Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Musim UMNO hentam PAS

 

Ahad, 17 Jun 2012

BN sedang tenat hadapi PRU13

KUALA LUMPUR: Umno-BN kini didakwa berada dalam situasi tenat kerana cemas berhadapan dengan kekalahan pada PRU13 tidak lama lagi.Timbalan Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat, Dr Siti Mariah Mahmud berkata, ia dinilai berdasarkan kegagalan pentadbiran parti itu dalam menangani isu-isu yang timbul.

“Kita lihat BN kini berada dalam bahaya dan kemungkinan akan kalah pada pilihan raya umum akan datang. Kalau tak bahaya kepada BN, mengapa Najib tak buat pilihan raya sekarang?” tanya beliau 
 
Tambahnya, pentadbiran Umno-BN tidak mempunyai prinsip yang terbuka kepada rakyat dan sering berubah-ubah.

Beliau yang juga Pengarah Jabatan Pilihan Raya Muslimat PAS memberikan contoh isu PTPTN yang dipolitikkan oleh Menteri Pengajian Tinggi, Dato’ Seri Mohd Khaled Nordin.

“Khaled kata jangan bagi PTPTN pada pelajar Unisel, kenapa isu ini dipolitikkan?” katanya lagi.
Tegasnya, ia sekaligus membuktikan Umno-BN tidak boleh membezakan isu politik dengan masalah kebajikan rakyat yang perlu diutamakan.

Siti Mariah juga menyatakan penarikan diri dua anggota panel siasatan bebas bagi menyiasat perhimpunan Bersih 3.0 yang diketuai Tun Haniff Omar juga menunjukkan terdapat masalah dalam perlaksanaannya.Detikdaily

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.