Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ini pula dari blog umno house pk

Monday, July 9, 2012

GEMPAR BERAPI! NINJA KENCING MANIS UPAHAN PAS MATI AKIBAT KENA TEMBAK KAT TANGAN!

KUALA LUMPUR 9 Julai - Berhasrat untuk menggulingkan kerajaan, seorang lelaki cedera di tangan kanan, manakala pasangannya di paha kiri apabila anggota polis terpaksa melepaskan tembakan.

Kejadian itu berlaku apabila mereka dikatakan cuba membuat kecoh di Kompleks B, Jabatan Perdana Menteri Putrajaya apabila menceroboh bangunan tersebut sambil membawa pedang samurai.

Seorang lelaki bertubuh sasa dan tidak berbaju bersama pasangannya berhijab hitam masuk di pondok pengawal keselamatan pada pukul 2.30 petang

Bagi mengelak kejadian tidak diingini pasangan tersebut diminta masuk ke perkarangan bangunan.

Namun, kedua-duanya bertindak ganas memecahkan sebuah Perodua Kancil dan dua Proton Waja di tempat letak kereta tidak jauh dari bangunan B1 yang menempatkan Biro Pengaduan Awam.

Anggota polis yang tiba di tempat kejadian cuba memujuk pasangan tersebut bagaimanapun gagal memaksa tembakan dilepaskan.

Kedua-dua dibawa ke Hospital Putrajaya untuk rawatan lanjut.

Kedua-dua suspek dikatakan memberitahu mahu menggulingkan kerajaan dan melaungkan perkataan takbir beberapa kali.

Sumber: KL Pos

HOUSE PK: Inilah masalahnya bila dah taksub tahap BABI, last-last buat kerja bodoh dan hilang nyawa gitu je. Aku percaya dia ni mesti ahli PAS yang dah terlampau taksub dengan Nik Aziz atau mungkin dia ni sepupu Anwar Ibrahim (ada orang kata dalam twitter)

Kenapa nak bawak samurai? Dah tu yang bawak pedang Samurai ni pulak jenis yang ada penyakit. Kena tembak kat tangan dah terus padam! Aku tak tau nak gelak ke nak simpati kat mamat ninja berkencing manis ni!?

Inilah natijahnya akibat dari dakyah PAS kepada umat Islam di Malaysia gamaknya!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.