Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KEKEJAMAN DALAM DAIRY SEKULAR

05 Julai, 2013

Apa Beza Laporan TV3 Dan Sinar Harian Berkenaan Penggulingan Morsi.. Saksikanlah!!


TV3 milikan Umno labelkan Presiden Morsi sebagai diktator.. sungguh jahat perbuatan TV3. Terbukti Umno adalah agen Amerika yang sebenarnya. Cuba lihat gambar di atas, perbezaan laporan oleh akhbar Sinar Harian dengan media tunggangan Umno.

Sinar Harian ikhlas dan jujur melaorkan situasi yang sebenar, apa lagi kita nak harapkan kepada Umno. Bukan sahaja berita tempatan malah berita luar negara pun di putar belitkan.

Ayuh kepada semua pecinta Islam kita adakan solat hajat dan berdoa supaya Allah SWT memberikan kemenangan kepada Islam di Mesir dan juga seluruh dunia..
Ikhwan Muslimin Anjur Bantahan Besar Besaran

KAHERAH - MESIR - Ikhwan Muslimin bakal mengadakan bantahan secara besar-besaran sebagai tindak balas kepada rampasan kuasa yang dibuat pihak tentera yang membawa kejatuhan Presiden, Mohamed Morsi, semalam.


Gabungan itu menggesa orang ramai bagi menyertai bantahan yang bakal diadakan selepas solat Jumaat, hari ini.


Tentera Mesir semalam mengeluarkan kenyataan melalui Facebook mendakwa hak membantah secara aman tidak boleh disalah gunakan kerana ia boleh membawa kepada rusuhan.


“Protes secara aman dan kebebasan bersuara merupakan hak semua rakyat,” kata kenyataan itu.


Tambah kenyataan itu lagi, Ikhwan Muslimin adalah sebahagian dari rakyat Mesir dan mereka dijemput untuk mengambil bahagian dalam membina sebuah negara.
~sinar harian

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.