Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PADAN MUKA HANGPA, NAK SANGAT SEKULAR, AMBIK KO !


Allahu Rabbi:(Sejarah Baru) Adli Mansur Pemerintah Sementara Mesir Seorang Pemimpin Kristian Mazhab Qubty.. Jom Terjah!!!


Amru Ibn Al A’s   R.A. membuka Mesir, dan memperkenalkan Islam ke Mesir pada tahun 639 di bawah Khalifah (Omar Ibn Al Khattab) RA. Mesir sebelum ini hanya diperintah oleh umat Islam dan pemimpin Islam sahaja!

Mulai semalam,

Mesir diperintah sementara  oleh seorang pemimpin Kristian bermazhab Qubty yang dinamakan Adli Mansur.

Tidak hairanlah media Israel mengalu-alukan langkah ini dan memanggilnya "pembebasan buat Mesir dan kembali ke landasan yang betul", dan Bashar Assad "menyambut acara-acara baru yang dijanjikan di Mesir" dan Nasrullah memanggilnya "Memperbaiki revolusi Mesir" manakala Mr.Obama mengatakan bahawa dia "bimbang" mengenai keadaan di Mesir!

Inilah hasil yang diperoleh oleh sekelian tamarood yang diasaskan oleh seorang muslim. Beliau bersungguh-sungguh ke sana ke mari dengan melakukan pelbagai tugasan sebagai balaci kepada musuh Islam. Bongok punya Dr.Ahmed Mehran... Mengapa ko tak mampus sejak kecik dulu????  wakaka

Mangkok hayun si Ahmaed Mehran orang yang bertanggungjawab
 
1. mengemukakan petisyen di mahkamah bagi membubarkan Dewan Rakyat, Dewan Senat, Jawatankuasa Pindaan Perlembagaan,
 
2. menangguhkan Pilihanraya Dewan Rakyat,
 
3. bersubahat memfitnah pemimpin Ikhwan, Dr.Isom Eryan dan Mohammed Beltaji menyerang kumpulan pembangkang yang berdemonstrasi di Tahrir serta 
 
4. bertanggungjawab mencetuskan idea penubuhan kempen "Tamarrud" bagi mengumpul tandatangan rakyat bagi menjatuhkan Mursi.

Si bangsat Badaie pula jika dilantik menjadi presiden kelak merupakan seorang islam yang beristerikan seorang kristian... Jadi apa? Jenis ni semua dia sondol....macam babiiiiiii!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.