Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADAKAN LA DEBAT SEBELUM MEMBUANG UNDI

Saturday, July 13, 2013

Masa Ni Lah PAS Kena Jawab Dengan Terang Dan Berfakta!

PAS mesti bercakap dengan fakta dan Nas yang terang untuk yakin dan terangkan kepada Pengundi

Mereka ini adalah Melayu Kuala Besut bukan Melayu di Johor!

Muhyiddin cabar PAS buktikan dasar BN bercanggah dengan Islam



"Soal akidah ini perkara berat, tuduh orang Islam buat sesuatu yang bertentangan dengan agama. Saya tak boleh nak sebut apa hukumnya," katanya ketika berucap pada majlis perasmian dan peletakan batu asas pangsapuri mampu milik empat tingkat di Kampung Lay Out Tok Sabah, Kampung Besut, di sini, sebentar tadi.

Hadir sama, Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said; Menteri Pendidikan Kedua yang juga Ahli Parlimen Besut, Datuk Seri Idris Jusoh; Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Abdul Rahman Dahlan dan calon BN bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kuala Besut, Tengku Zaihan Che Ku Abd Rahman.

Projek perumahan itu membabitkan pembinaan 72 unit rumah mampu milik membabitkan kos RM10.3 juta untuk mangsa ombak besar di Kampung Atap, di sini.

Muhyiddin berkata, pengundi diminta supaya tidak terpedaya dengan tuduhan yang dilemparkan parti pembangkang terhadap BN. 

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.