Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TAK HABIS UMNO NAK KELENTONG

Wednesday, June 13, 2012

Gempar tapi benar...Ezam dan Zul Kulim boikot ceramah Tibai - Omakkau.blogspot

 
GEMPAR GEGAR TETAPI BENAR!!!....EZAM DAN ZUL KULIM BOIKOT CERAMAH TIBAI DIPEJABAT ADUN PERMATANG BT 3, SG TERAP TANJUNG KARANG SEBAB TAK SEBULU DENGAN NOH OMAR!!!!.. SEBAB ADA UPACARA SANDIWARA KONONNYA JENTERA PKR TG KARANG LUMPUH!!!!...BIAR GAMBAR-GAMBAR BERBICARA!!!! NOH OMAR DAH KENA MAIN OLEH MEREKA!!!!.. PADAN MUKA WEH!!!!
Malam tadi di pejabat ADUN Peramatang, Bt 3, Sg Terap , Tanjung Karang, Selangor diadakan ceramah Perdana anjuran TIBAI.

Dua penceramah jemputan ialah Senator Ezam Mat Noor dan YB Zul Nordin Kulim.. Walaupun DS Noh Omar wakil Parlimen Tg Karang, beliau tidak dimaklumkan dan dijemput langsung pada awalnya.

Pada malam tadi Ezam dan Zul Nordin langsung tak nampak kelibat dan bayang mereka.

Penganjur dah merah padam malu muka...Kelam kabut talipon Noh Omar supaya datang segera dengan memberi alasan kononnya jentera PKR Tg Karang, Sekinchan dan Kuala Selangor dibubarkan dan lumpuh.

Lebih lawaknya tu, pendengar lelaki yang hadir diberikan setiap seorang kopiah putih secara percuma untuk dipakai bagi mengambarkan yang penyokong PAS ramai yang hadir.

Noh Omar kelihatan amat sedih pilu dan kecewa dengan acara yang disandiwarakan oleh penganjur ceramah TIBAI..Sepanjang malam itu muka dia kelihatan sunggul muram saja. Dia tahu yang beliau sudah kena main.

Selepas upacara sandiwara lawak giler selesai, beliau kelihatan bergegas meninggalkan majlis.

Maunya tidak, dah lah kehadiran ciput sampai budak kecil diangkut dan kerusi kosong disusun berdiri, kena main lagi..

BIAR GAMBAR-GAMBAR BERBICARA SEBAGAI MENYOKONG ARTIKEL INI SEBAGAI FAKTA DAN BUKAN AUTA...NOH OMAR ANGKAT TANGKAT PUN LANGSUNG TIDAK BERMAYA DAN NAMPAK CERIA.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.