Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA RAHSIA PEGUAM YANG SAMA ?

mission impossible




Yusoff Rawther kembali ke Bukit Aman

Diterbitkan
Muhammad Yusoff Rawther kembali ke ibu pejabat polis persekutuan Bukit Aman untuk disoal siasat selepas menghabiskan hampir lapan jam disoal oleh polis di Bukit Aman semalam.

Media yang menanti di luar bangunan ibu pejabat polis Bukit Aman hari ini melihat Yusoff hadir bersama seorang wanita, yang dipercayai anggota keluarganya.

Bagaimanapun, peguamnya Haniff Khatri Abdulla tidak kelihatan.

Penolong Pengarah utama CID D5 (Bahagian Pendakwaan dan Perundangan) Bukit Aman Mior Faridalathrash Wahid mengesahkan dengan Malaysiakini bahawa Yusoff dan saksi lain akan datang ke Bukit Aman hari ini.

"Kami memanggil dua orang hari ini (termasuk Yusoff). Dia datang lagi kerana kami belum selesai merakamkan kenyataannya," kata Mior.

HANYA SECARA KEBETULAN SAHAJA PEGUAM YANG SAMA, SANGKA BAIK JE LAAAA ! APA YANG BERLAKU TETAPLAH BERLAKU, ERTINYA TETAPLAH SALAH.

HAMPIR JAM 7 MALAM INI YUSUF MASIH DI BUKIT AMAN.

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini

Polis hari ini mengambil keterangan Muhammed Yusoff Rawther berhubung dakwaan salah laku seks terhadap Presiden PKR Anwar Ibrahim.

Yusoff, 26, tiba di ibu pejabat polis Bukit Aman di Kuala Lumpur kira-kira pada pukul satu tengah hari bersama peguamnya, Mohamed Haniff Khatri Abdulla

Haniff sebelum ini turut menjadi peguam kepada Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad.

Terdahulu, Yusoff yang merupakan bekas pekerja Anwar membuat dakwaan tersebut menerusi satu akuan bersumpah (SD) bertarikh 19 November.

Dia kemudian membuat laporan polis Sabtu lalu, dan turut melampirkan akuan bersumpah itu dalam laporan itu.

Hampir jam 7 malam ini, Yusoff masih belum dilihat keluar dari Bukit Aman.

Sementara itu peguam Anwar, Ramkarpal Singh yang berada di Bukit Aman untuk satu urusan lain, berkata pasukannya tidak dapat menyerahkan notis tuntutan kepada Yusoff.

"Kami diarahkan (oleh Anwar) untuk mengeluarkan notis tuntutan.

"Tetapi kami tak dapat menyerahkannya di alamatnya di Pulau Pinang. Alamat yang dinyatakan dalam dokumen yang dikatakan SD itu. Surat dikembalikan ke pejabat saya dengan nota menyatakan dia tidak tinggal di sana.

"Kami akan hantar notis sebaik mendapat alamatnya. Jika dia ada peguam, alternatif lain adalah untuk serahkan (notis) kepada peguam," katanya lagi.

4 orang berkata:

Anonymous said...

POP CORN TAMBAH LAGI PERLU DI ORDER SEGERA
WAYANG SEMBURIT SUDAH SAMPAI KEMUNCAK NYA
TEPUK KASI KUAT PADU JAMGAN SEKALI KITA LUPA
LEMBU MAHACAI SEKLIAN SIAP SEDIA ACARA GULING JALANRAYA


KIKIKIKIUI KUI KUI..!!

FORMULABELALEMBU = BMF + POP CORN TAMBAH + TEPUK DAN GULING JLNRAYA

Anonymous said...

Kepada Wan Ajijah kalau hang tak nak tgk hubby hang merengkok dlm penjara 10 tahun... hang sekarang berjawatan TPM Orang No 2 dlm kerajaan Malaysia...!! Hang kena laku kan sesuatu untuk menghalang Tun dari bermaharaja lela.

Kalau hang nak tgk Bang Non jadi PM ke 8 hang kena lakukan sesuatu sebagai TPM Malaysia

Hang boleh pengaruhi PDRM, SPRM, AG dan KDN..

Hang ada jawatan dalam kerajaan orang No 2 di Malaysia... nak selamatkan laki hang sebagai TPM kena gerakkan langkah hang dari sekarang sebelum terlambat.. !!!!!

Kalau hang tak bertindak dari sekarang dengan jawatan TPM hang pun lingkup....!!!

Act Now TPM Malaysia TPM Jijah...!!!

Anonymous said...

kehkehkeh sebatang pelir tak sunat dicampur dgn air mani nik abduh yg tertumpah sia-sia tu adalah perumpamaan kerjasama umno, pas dan mca kehkehkeh

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak arianto pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan AKI kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.

angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari

sekali lagi makasih yaa KI waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual KI saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih....?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.