Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INGAT ! TAK SELAMANYA RAKYAT DAPAT DITIPU !

KITA TUNGGU APA PAS NAK BUAT DENGAN SPR SELEPAS BUAT BANTAHAN DULU !

05 Jun, 2012

Mahathir Kecut Dengan Himpunan Hijau Ke Putrajaya.. Ini Buktinya

Umum mengetahui, Umno main tipu dari dahulu, di perkudakan semua agensi kerajaan terutamanya SPR dan JPN bagi memastikan kemenangan Umno. Mungkin macam nih jugaklah kenyataan Husni Mubarak semasa partinya memenangi pilihanraya hampir 90% kerusi parlimen di Mesir.
 
 Tetapi apa jadi selepas tu, rakyat Mesir bangkit dan menentang rejim Husni Mubarak sehingga tumbang pada 2011. Dan sekarang Husni Mubarak di penjarakan seumur hidup. Jelas kekhuatiran di wajah Mahathir melihat kebangkitan rakyat dari hari ke hari. Seorang pemimpin yang angkuh dan sombong seperti Mahathir yang bakal di hina oleh rakyatnya sendiri..
Mungkin begitu jugak pengakhiran hidup Mahathir dan Umno.. hanya masa yang menentukan.


Dr M: Himpunan besar PAS tak akan jadi undi

Jumlah besar yang membanjiri program PAS di Kedah tidak akan diterjemahkan di kertas undi, kata Tun Dr Mahathir Mohamad sambil menegaskan peserta dibayar untuk menghadirinya.

Beliau sendiri pernah berceramah dalam majlis yang dihadiri tidak sampai seratus orang tetapi masih mampu menang dalam pilihan raya, katanya dalam sidang media di Cyberjaya hari ini.

Anak kelahiran Kedah itu berkata, perkara itu akan dapat dilihat apabila pilihan raya berlangsung tidak selepas ini.

PAS mendakwa, dalam acara yang dinamakan "Himpunan Hijau ke Putrajaya" Sabtu lalu dihadiri lebih 100,000 orang. Ia dilihat cuba menyaingi perhimpunan besar Umno di Bukit Jalil dua minggu sebelum itu. ~malaysiakini

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.