Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ZAKIR NAIK TAK BOLEH NAIK CERAMAH ......

SOLAT HAJAT SELURUH NEGARA ! MENGADU KEPADA TUHAN ! AND TUNGGU BALA DARI ALLAH S.W.T

MACAM INGATAN, MACAM AMARAN 

'Ambil tindakan undang-undang adil, menyeluruh'


News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini


   
Mengakui Dr Zakir Naik tidak wajar menyentuh sensitiviti masyarakat majmuk di negara ini, salah seorang pemimpin kanan Bersatu menggesa tindakan tegas turut diambil ke atas individu yang menyentuh hal sensitif dalam negara.

Anggota Majlis Pimpinan Tertinggi Bersatu, Mohd Rafiq Naizamohideen, berkata seperti tindakan yang dituntut ke atas Zakir, langkah sama perlu dikenakan terhadap beberapa individu lain yang berkaitan.

TIMBANG BIAR CUKUP MATANG HA  

Jangan sekat dakwah Zakir Naik - PAS

N Faizal Ghazali  |  Diterbitkan
   
PAS mengingatkan pihak polis tidak menyekat usaha dakwah dengan melarang Dr Zakir Naik menyampaikan ceramah awam.

Sebaliknya, kata timbalan presiden parti itu Tuan Ibrahim Tuan Man, garis panduan perlu diberikan kepada Zakir agar tidak menyentuh isu sensitif. 

"Jangan menyekat dakwah, ia bercanggah dengan nas syarak. Bagi garis panduan agar beliau tidak menyentuh isu sensitif.

Zakir Naik tak boleh ceramah di semua wadah

Bernama  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Penceramah bebas, Dr Zakir Naik, tidak dibenarkan memberi ceramah melalui semua medium, termasuk media sosial, kata Ketua Polis Negara Abdul Hamid Bador.

Beliau berkata larangan memberi ceramah di seluruh negara itu terpakai sehingga siasatan polis selesai.

“Satu arahan dikeluarkan polis yang melarang Zakir memberikan ceramah selanjutnya selepas episod di Kelantan baru-baru ini, yang bertujuan untuk memberikan waktu kepada kami untuk melengkapkan siasatan berhubung laporan pihak yang berkaitan dengan episod ceramah itu.

“Apabila keluarnya arahan ini, semua ketua polis negeri akan bertanggungjawab menasihati pihak yang mempunyai perancangan menjemput Zakir untuk beri ceramah terbuka, supaya menolaknya,” katanya kepada Bernama.

9 orang berkata:

Anonymous said...

Idup DAP..
Idup DAP..
Idup DAP..

Idup PAN..
Idup Wan Jiiii..

Anonymous said...

BOIKOT SEMUA BARANGAN ORANG CINA - BUY CHINESE LAST.

Himpunan Penyatuan Umah #HPU914
- Kempan besar besaran Boikot semua barangan orang Cina
- Beli produk orang Islam
- Pastikan buatan orang Islam
- PRU 15 Pastikan dan kenali pemimpin
Islam bukan Parti.Pastikan calon bukan islam liberal,,Syiah, Pluralis Murtad dll
- Pertandingan 1 lawan 1

PAS dan Umno muktamad untuk memeterai piagam perpaduan ummah dan menandatangani satu memorandum persefahaman di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), di sini 14 September depan.

Majlis menandatangani piagam tersebut akan berlangsung pada hari kedua dalam program Himpunan Penyatuan Ummah yang dijadualkan bermula pada 13 September.

Julung kalinya juga, majlis ini akan mencatatkan detik bersejarah kepada negara apabila dijangkakan hampir 10,000 hadirin akan membanjiri PWTC untuk menyaksikan permeteraian antara dua parti Melayu terbesar negara ini.

Setiausaha Agung Umno, Tan Sri Annuar Musa, penyertaan program tersebut adalah terbuka kepada rakyat pelbagai kaum di seluruh negara ketika mengumumkan perkara itu pada sidang media Umno-PAS di Auditorium Umno, Menara Umno di sini hari ini.

"Pelbagai program menarik akan diadakan, ada program indoor danoutdoor, intelektual discourse, himpunan anak muda anjuran Pemuda Umno dan Pemuda PAS.

"Acara kemuncak pada hari pertama (13 September) adalah rapat perdana yang akan diadakan di Dataran PWTC yang menampilkan penceramah terdiri daripada Naib-naib Presiden dan Timbalan-timbalan Presiden Umno dan PAS," ulasnya.

Kata Annuar, program himpunan penyatuan ummah adalah bertujuan untuk menyemarakkan kesedaran rakyat mengenai pentingnya membina kesatuan ummah yang kukuh.

Justeru itu menurutnya sebelum tiba hari program, acara promosi mengenai program akan berjalan di seluruh negara bermula pada 24 Ogos sehingga 5 September.

Tambah beliau, sepanjang program berlangsung, kompleks PWTC akan menganjurkan karnival jualan dengan membuka pelbagai gerai makanan yang menawarkan harga murah.

Setiausaha Agong PAS, Dato' Takiyuddin Hassan pula berkata, dalam mesyuarat Umno-PAS yang juga berlangsung pada hari ini, mereka sepakat melancarkan satu logo khas, lagu tema dan tagline HPU914 sempena hari bersejarah itu.

"PAS dan Umno juga telah memutuskan untuk setiap parti membawa bersama rakan gabungan masing-masing.Umno akan bawa anggota dari BN dan PAS akan bawa rakan-rakan dari Gagasan Sejahtera," kata Takiyuddin dalam sidang media sama.

Program tersebut jelasnya lagi, akan tetap diteruskan kerana telah berjaya menarik minat rakyat meskipun timbul bibit keresahan dari komponen parti kerajaan.

Anonymous said...

camner depa nak takot ... skg depa bole buat apa saja sebab nyee

"KUASA PIBG LEBIH POWER DARI KUASA PM DAN MENTERI"


lu fikir sindri...


#seronokgakjadibatuapinihkikikiki

Anonymous said...

Amalkan doa ustat taki, hari hari zakar naik.

Anonymous said...

Boikot Cina....boikot DAP!!!
Pemimpin Melayu Islam yg makan rasuah tak apa. ..kita boleh geng....asalkan tercapai hasrat politik.

dr:sara said...

شركة عزل خزانات بجازان
شركة عزل خزانات بحائل
شركة كشف تسريبات المياه بالطائف
شركة كشف تسريبات المياه بحائل
شركة كشف تسريبات المياه بجازان
شركة الكمال لمكافحة الحشرات ورش المبيدات بكلا من حائل والطائف ونجران وجازان
شركة مكافحة حشرات بالطائف
شركة مكافحة حشرات بجازان
شركة مكافحة حشرات بحائل

dr:sara said...

شركة تنظيف مجالس بالطائفاحد اقسام شركتنا العريقة .والمفاجئة ان االشركة قد جعلت من مدينة نجران احد افرعها الهامة ايضا نظرأ لاهمية المدينة وسميت ب
شركة تنظيف بنجران فى عموم المسمى العام ويضم هذا الاسم من تحته بعض المسميات او الاقسام التى تندرج تحت خدمات شركتنا مثل
شركة تنظيف واجهات بجازانوتنتهى خدمات التنظيف ب
شركة تسليك مجارى بحائل
شركة شفط بيارات بحائل
كشف تسريبات المياه وعزل خزانات
شركة عزل خزانات بالطائف

dr:sara said...

مع شركة نور المملكة خلى ايامك احلى
اجعل حياتك كلها نقاء واترك الامر لنا

فقط تواصل معنا على موقعنا الالكترونى

شركة تنظيف منازل بحائل

شركة الصفرات لنقل الاثاث بالرياض
شركة عزل اسطح وخزانات بجزان
شركة مكافحة حشرات بجازان
شركة تنظيف بمكة
شركة تنظيف منازل بحائل
شركة تنظيف سجاد وموكت بحائل
شركة نور المملكة حائل
مع شركة نور المملكة انت فى يد امينه
لا تتردد فى التواصل معنا
شركة نور المملكة ثقة مطلقة

dr:sara said...

ة
شركة تنظيف كشف تسريبات مكافحة حشرات بحائل
شركة نور المملكة بحائل تقدم خدمات متعددة فى مجال النظافه العامة فنحن رواد فى مجال تنظيف المنازل والفيلات . شركة نور المملكة تقدم خدمات النظافة العامة على اسس منتظمة وجودة عالية باستخدام احدث الماكينات والادوات ومواد تنظيف امنه و ومعتمدة من قبل منظمة حماية البيئة لتكون امنه على البيئة وصحه الافراد فقط اتصل على 0531178175.
مع شركة نور المملكة انت واسرتك بين ايدى امينة. نقدم خدمات التنظيف بحائل للاماكن والمبانى العامة والخاصة (شقق – منازل – بيوت – مطاعم – مصانع – شركات – مسشفيات – مراكز تجارية و غيرها ) كما ان عملية التنظيف تشمل (جلى البلاط – تلميع السيراميك – تنظيف الرخام وصيانته – تنظيف المسابح – تنظيف الخزانات– تنظيف السجاد والمجالس والموكيت– تنظيف الوجهات الزجاجية والحجرية
شركة تنظيف كنب بحائل
شركة تنظيف مجالس بحائل
فى شركة نور المملكة نتقدم خدمة شركة تنظيف بحائل ان النظافه هى من اكثر واهم الامور التى قد تعفى الانسان من الامراض الكثيره لذلك شركة العربى تسعى دائما ان تقدم جميع اعمال التنظيف الى عملائها الذين يثقون بها
شركة تنظيف سجاد بحائل
كما تقدم افضل الطرق الحديثه وتوفر لهم الراحه التامه وعدم المشقه فان شركتنا تسعد ان تقدم لحضراتكم افضل انواع النظافه العامه
شركة تنظيف موكيت بحائل
وتحب ان تقدمها على اعلى مستوى من المستويات وفى نفس الوقت ان شركتنا لا تقبل المنافسه فى الاسعار حيث ان شركة العربى تعمل فى جميع اعمال النظافه فى حائل بارخص الاسعار وتقدم افضل العروض دائما لعملائها الكرام
شركة تنظيف بحائل
من أهم أسباب سعادة الانسان وبالأخص عندما يتعلق الأمر بكيف يبدو منزلك, فإن تطلعاتك وأحلامك تصبح كبيرة، فمنزلك هو انعكاس لك، ولهذا السبب أنت بحاجة إلى
شركة فك وتركيب مكيفات اسبيلت بحائل
وتهتم شركتنا بنقل العفش والاثاث بحائل ايضا
شركة نقل عفش بحائل
<a href="https://www.noorelmamlka.com/%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a9-%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%a7%d8%ab%d8%a7%d8%ab-%d9%88%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%b9%d9%81%d8%b4-%

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.