Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

[MENDIDIH] Bakal Menantu Najib Seorang Penipu & Penyangak Rupanya

Bakal menantu PM didakwa tipu AS$20 juta

Dokumen mahkamah Amerika Syarikat mendakwa warganegara Kazakhtan Daniyar Nazarbayev, yang bertunang dengan anak perempuan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, terlibat dalam penipuan.



Dokumen mahkamah yang difailkan di Mahkamah Agung Manhattan mendakwa, dia menipu bapa tirinya seunit kondominium bernilai AS$20 (RM62 juta) dan memasuki Universiti Columbia menggunakan dokumen palsu.

Menurut The New York Post hari ini, dokumen mahkamah itu menyebut, Daniyar memalsukan dokumen untuk memberikan gambaran bahawa dia berkelulusan daripada sekolah tinggi di Kazakhstan.

Bagaimanapun, sumber akhbar itu berkata, dia sebenarnya bersekolah di Switzerland dan tidak menamatkan pelajaran.

Rekod Columbia masih menunjukkan Daniyar masih dalam senarai bekas pelajar dan bergraduasi pada 2010.

The New York Post melaporkan jurucakap Columbia sudah dihubungi tetapi enggan mengulasnya. -mk

Ulasan GB

Di dalam satu carian google yang lain, iaitu di Dailymail U.K menyiarkan gambar Daniyar - Najwa dengan caption yang menanyakan integriti Daniyar sebagai conman (penyangak).



Bak kata Abdul Wahub dalam Tiga Abdul.... dah kena le tu.. penyamun bertemu penyangak...

Bukankah GB dah kata sebelum ini, akan lebih banyak "haramjadah" menimpa Najib lagi selepas ini.... tunggu dan lihat. Apa yang GB kata sudah jadi kenyataan.

Najib berbelanja besar untuk menggilap imejnya dan isterinya, Rosmah di dalam dan laurnegara. Tetapi hukum kebenaran dan keadilan tetap berjalan. Hukum berkenaan tidak boleh dijual beli.

Blog GB juga pernah menerbitkan satu tulisan mengenainya sempena lawatan Presiden Kazakhtan ke Malaysia baru-baru ini, sila baca:


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.