Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PATRIOT TIDAK PERLU MENYEBUK ....

APA SEBAB ADA ORANG MENYEBUK BILA NAJIB SUMPAH LAKNAT ? BIAR PI LA DIA NAK MENUNGGING KE APA ?

HEBAT PATRIOT, TAPI KENYATAAN INI DAH KETINGGALAN BAS, KESIAN  PATRIOT.

PATUTNYA PATRIOT TUMPUKANLAH KEBAJIKAN AHLI PATRIOT.

Patriot: Sumpah laknat Najib perlekeh sumpah dalam Islam







Iklan

18 orang berkata:

Anonymous said...

SEMPURNA SUDAH SUMPAH LAKNAT BOSSKU
YG LAIN TAK PAYAH NYIBUK & MEMANDAI
INSYALLAH LAKNATLAH FITNAH SI PELAKU
SEMOGA MALAYSIA AMAN FITNAH BERKECAI


RAMAI MACAI ATOK TAK SENANG DUDUK
KL SUMMIT 19 LANSUNG TAK BERHASIL
52 DIJEMPUT 3 HADIR MCM TIKUS MONDOK
SYIAH YAHUDI QATAR SAJA YANG HADIR

QATAR DIMUSUHI OLEH SUMA NEGARA ARAB
SYIAH PLAK KAFIR MUNAFIK YG TERHEBAT
ITU JER KL SUMMIT ATOK YANG MENDAPAT
HANGUS HABIS LENCUN BAZIR DUIT RAKYAT



MOGA DOA DAN SUMPAH LAKNAT INI AZAB DAN HANCURKAN SELURUH KETURUNAN SANG FITNAH .. AMINNN



Anonymous said...

Time ni la nk cari tuhan.. sumpah laknat la, apa la.. time senang, rembat duit bagi anak buat filem lucah tak ingat laknat tuhan pulak..

Anonymous said...

ini bukan rembat duit ini kes bunuh bodoh... kes rembat duit tomy tengah buntu... tak kenal jolo pun tengah kes mahkamah.. atok tak tangkap jolo pun satu hal lagi


faham isu bodoh..

Anonymous said...

Dari yg aku belajar dulu tentang sumpah mubahalah @ sumpah laknat:

1. Hanya boleh dilakukan jika tiada jln penyelesaian lain. Contohnya penyelesaian mahkamah tak dpt mengatasi masalah.

2. Sumpah mubahalah dengan nama Allah.

3. Ada ulama yg kata perlu niat yg betul. Ada juga yg kata perlu lafaz yg jelas shj.

4. Kedua2 penuduh dan yg dituduh mesti hadir bersama dgn keluarga masing2. Klu salah satu tak hadir sumpah tu kira tak sah. Oerlu ada kesepakatan dua2 pihak utk buat sumpah.

4. Penuduh dan tertuduh hadir berhadapan. Keluarga terdekat sebagai saksi.

5. Yg tertuduh cakap dulu apa tuduhan yg dihadapinya secara detail dan menafikannya. Lalu cakap kalu dia bohong Allah laknat dia dan keluarga. Kalu dia tak buat spt dituduh, penuduh dan keluarga akan dilaknat Allah.

6. Kemudian, penuduh pula membenarkan apa yg dituduh DGN DETAIL dan nafikan dia bohong. Klu bohong dia dan klrga dilaknat Allah. Klu tak bohong org kena tuduh dan klrganya pula dilaknat Allah.

7. Lepas tu baiklah hubungan mcm biasa dan serahkan kpd Allah. Tapi harus ingat, janji Allah itu pasti.

Kesimpulan:
Saya tak pastilah sumpah ds Najib ni sah atau tidak sbb ada 3 kelemahan:
1. Ds Najib dtg cuma dgn klrga sdri. Penuduh dan keluarganya tak ada pun. Maknanya dia sumpah satu pihak.
2. Tiada persetujuan bersama. Penuduh dan tertuduh tidak ada persetujuan bersama.
2. SD belum disiasat dan belum diadili. Maknanya ia bukan jalan terakhir. Mula pun belum.

Maaflah. Itu yg saya pelajari dulu masa belajar pondok. Tq

Anonymous said...

Boleh ker sumpah mubhalah dibuat oleh satu pihak yg tertuduh tanpa kehadiran pihak penuduh dan keluarganya? Macam tak kena aje ni. Cuba rujuk nas.

Anonymous said...

Sumpah muhabalah dlm islam mesti dihadiri dua2 pihak bersama keluarga masing2. Ia mestilah kaedah terakhir setelah kaedah lain dilaksanakan tetapi gagal. Sumpah ini perlu persetujuan kedua2 pihak tertuduh dan penuduh. Dari segi adabnya, penuduh dan tertuduh berdiri atau duduk berhadapan dan bersumpah yg didengari dua2 pihak dan keluarganya sbg saksi.

Klu tak ikut step2 ni, ia mungkin cuma sumpah biasa. Sumpah penafian yg ditujukan kpd org ramai kerana sepihak lagi tak tau apa dan tak boleh jawab sumpahnya.

Sumpah sendiri tu, dia sorang dan keluarga dia ler yg menanggungnya. Sbb tu jgn main2 dgn sumpah. Pikir sejuta kali.

Anonymous said...

Lepas ni dia nak sumpah laknat 1mdb. Kita tunggu aje lah.

Anonymous said...

Bior ler dia bersumpah laknat ker apa ker. Nak bersumpah laknat 100 kali sehari pun bior ler. Hak dia dengan Allah. Tak sapa boleh halang.

Cumanya kat dunia ni sumpah laknat ni tak boleh jadi bukti apa2 kat mahkamah. Apa2 hal kena ikut perbicaraan di mahkamah. Diharap DS Najib sudah bersedialah sebab kandungan SD ini berat.

Anyway mungkin ini dugaan yg Allah beri kpd DS Najib. Mungkin jugak petingatan. Mungkin balasan. Kita tak tahu, DS Najib tak tahu. Allah shj yg Maha Mengetahui. Kita doakan yg terbaik ajalah. Doa yg baik2, tak nak maki hamun dan tambah saham fitnah. Tunggu ajalah dgn hati yg tenang dan terbuka.

Anonymous said...

Anon 3.47
Sya stuju dgn anda. Tp sy sedih sbb x ada pmpn pas selaku rakan baik DSN dlm permuafakatan nasional yg hadir mmberi sokongan masa dsn bersumpah. Sibuk sgtkah smua pmpn pas? Tak kanlah semua uruskan banjir. Kawan ketawa senang dicari, kawan menangis tu lah kawan lama kita jugak. Semoga DSD tabah.

Anonymous said...

PM DAN BEKAS PM YANG PALING BANYAK BERSUMPAH LAKNAT. BOLEH MASUK GUINESS BOOK OF RECORD. MANTAPLAH!!!

Anonymous said...

Klu x salah dulu pernah sumpah mubahalah kat permatang pauh kan? MUNGKIN sbb tu satu keluarga susah skrg naik turun mahkamah.

Anonymous said...

yang satu lagi bandyan akhir .. agak agak la kalau nak hadir...
sorang lagi kat ostolia dah ngaku najib tak terlibat... ko raseee acner..

Anonymous said...

suma macai sibukkk pasl najib.. si kepala sial kaki fitnah buat buay senyap bodoh bangang.... alahaiiiii


kepala sial si fitnah sedang cemas bala musibat seluruh keturunan sedang menaanti... kikikikiki.. padan muko

Khairulryezal osman said...

Apa kecoh2 nip??? Pork u najib

Anonymous said...

Jom kempen Baca Yassin ...hentikan fitnah kotor

Kempen baca yassin setiap malam setelah sumpah laknat untuk hentikan politik kotor fitnah jijik

Suma yang dah menyampah dengan politik fitnah jijik selama 22++ tahun ... jom semua baca yassin setiap pembaca dlm blog ini dan sebarkan.. kita ramai ramai baca yassin supaya sang fitnah memgelupor kepanasan bersama anak cucu...


sebarkan pada blog blog lain... ayoh rakyat malaysia hentikan politik kotor fitnah jijik oleh pemimpin fitnah ini


sebarkannn...!!!

Anonymous said...

penduduk langkawi pasiaq bedengung rumah org Islam di roboh.. anak beranak kawal Kedah pun buat bodoh.. ada ati nak champion umat islam sedoonia.. puiii.!!

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak arianto pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan Eyang kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.

angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari

sekali lagi makasih yaa KI waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual KI saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih....?

James Whatt said...

A tech writer who is passionate to write about streaming devices and its channel programs. Apart from my work, I am interested in music and sketching. Are you a person who needs updates about the new releases and is interested in tech blogs?

Have a look at my recent blogs:
Roku com link activate code
Roku.com/link
Roku Activation Link
Roku Activation Code
Roku.com/link Activation
How to Activate Roku?
Activate Roku com link
Activate Roku com link
Roku.com/link activation code
www.roku.com/link
Roku activation Link
roku account
roku.com
roku sign in
roku.com link
roku link
How do I activate my Roku?
www.roku.com
my.roku.com
www.roku.com/support
my roku account
Roku com link enter code
Roku link enter code
Entern Roku link code
roku.com/link setup

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.