Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MASA DIA TERSUNGKUR BERMULA

BERAKHIRNYA PEWARIS POLITIK MAHADHIR
 
KAN KE LEBIH BAIK MAHADHIR MASUK DAP ? 
DAPAT BELAJAR SAMURAI !
PAS PULA BALUN MAHADHIR
Malaysiakini

PAS jawab Dr M: Melayu bacul sahaja sanggup bersama DAP

PAS menyifatkan Melayu yang berani melawan DAP sebagai berprinsip, sebaliknya mereka yang bersekongkol dan mengukut telunjuk parti itu sebagai Melayu bacul.
Malaysiakini
MAHADHIR TERUS TERSINGKIR, TEPUK DADA PILIH SELERA ?

TERSUNGKUR SEBELUM DAN SESUDAH BULAN PUASA.
ALAMAAAK ! 
Mahathir and son getting a bad dose of karma?  
KARMA TU KERAMAT KE ?

Harapan fell after my 'sumpah laknat'? Najib says God shows who is right

OOOOH, YEAA ?
 
Najib: Ada kata PH jatuh 66 hari lepas sumpah laknat saya?
 Malaysiakini
 Najib Razak tidak menolak Allah SWT telah  runtuhnya kerajaan PH yang didakwa menganiayai dirinya.

MP Pekan berkata terdapat pihak yang mengatakan kejatuhan PH berlaku "66 hari" selepas beliau melakukan sumpah laknat memfitnahnya berhubung pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

"(Soal 66 hari)itu saya tidak boleh nak buat kesimpulan, cuma ayat terakhir dalam sumpah laknat itu memang berat.

"Saya fikir banyak kali saya nak sebut. Sebab ayat itu kalau maknanya kalau saya bohong saya minta Allah jahanamkan saya dunia dan akhirat. 

"Dan kalau ada pihak yang fitnah kepada saya, selagi mereka tidak minta maaf, saya minta mereka dilaknat oleh Allah SWT," katanya.

SHHHHH, BISEK..DAP SEBENARNYEEE OK ! ? Malaysiakini

32 orang berkata:

Anonymous said...

Takkan tuhan bayar dengan hilang jawatan saja.
Sepatut nya bumi merekah kilat sambung menyambung mahthir and son di telan bumi. Kahkahkah...
Apa punya gila dia perasan konon tuhan menyebelahi dia.

Anonymous said...

bumi merekah kilat sabing memyambung masa atok lam kubo

tunfatimah said...

Pernah tenguk filem , "suatu malam kubur berasap?"

Anonymous said...

Tema hantu & seram? How about keranda terbang?

Anonymous said...

Aku ingat boboi ni kena semah dan mandi bunga 7 air telaga..

Wawasan 2020 nampaknya sumpah laknat yang Najib buat sudah dimakbulkan Allah.

Katalah boboi tergolek, ini sudah dua kali boboi digulingkan dari jawatan Menteri Besar, boboi mencatat record dalam Malaysia dua kali jadi MB, dua kali tergolek dog.

PN kedah sudah memaklumkan perkara itu kepada DYMM Sultan Kedah.

Jadi sekarang kita hanya menunggu keputusan dari DYMM Sultan.

Kalau berlaku peralihan kuasa di Kedah, Alhamdulilah syukur.

Next target ialah Negeri Sembilan.

Boboi naik pasal dia berbinkan Mahathir, kalau dia berbinkan orang lain, dah lama melingkop.

Ingat, kalau ini berlaku, dua kali jadi MB, dua kali dia digulingkan hadiah wawasan 2020 tu.

Aku ingat boboi ni kena mandi bunga la...

tunfatimah said...

Sambil mandi bunga, sental dgn akar sintok. 😂😂😂
Dah kaya raya , duit berkoyan koyan, takyah masuk politik. Buat pening kepala.

Anonymous said...

Jom kita ke Tasik Chini. Act Now

Umno akan menggerakan jentera Muafakat Nasional dalam kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN ) Chini yang akan diadakan tidak lagi.

Setiausaha Agung BN, Annuar Musa, berkata Muafakat Nasional yang terbina antara Umno dan PAS sebelum ini mempunyai kekuatan tersendiri.

Meskipun berada dalam kerajaan Perikatan Nasional (PN) Annuar berkata ia bukan satu masalah untuk parti itu bergerak menggunakan jentera Muafakat Nasional ketika kempen PRK nanti.

"Umno adalah anggota yang telah menandatangani perjanjian persefahaman dengan PAS untuk mendokong Muafakat Nasional.

Anonymous said...

Tindakan ini amat membimbangkan kerana menimbulkan persepsi wujud pengaruh tidak wajar oleh pihak-pihak tertentu terhadap institusi Parlimen.

Walau apapun, usaha Ahli-Ahli Parlimen pembangkang dari Pakatan Harapan, Bersatu dan Warisan untuk mengembalikan mandat rakyat ke tempat yang sepatutnya tidak terkesan akibat arahan-arahan ini, dan akan diteruskan.

YB DS Anwar Ibrahim
Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN)
Ketua Pembangkang

YB Hj Mohamad Sabu
Parti Amanah Negara (AMANAH)

YB Lim Guan Eng
Parti Tindakan Demokratik (DAP)

YB Tun Dr Mahathir Mohamad
Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU)

YB DS Shafie Apdal
Parti Warisan Sabah (WARISAN)


Mana nama Tun Mahathir....!? Kenapa nama Tun tidak ada..??

tunfatimah said...

Gang2 NGOs@ngoks mendesak Menteri Kesihatan agar menarik balik saman sivil terhadap C4 kerana memfitnah beliau terkait dgn kes pemberian kontrak RM 30 juta secara terus. Alasannya, konon atas dasar kebebasan bersuara. 😋😋😋 Mak aiii...


Nak kritik , bertanya atau menegur okey jer. Tetapi , kebebasan bersuara bukan lesen untuk tabur fitnah. Ini TAK okey. 😁

Anonymous said...

Mengapa Tun begitu takut kepada Najib?

Orang Melayu kecewa Dr Mahathir tidak berani tinggalkan DAP

KEHADAPAN Tun Mahathir,

Tadi saya terbaca karangan panjang Tun mengatakan bahawa orang-orang Melayu begitu takut kepada DAP.

Di samping mempertahankan DAP, Tun juga kata bahawa DAP tidak akan menghancurkan Melayu tetapi Melayu akan hancur jika memilih Najib sebagai pemimpin.

Tun juga memanggil pelbagai nama makian dan kejian kepada Najib seperti penyangak, penyamun, kleptokrat dan sebagainya dan menggelar orang-orang Melayu yang menyokong Najib (dan tidak menyokong DAP) sebagai bacul.

Sebenarnya, apabila seseorang mengkeji orang dengan ayat-ayat makian seperti di atas, ia menggambarkan sahsiah orang yang mengkeji tersebut dan bukannya orang yang dikeji.

Dan walaupun pemimpin-pemimpin DAP ada yang terpalit dengan skandal rasuah yang besar namun Tun tidak endahkan hal itu malah melepaskan mereka begitu sahaja.

Bercanggah dengan apa yang Tun katakan, orang-orang Melayu tidak takut kepada DAP, sebab itu mereka berani tinggalkan DAP dan buang mereka (DAP) dari kerajaan.

Ini adalah walaupun orang-orang Melayu tahu bahawa DAP mempunyai jaringan taikun-taikun perniagaan dan ekonomi yang besar yang boleh menjaga tembolok segelintir orang-orang Melayu yang berkepentingan ataupun menjatuhkan mereka.

Nasib baik masih ramai pejuang-pejuang orang Melayu yang ikhlas yang bukan berjuang untuk tembolok sendiri.

Pelikkan...!!

Anonymous said...

PAS jawab Dr M: Melayu bacul sahaja sanggup bersama DAP

PAS menyifatkan Melayu yang berani melawan DAP sebagai berprinsip, sebaliknya mereka yang bersekongkol dan mengukut telunjuk parti itu sebagai Melayu bacul... atok kian lemas..

kasi fuck lagi atok ni kaw kaw smpi padam

Anonymous said...

kena mandi bunga plastik...

Anonymous said...

Lagi teruk atok kena game..!!

Mantan Perdana Menteri merangkap Ahli Parlimen Pekan, Datuk Seri Najib Razak memuji Pengerusi Pakatan Harapan (PH) Datuk Seri Anwar Ibrahim yang berikrar mematuhi peraturan sidang Dewan Rakyat, Isnin depan.

Jelas Najib, ia merupakan sikap terpuji bagi seorang ahli parlimen dalam memuliakan institusi beraja dan Perlembagaan.

“Terbaik Pengerusi PH! Kita hormati dan muliakan institusi YDP Agong.

Teringat Cerita P Ramlee dialog dengan AR Tompel cerita Ahmad Albab

P Ramlee : Kekayaeen , kebahgiaaen , kemewahaen bukan datang dari Bapak@ atokkau. Kebahguiann itu datang dari Allah lahhh..!!

AR Tompel : Alamak lagi teruk aku kena main..!!

Padan muko kau atok... sllu game orang kali ni anak beranak kena game..!!

Kasi fuckk kaw kaw ajer atok tu..!!

tunfatimah said...

Boleh lah boboi ikut Abg Mad 😂 guling2 atas jalan raya musim Covid 19 .

Anonymous said...

lepas ni ada Kluster Parlimen buat sidang parlimen atas jalan raya... jangan marah haaahhh...

Anonymous said...

mahathir and the son lebih bagus kalau di telan taik..
kihkihkih...

Anonymous said...

PAS PIS PUS dah samak ke? PRU 11 PRU 12 guna duit parti mane?

Anonymous said...

Atok tunggu Soros dan WSJ reka fitnah baru atau atok bayar WSJ dan Soros buat fitnah atau fitnah separa matang kemudian berita fitnah di olah dan tokok tambah dolu oleh Straits Times di Singapork pusat fitnah Malaysua selama ini.

Lepas di tokok tambah olrh medua dan TV Singapork baru walaun unta DAP, PKR dan walaun unta atok yg bodoh bistari kasi kayuh dan putar di Malaysia...

maka bebondong lah walaun unta sahut menyahut macam anjing nampak hantu polong... ini yang depa mula nak recycle fitnah balik...


gitu lah seterunya

Anonymous said...

Menurut Najib, filem-filem yang diterbitkan Riza "agak berjaya".

"Filem pertama Wolf of Wall Street (2013) jana penjualan tiket AS$392 juta (RM1.7 bilion) berbanding kos AS$100 juta (RM430 juta). Filem Dumb and Dumber To (2014) jana penjualan tiket AS$169.8 juta (RM730 juta) dengan kos pengeluaran AS$50 juta (RM215 juta). Filem Daddy's Home (2015) jana penjualan tiket AS$242.8 juta (RM1.04 bilion) dengan kos AS$69 juta (RM297 juta)," menurutnya.

Anak cucu atok ada buat filem masa atok jadi PM ke 7 ari tu... berapa filem anak cucu atok dapat kutipan.. pecah panggung ke atau pecah punggung ..

agak berapa jota anakcucu atok dapat kutipan tu... smpi skg tak umum.. mungkin 8 billion kottt.... Acara lancarkan filem anak cucu punya lah grand filem low class quality brapa jota kutipan tiket kat panggung..!!

LHDN mohon siasat

Anonymous said...

Edisi siasat dan bongkar..!!

Tengku Zafrol mempersoalkan kewajaran Dr. Mahathir dan Lim Guan Eng menambah hutang luar negara berpuloh bilion ringgit sedangkan keadaan kewangan negara adalah sangat kukuh. Siasat dan tubuhkan RCI segera.

Sepanjang hampir 22 bulan berkuasa, Pakatan Harapan telah membawa perlembagaan dan perundangan negara ke era yang paling gelap dengan bertopengkan laungan Rule of Law mereka.

Kes rasuah banglo Lim Guan Eng, kes pembunuhan Allahyarham Adib, kes fitnah Rafizi, kes penglibatan ahli politik DAP dengan pengganas LTTE dan banyak lagi kes digugurkan tanpa apa-apa perbicaraan.

Itu tidak lagi termasuk beberapa kes penyalahgunaan kuasa Menteri Kewangan yang melelong berbilion ringgit aset strategik negara di TH, Khazanah Nasional dan IHH.

Sebenarnya inilah yang amat ditakuti oleh Pakatan Harapan.

Kehilangan kuasa secara tiba-tiba membuatkan mereka tidak mempunyai ruang dan peluang untuk membuat 'clearance' dan kini segala maklumat sudah berada dalam simpanan kerajaan sekarang.

Lebih merisaukan Pakatan Harapan bila Tommy Thomas meletakkan jawatan sebagai Peguam Negara, Latheefa Koya juga meletakkan jawatan sebagai Ketua Pesuruhjaya SPRM secara tiba-tba dan Hamid Bador pula akan ditamatkan kontrak dalam masa terdekat.

Lantas bagi Pakatan Harapan, kerajaan sekarang mesti dijatuhkan dengan seberapa segera sebelum pekong sebenar mereka didedahkan

Anonymous said...

HARI YANG DI TONGGU MENJELANG TIBA
18 MEI PERSIDANGAN PERLIMEN PERTAMA
ADA PERANGAI MCM BERUK TEEJERIT SAJA
KEMANA ATOK KITA KASI TEPUK PADU YAA

ESOK ADA MASKOT ADA MASK BERCONTENG
BERUK MONYET MENJERIT2 PENGKHIANAT
TV JANGAN LUPA KASI TEPAT ZOOMING
KEMBANG KEMPIS IDUNG ATOK MAKIN LIGAT

KEMANA KU BAWA DIRI YG BERUSIA INI
BOBOI ANAKNYA DITERAJANG PAGI TADI
NAK KE KIRI KE KANAN ORANG TAK SUDI
HAAH TEPOK PADU POP CORN TAMBAH LAGI


KIKIKIKI.. JGN LUPA ESOK 18 MEI BERUK MONYET BARU KELUAR DARI PKPB


KIKIKIKI..

Anonymous said...

Siapa mulakan kerajaan Tebuk Atap?

PH mendakwa Perikatan Nasional adalah Kerajaan pintu belakang dan tebuk atap atau kerajaan tak sah.

Mari kita singkap sikit sejarah sejak berakhirnya PRU14 pada 9 Mei 2018 lalu. Kemudian cuba kita sama2 beri penilaian dan beri gelaran utk beberapa kerajaan negeri yg ditubuhkan selepas itu. Selepas berakhirnya PRU14 kita dikejutkan dg tindakan 30 MP BN/ UMNO melompat dan menyokong ke PH sama ada dg menjadi MP bebas atau menyertai parti dlm PH.

1. Sabah.
BN 29 DUN + STAR 2 DUN. Musa Aman angkat sumpah jadi Ketua Menteri Sabah dg sokongan 31 ADUN. Warisan, PKR dan DAP menang 29 DUN. Kemudian 6 wakil rakyat BN bertindak menyokong Shafie Apdal sebagai Ketua Menteri Sabah yang baharu.
Apa gelaran yang sesuai untuk Kerajaan ini? TEBUK TUPAI?

2. Kedah.
PH menang 18 DUN. PAS dan UMNO juga menang 18 DUN. Tiba2 ADUN Guar Chempedak menyokong Mukhriz dan Mukhriz angkat sumpah Menteri Besar.
Kerajaan ini kerajaan apa?
TEBUK DINDING???

3. Perak
Kerusi DUN Perak ada 59. PH menang 29 DUN. Tak boleh tubuh kerajaan. Entah kenapa 2 wakil rakyat UMNO menyokong PH. Faizal Azumu angkat sumpah MB Perak.
Apa nama sesuai utk Kerajaan ini?
Kerjaan TEBUK LANTAI???

Selepas 22 bulan PM7 pun penat atau tersilap perkiraan atau tersilap perkataan. PM7 letak jawatan. Bila PM letak jawatan maka dg sendirinya semua Jemaah Menteri secara otomatik meletak jawatan dan kerajaan terbubar - TEBUK MUKA Sendiri padan muko..!!!

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak resky pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan Eyang kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.
angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari
sekali lagi makasih yaa Eyang waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual Eyang saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih....?

tunfatimah said...

Tertembak muka dgn senapang patah peluru tabur. Berlobang lobang! 😁

Anonymous said...

113 MP kononnya sangat lemah, lekeh, haprak serta tidak pernah dialami oleh mana-mana Perdana Menteri sebelum ini. Saja nak tanya jika Muhyiddin serah kepada PH memerintah dengan bilangan MP sekarang 107 + 1 bebas + 1 kata keluar daripada PN jadi 109

Habis nak kata apa kepada kerajaan PH yang bakal nak perintah Malaysia setelah Muhyiddin berikan kepada mereka dengan bilangan kerusi 109?

Sangat lemah, lekeh, haprak serta tidak pernah dialami oleh mana-mana Perdana Menteri sebelum ini??

Takkan Anwar nak memerintah dengan bergantung kepada Pembangkang sokong. Itu pun kalau boleh fikir mana lebih baik antara 113 dengan 109?.

Jangan Letak akal bukan kat bontot memang sah la bengap

Anonymous said...

Laporan Polis ke atas Boboi kerana menghasut - Bekas Exco

Bekas Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (Exco) Kedah, Datuk Ahmad Sudin berkata, pihaknya membuat laporan polis apabila mendapati Mukhriz mengeluarkan kenyataan hasutan dengan menyebut beberapa nama dalam video sidang media dimuat naik saluran 'mediarakyat' di YouTube.

Beliau berkata, tindakan Mukhriz mengaitkan pentadbiran Kerajaan Perikatan Nasional dengan perintah mahkamah untuk lepas tanpa bebas anak tiri kepada Datuk Seri Najib Tun Razak, Riza Shahriz Abdul Aziz dalam kes pengubahan haram, sebagai satu hasutan.

"Kaitan dan kenyataan itu adalah palsu, fitnah jenayah dan tidak benar jika dibandingkan dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Peguam Negara, Tan Sri Idrus Harun yang mengesahkan Peguam Negara terdahulu, (Tan Sri) Tommy Thomas yang bersetuju secara prinsip untuk menyelesaikan kes Riza.

"Saya juga membuat laporan kepada pihak berkuasa bahawa kesemua kenyataan di atas ini dikeluarkan Mukhriz dengan niat jahat untuk mengaitkan Jabatan Peguam Negara, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan agensi bebas politik dengan pentadbiran kerajaan semasa," katanya ketika ditemui media selepas membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Setar di sini hari ini.

Jangan kesian kesian dengan legasi tak guna ini lagi kalau salah kasi 'fak' terus kaw kaw.

Anonymous said...

TAN SRI MUHIYIDDIN YASSIN SAH MEMANGKU PENGERUSI PPBM


YAB TSMY angkat Sumpah PM-8
Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (JPPM) mengesahkan bahawa perletakan jawatan Pengerusi Tun Dr Mahathir pada 24 Februari lalu ada lah sah, dan seterusnya pemangkuan jawatan tersebut oleh Tan Sri Muhiyiddin Yassin juga sah.

Menurut Klausa 16.9 Perlembagaan PPBM, apabila pengerusi meletakan jawatan atau diberhentikan, maka Presiden memangku jawatan tersebut sehingga pemilihan diadakan.

Kini jelas sudah, bermula pada 25 Februari sehingga kini, sebarang tindak tanduk Tun berkaitan PPBM hanya sebagai ahli biasa.

Baru-baru ini beredar satu panggilan mesyuarat daripada parti yang sepatutnya diadakan pada 11 Mei, yang dipanggil oleh kem Tan Sri Muhiyiddin adalah sah jika merujuk kepada keputusan JPPM tersebut.

Melihat tindak tanduk Tun Dr Mahathir bersama kem beliau termasuk 4 ahli parlimen yang bertindak sebagai pembangkang kepada Tan Sri Muhiyiddin, besar kemungkin keahlian mereka itu bakal digantung, atau dipecat.

Anonymous said...

Jauhi Makhluk Perosak

YDP Agong sendiri telah memujuk Mahathir agar menarik balik perletakkan jawatan tersebut tetapi Mahathir tetap tegar dengan keputusannya.

Jadi,.salah siapa ?
Adakah salah.Muhyiddin?...
diatas perletakkan jawatan tersebut?

Mahathir dengan rela hati dan suci hati sendiri yang mahu melepaskan jawatan tersebut.

Yang menjadi persoalan,. kenapa Mahathir masih menyalak dan mengatakan Muhyiddin mengkhianati beliau???

Disini orang bodoh pun bolih pikir.

Sememangnya Mahathir dah jadi"gila talak"lakunya.

Cukup cukuplah wahai Ahli PPBM.
Sedar lah..Allah SWT sendiri yang menjatuhkan Mahathir!!!

Tak usahlah nak guling guling lagi, terimalah seadanya.

Hari ini pun "musuh" tradisi Mahathir pun tak mahu hadirkan diri dalam sidang media bersama Mahathir.
Katanya 'tak mahu dipergunakan lagi". Dalam maksud kata kata Anwar tu...takkan Mahathir tak faham faham?

Masanya sudah sampai untuk memasing menjauhkan diri dari makhluk perosak Melayu seko ni.

Anonymous said...

Bergaduh dengan semua PM, semoga Tun Mahathir mendapat hidayah

HABIS diserang habis-habisan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin. Habis semua orang salah. Naratif yang sama dibawa oleh Tun Dr. Mahathir Mohamad dalam sidang akhbarnya di Yayasan Kepimpinan Perdana Menteri sebentar tadi – topiknya kita semua maklum.

Kelibat Datuk Seri Anwar Ibrahim dan wakil-wakil PKR bagaimanapun tidak muncul bersama Pengerusi BERSATU

Anonymous said...

PArti Sesumpah

Anonymous said...

Demi kestabilan politik semasa ketika kita berdepan dengan ancaman Covid-19, tak perlulah diganggu Perikatan Nasional (PN). Tumpuan harus diberikan pada PRU-15 dan mereka juga harus menghormati nasihat Yang di-Pertuan Agong.

“Kalau tak diambil peduli nasihat Agong, ini gambarkan PH betul-betul obses dan gila kuasa,” katanya ketika dihubungi Malaysiakini.

Tambahnya, dalam tempoh sebelum menghadapi PRU, PH perlu memperbaiki beberapa isu dalaman parti.

“PH harus mantapkan kerjasama anggota dalam parti sekarang dan harus dinyatakan secara jelas siapa hendak jadi PM (perdana menteri) nanti, jangan serabut-serabut macam dulu,” Anwar Ibrahim dalam sidang media PH tanpa kalibat Tun Mahathir.

Makin mereput nampak gaya Tun Mahathir buat masa ini tiada lagi talian hayat untuk dirinya dan keluarganya lagi.

Anonymous said...

Nuor dah kata, takder kena mengena dgn agenda pH. Setakat nak beri sokongan pun nuor tak hingin!�� Buat laa sidang media hari2. Masa pun mungkin mencemburui dia.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.