Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Thursday, April 25, 2013

Pemilik Blog Pro- UMNO Dr. MiM kemalangan di Slim River..


Pemilik atau pengendali Blog Dr. MiM, Dr. Novandri Hasan Basri dan seorang rakannya, Azlan Alidi laporkan telah mengalami kemalangan awal pagi tadi.

Dr. Novandri Hasan Basri, 45, yang merupakan Naib Ketua Pemuda UMNO Bukit Gelugor dan Azlan Ali, 36, mengalami kecederaan dan sedang dirawat di Hospital Slim River.

Selain dari menjawat jawatan Naib Ketua Pemuda, Dr. Novandri juga dikatakan mengetuai Unit Media Baru bagi Pulau Pinang.

Pemilik Blog Minda Intelek Melayu (MiM) sebelum ini telah disaman oleh Khalid Samad Musa kerana fitnah.

Dr Novandri melalui blognya, novandri.blogspot.com pada 15 Januari 2010 lalu menulis satu tulisan berbentuk fitnah dalam blognya bertajuk 'Penjarakan Khalid Bishop Samad'.

Ekoran itu, Khalid melalui peguamnya, Mohamad Hanipa Maidin menuntut supaya Novandri menarik balik tulisan dan gambar yang menunjukkan Khalid memakai tanjak Kristian dan salib dari blognya serta memohon maaf.

Novandri bersetuju untuk menyelesaikan kes ini di luar mahkamah dengan memohon maaf secara terbuka kepada Khalid ekoran dakwaan beliau kepada AJK PAS Pusat itu.

Selain itu beliau juga bersetuju membayar sejumlah wang ganti rugi yang tidak disebutkan.

Penyelesaian luar mahkamah ini dinyatakan di depan hakim mahkamah Pulau Pinang 7 Januari 2013 yang lalu.. laporan sepenuhnya sila baca di ( SINI )

Kemalangan yang melibatkan beliau telah dilaporkan oleh Utusan.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.