial bertambah dengan hebatnya sedangkan negeri itu kaya dengan minyak namun rakyat terus tertekan, inikah juara rakyat ?

Di negeri Perak sejak UMNO/BN mengambil alih kuasa dari PR , Pengangguran bertambah, pencuri penyamun bertambah, gejala sosial tidak terkawal, kehidupan rakyat tidak tenteram dan juara rakyat tidak mampu menyelesaikan masalah rakyat tapi UMNO mengaku sebagai juara rakyat, tidakkah UMNO merasa malu mengakui yang mereka sebagai juara rakyat ?


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.