Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Sudah Sampai Masanya Cerita Sebenar Isu Kapal Selam Scorpene Didedahkan

Monday, June 11, 2012




Bermacam macam isu melanda negara Malaysia dalam 3 ke 4 hari ni. Gomo pula tak berkesempatan nak mengulas isu yang dimainkan oleh rakan blogger lain kerana sibuk menjalankan urusan perniagaan diluar Kuala Lumpur melainkan semalam di Istana Pasir Pelangi Johor sahaja Gomo berkesempatan untuk menghantar artikel dimuat naik ke dalam Blog untuk para pembaca sekalian.

Namun esok pastinya panas dengan beberapa isu yang sewajarnya diperhalusi oleh rakyat Malaysia baik dari pihak Pembangkang, atas pagar dan juga KERAJAAN BN. Yang betul kita akan kata betul tapi yang tak betul maka kita akan kata ianya tidak betul.

Kapal Selam topik yang hangat waktu ini dan semuanya akan Gomo dedahkan esok tepat jam 10 pagi agar rakyat mengetahui kebenarannya. Biarkan lah jika ada dipihak kerajaan nak marah dengan artikel Gomo esok namun yang pasti kebenaran mesti disampaikan buat rakyat Malaysia.

Anwar Ibrahim juga tidak terlepas esok kerana bakal menghadapi satu lagi cabaran yang berhubungkait dengan perjumpaan beliau dengan _ _J _ _ atas isu Scorpene.

Apa pun esok jam 10 pagi pastinya di Blog Papa Gomo yang Eksklusif, Panas, Porno atau apa apa sahaja yang lu orang boleh labelkan. Janji ianya MANTAP buat tatapan semua rakyat Malaysia.
 
Dari blog Papa Gomo

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.