Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HANYA MAKAN MALAM DI ISTANA TRENGGANU

Salam

PAK LAH JADI RUNNER !

MATINYA SEBUAH SPEKULASI PERJUMPAAN PIMPINAN PAS DAN UMNO

Mursyidul An PAS Nika Abdul Aziz, Dato Najib, Tuan Guru Haji Hadi Awang, Muhiden Yasin dan pegawai lain yang berjumpa dengan Yang Di Pertuan Agong di Istana Trengganu pada 24 Decenber 2010 yang lalu hanya makan malam saja, tidak ada apa-apa yang berkait dengan isu politik negara, Tuan Guru mursyidul Am PAS itu agak keciwa dengan berbagai-bagai spekulasi yang ditimbulkan oleh berbagai pehak termasuklah Pak Karamu hu, hu, hu

Pak Karamu minta ma'af kepada semua pehak yang merasakan perjumpaan tersebut ada berkait dengan apa-apa hal tentang masalah orang melayu dan politik, Ok lah ! Engko orang jangan dengar sangat Pak Karamu punya spekulasi kasi simpan saja tapi jangan buang yek ? Dato' Najib juga dah kata tidak ada apa-apa pasal politik makan je ! Ok Baik sangka ! baik sangka ! Bukan apa, apabila perjumpaan tersebut dikatakan TERTUTUP  maka tentulah ada rahsia disana kan,kan

Makan bersama RAKYAT la  katakan Opppp ! bukan ! Tu namanya makan bersama pemimpin ! Oppp ! Bukan juga ! sebab jika makan bersama Rakyat tentulah ada orang lain yang hadir, makan bersama pemimpin tentulah juga ada pemimpin dari kaum lain yang hadir,  kan ? Haaa ! Makan bersama pemimpin melayu ! Oppp ! bukan juga sebab pemimpin dari PKR tidak ada dijemput sama, kalo semuanya bukan hanya nak bagi makan saja ishhh ! macan tidak adil pulak kan, kan ?

Persoalan yang besarnya ialah MENGAPA MAKAN TERTUTUP ? Tentulah tidak lojik kan, kan ? Alah gasak ko orang la, nak tutup ke ? Nak buka ke ? Akan tetapi makan tu menghasilkan spekulasi terus menerus KERANA TIDAK PERNAH BERLAKU MAKAN TERTUTUP, PERJUMPAAN TERTUTUP ADA LE !

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.