Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

RAHSIA MAHADHIR JUGA AKAN DIDEDAH ?


Sabtu, 6 April 2013

PRU13 : Tiba-tiba Tun Det pun ada rahsia!!

Patutlah sakan Sidek Baba kutuk Anwar!!
Patutlah sakan Sidek Baba kutuk Anwar!!
Kalau semalam Berahim Ali ada rahsia besar. Kini tiba-tiba Tun Mahathir pun ada rahsia besar juga. Yang pasti Ekeleh pun besar juga, Apa? Rahsia!!

Rahsia besar Berahim Ali akan didedah selepas penamaan calon. Rahsia Tun, Tun tak mahu dedah kerana tak mahu mengaibkan mana-mana pihak. Pihak Najib Razak nazak dan Tun tak mahu mendedahkannya, boleh dipercayaikah? Sejak bila pula ‘aib’ orang dijaga menjadi pegangan Tun?

Rahsia Tun surat setebal 18 muka surat  Datin Seri Dr. Wan Azizah kepada menceritakan hal Anwar kepada  Tun semasa Anwar menjadi Timbalan Perdana Menteri. Terlalu peribadi dan aib, kata Tun. Lama Tun simpan, 15 tahun.
“Saya setakat boleh kata memang ada terima sahajalah. Surat yang diberi kepada saya secara sulit, jadi saya tidak boleh dedahkan kepada orang tetapi kita boleh lihat, tanpa surat itu pun bersih atau tidak bersih individu berkenaan. Jadi apa perlunya kita rujuk kepada surat yang sulit. Dia (Wan Azizah) memang cuba nak pertahankan (Anwar) juga. Isteri ada kesetiaan kepada suami. Hendak buruk-burukkan itu tidaklah tetapi kecewa itu adalah. Lebih utama apa yang kita lihat (sekarang) bukan soal apa yang Wan Azizah. Cuma dalam konteks ini, takut orang seperti itu berkuasa saya terpaksa dedahkan tetapi yang lain semua (kandungan surat) yang tidak memberi manfaat, tidak perlu saya dedahkan,” kata Tun Mahathir – UtusanMalaysia
Kalau ada tunjuk ajalah Tun. Bukankah dengan mendedahkannya orang akan berebut-rebut, berpusu-pusu menyokong UMno. Tun dedahkanlah, dah tak tahan nak sokong UMno ni…kan untung UMno juga!!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.