Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BUKA SEJARAH. CINA DAN INDIA PENDATANG

ORANG MELAYU TIADA KESEDARAN CIBIK 
ADA PERCUBAAN MENGUBAH NAMA MALAYSIA?
PAS SOKONG PROKLAMASI ORANG MELAYU ANJURAN MAHADHIR

MANA SATU TANAH MELAYU

MANA SATU TANAH MALAYSIA

MANA SATU RAJA MELAYU

MANA SATU RAJA MALAYSIA !

TANAH MELAYU OK ATAU TANAH MALAYSIA OK ?

DIKATAKAN:

PENDATANG ADALAH MANUSIA YANG BERMASALAH

HARI INI SEMUA NAK JADI BOS !

STEPS PENDATANG SEDANG BERJUANG DAN HAMPIR BERJAYA

STEPS BUMIPUTRA TENGOK DAN LIHAT ?

6 orang berkata:

Anonymous said...

Terang lagi bersuluh UMNO hanyalah macai DAP.

Kenyataan Nga Kor Meng ini apa yang UMNo boleh buat... Nak undi kaum pendatamg atau secara nak pertahankan nilai Isle

UMNo akhirnya berjaya menghadiahkan DAP@LeeKwanYee Dewan Merdeka, Dewan keramat UMNo keramat ini.

Hidup Malaysian Malaysia..! Soal Raja Raja, hak kesamaan agama, hak kesamaan gender, hak murtad bertukar agama, hak setiap bangsa, soal bahasa, soal budaya, azan dan tulisan jawi, perarakan komunis, perarakan LGBT, pengiktirafan UEC, pilihanraya PBT, jual aset tabung haji dan banyak lagi yang di perjuangkan oleh komunis DAP@LeeKwanYew tentu akan berkumandang dan di pertahankan di Dewan Merdeka selepas ini.

Hilang maruah dan akal budi hanya kerana merelakan diri menjadi pelacur politik. Perjuangan demi Agama, Bangsa dan watan tercinta hanya gumam yang laku di jual di depan kuda belang sendiri sementara komunis terus bertapak dan mencengkam menanam uri berduri lebih dalam, kukuh dan pasti terpatri.

Dunia akhir zaman, umat akan mengikut dan menurut musuh Islam itu sehasta demi sehasta, sedikit demi sedikit namun kemudian walau masuk ke dalam lubang biawak sekali pun mereka tetap menurut kepadanya.

Maka PRan June 2023 ini nanti maka kesemua saki Baki barua barua DAP@LeeKwanYew mesti dihapuskan secara total...

Anonymous said...

Isu kafir mengkafir dab lama tamat. Ikuti teladan dan cara sahabat nabi bila sahabat sudah memeluk Islam

Piagam yang akan termenterai ini bukan diangkat oleh mana-mana parti, ianya adalah lonjakan permintaan dari orang Melayu yang menyedari bahawasanya Islam sedang tergugat di tangan Pakatan Harapan.

Ramai pemimpin di kalangan PAS dan UMNO cuba untuk bersatu sebelum ini, namun sering kali digagalkan oleh manusia sampah seperti Tun Mahathir, Anwar Ibrahim, Mujahid, Mahpos dan Khalid Samad.

Anugerah yang paling cantik untuk PAS adalah apabila AMANAH diwujudkan, "pemimpin kaki lima yang menjual agama" sudah keluar dari PAS, serupa juga yang terjadi dalam Bersatu, "pemimpin sampah" semua sudah lari ke UMNo.

Bila pemimpin sampah lusui mengadai bangsa dan akidah dengan pluralisma murtad, anak cucu pegang plakad COMANGO toksik lebih gereja dari masjid maka elok sampah usang ini dibakulsampahkan sahaja.


Pada "pemimpin sampah dan penjual agama" seperti sang si fitnah jijik, batu api, adu domba dan puak - puak bodoh dalam PH ni....

Dolu dolu semasa sahabat nabi belum terima hidayah Islam spt Sydina Omar, Hamzah, Abu Bakar dll masa belum isle ada yg pemabuk, sembah berhala, tanam bayi perempuan hidup hidup ... bila masuk Islam dia orang berubah dan mereka menyesal perbuatan mereka yg lalu sambil menangis menepuk dada, guling guling ( bukan guling di jalan raya yer..) tapi nabi tak pernah ungkit perkara lama tsb...

Benda dah berlalu taubat lah banyak banyak dan nabi siap pesan pada sahabat broo look forward.!! come on broo look forward...life must go on and always repent broo..!!

Pada puak bodoh si fitnah PH akal suntuk asyik bernostalgia haram jadah Amanat Hadi, kafir mengkafir dll.Ingati lah kisah sahabat nabi sebelum terima hidayah seperti diatas tadi. Kualiti otak pemimpin sampah ini asyik menipu menfitnah, adu domba dan membatu api lagi. Ikutilah kisah sahabat Nabi dan pesan nabi "look forward" adalah nafas baru perjuangan masa depan..

Bukan mcm rendah kualiti jaket kalis peluru yang akhirnya askar terbaik diragut nyawa mcm rendah kualiti sijil palsu pemimpin PH jugak..suma nak menipu .. nyawa lansung tak ada harga lagi..

Dengan keluarnya kuman-kuman dari PAS dan UMNO, dengan kehendak Allah Swt, perpecahan yang selama ini dikeji oleh Allah swt telah bertemu dengan jalan terbaik suatu penyelesaian.

Satukan hati-hati kita yang sekian lama dibelenggu dengan perangai perpecahan, masa untuk kita menikmati keindahan kesatuan, keindahan rakan-rakan se-Islam kita yang sudah hilang penyakit prasangka busuk hati dengan hasad dan fitnah jijik.

PRN June 2023 ini adalah masa yg sesuai utk lingkupkan saki baki barua DAP@ LeeKwanYew secara total dari persada kuasa..

Anonymous said...

Enemy at the gate : Rekayasa fitnah jijik oleh barua dimainkan semula.. tak sedar lagi tak serik serik lagi ke orang Melayu kena bodo bangang kan..!?

Pattern fitnah jijik oleh barua masih sama..!!

Fitnah seleweng dari RM600 jota turun pada RM300 juta turun lagi pada RM30 juta dan makan komisyen 5 peratus, Ini fitnah kerajaan Madani sama macam kes di awal 1MDB dan Jho Loh sebelum PRU 14.

Ingat lagi tak si Barua paling tua renta DAP@LeeKwanYee sebelum PRU 14 yang menyaksikan UMNO kalah dan Kerajaan BN tumbang sambil hadiahkan Pulau Batu Putih pada anak Lee Kwan Yew itu..!?

Hari hari isu fitnah jijik 1MDB dan yang dijerit terpekik terlolong, guling guling Bersih atas jalan raya tangkap Jho Loh..tangkap Jho Loh dimainkan..!?

Sambil anak cucu acah acah Power Melayu Islamik terkinja kinja angkat poskad LGBT COMANGO di Jalan TAR dan semua artis suam suam kuku pun naik sama menyerang UMNO/Bossku..!!

Sekarang duit 92.5 bilion pula dinyanyikan, terpekik terlolong barua Lee Kan Yew@DAP tuduh dan fitnah barua DAP@LeeKwanYew menyifatkan dakwaan penyelewengan dana kerajaan sebanyak RM600 juta yang dikaitkan dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) sebagai rekaan dan ‘pembohonga Madani maha dasat..!!

Sama tak pattern fitnah jijik dengan kes Jho Loh yang barua Lee Kwan Yew mainkan dolu dolu.. Pattern fitnah jijik masih sama cuma mangsa mereka saja yang lain..!!

Dalam kes Jho Low kesemua PM bermula dari barua DAP@LeeKwanYew paling celaka si tua renta buat bodoh bangang buat2 buta mata lansung tak tangkap Jho Low yang sedang tepok tangan ketawa terbahak barsama kaum DAP@ Lee Kwan Yew lihat betapa bodoh bangang kesemua PM ini tak ada telo utk memangkap nya..!!

Kes AMLA songlap RM700 juta Zety hakim hakim yang ada depan lubang hidung orang tua bodoh pun tak mampu ditangkap mereka..!! Ni lah yang dikatakan bila kuali ngata bontot periok hitam legam... sila pergi mampos legasi sial tak guna ini..!!

Sampai sekarang Jho Low lesappp... saya ulanggg... Jho Low lesap sampai sekarangg..!! Bila la nak tangkap haramjadah haramjadah nihh..!?

So ulanngg tayang fitnah jijik rekayasa barua barua Lee Kwan Yew dengan pattern yang sama seperti kes 1MDB sedang dimainkan semola...

Sama ada orang Melayu sedar atau tidak sedar saja Melayu sedang dilaga lagakan dibatu apikan supaya berbunuhan sesama sendiri..

Cukup cukup lah Melayu dimainkan, dibantu apikan dan dilaga lagakan.. Enough is enough now...!!!

#sudahsudahlahjadibaruaLeeKwanYee@DAP

Anonymous said...

Ketuanan Melayu perlukan ramai hartawan dan billionaire seperti :
#1 Kekayaan Abdurrahman bin ‘Auf
#2 Kekayaan Az Zubair bin al ‘Awwam
#3 Kekayaan Usman bin Affan
#4 Kekayaan Thalhah bin ‘Ubaidillah
#5 Kekayaan Sa’d bin Abi Waqqash
Teladan Dari Sahabat Rasulullah yang Kaya.

Contohi Sahabat Rasulullah yang Kaya dan Dermawan untuk bersaing dengan bangsa paling kuat penipu nya dan terbukti bangsa yang paling kuat menipu seluruh dunia..!!

Melayu sila bukak biji mata memasing luas luas dan lebar lebar... Macamana game Kaum Cina di Malaysia ini..

7-Eleven Malaysia Holdings Bhd dalam satu kenyataannya mengumumkan Robin Tan Yeong Ching telah meletak jawatan sebagai pengerusinya, “untuk meneruskan minat lain” dan digantikan oleh Farhash.

Tan, anak kepada pemegang saham utama 7-Eleven, taikun Vincent Tan Chee Yioun dengan 41.8 peratus kepentingan, dilantik ke lembaga pengarah kumpulan itu sebagai pengerusi, pengarah bukan eksekutif bukan bebas.

Maka terkinja kinja lah barua Melayu ada yang sokong dan barua Melayu yang bantah..!!

Biar pun pemimpin PM Melayu barua mereka silih berganti taikun dan tokey tokey kaum Cina tetap orang yang sama. Kartel taikun yang sama. Mafia taikun mereka tetap yang sama juga hasil didikan tuan mereka Lee Kwan Yew@DAP setelah 22 tahun 22 bulan berjaya membaruakan PM Melayu dan terkini diganti barua mereka yang baru..

Belom lagi masuk kes Jho Low yg sedang ketawa terbahak bahak tepok tangan geli hati melihat betapa bodoh nya, betapa bangang nya, betapa tolol dan tongong nya pemimpin pemimpin Melayu di perkotak katikkan oleh sekor saja bernama Jho Low.

Jho Low lesap ada bekas ketua pulis Melayu (hrmmm Melayu lagiii..) jadi beruang dll. Ini lah speicies prmimpin Melayu yang DAP@Lee KwanYew paling suka sekali yang bodoh bangang dan dicucuk hidung...!!

60 tahun Melayu dikudakan oleh kaum Cina ini melalui jaringan keluarga Lee Kwan Yew @DAP/MCA maka sekarang masanya Melayu ambil semula dan ujudkn billionare billionaire Melayu...

Kita harus mengadakan taikun dan billionaire seperti Abd Rahman Auf dll seperti di zaman rasulallah...

Billionaire Islam spt ini yang patut diwujdkan untuk dijadikan contoh bukan taikun judi, taikun mafia dan kartel monopoli sambil sorok dan lambakkan barang keperluan sesuka hati mengaut keuntungan dengn cara menipu.!!

Ujudkan kartel kartel Melayu, ujudkan mafia mafia Melayu ujudkan dan kuasai semua rangkaian mafia kertel Melayu di semua sudut lapangan rantaian pengedaran dan perkhidmatan barang2 keperluan pada semua rakyat Malaysia.. Hapuskan taikun dan kartel barua barua LeeKwanYew@DAP.

Ini lah formula Ketuanan Melayu yang akan menurunkan harga barangan pengguna di negara ini.

Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini.. Monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

#hapusbarualeekwanyeelingkupSingaura

Anonymous said...

Enemy at the gate : Mencari barua baru..!!


Bekas ahli parlimen Rembau itu bercakap pada forum anjuran Institut ISEAS-Yusof Ishak Singapura. Turut hadir ialah Menteri Pengangkutan Anthony Loke dari DAP adik pada Parti PAP@LeeKwanYew.

Layak kah seorang bakal pemimpin baru Melayu bercakap pasal bangsa Melayu dalam negara ultra kiasu yang menindas kaum Melayu di situ....!!??

Awas barua barua Lee Kwan Yew @ DAP dalam bikinan bercakap diplatform media Singapura.

Mana mana pemimpin muda yang sudah bercakap diplatform Singapura untuk menentukan kepimpinan (UMNO/Melayu) di Malaysia akan datang wajib dicurigai, wajib diawasi dan wajib dipantau di masa ini.

Kenapa media Singapura memilih Anthony Loke bukan menjemput Lim Kit Siang.. apa simboliknya agenda media kerajaan Singapura ini..!?

Kalau tak disupport oleh barua Lee Kwan Yew dari Singapura dan DAP adakah Melayu tak boleh hidup dan Melayu boleh mampos kerr.!?

Anonymous said...

Siri 1 : Kg Baru Melayu KL vs Kg Baru Cina Kepong KL

Orang Melayu juga tak suka pemimpin Melayu Mcm ini. Keluarga penghasut, adu domba fitnah sama seperti keluarga Tun Dan Barua teebaru DAP@LeeKwanYew kata Melayu Jangan Angkuh..Brother Anwar Bin Ibrahim

Hanya beberap kerat penduduk Kerinci Residensi yg berputih mata bila dihasut anak perempuan barua ini Nurul Izzah semasa jadi MP Lembah Pantai dulu. Menyesal tak sudah pada yang termakan hasutan...

https://pakdin-my.cdn.ampproject.org/v/s/pakdin.my/residensi-kerinchi-nurul-izah-muka-tembok-dan-tidak-bertanggungjawab/?amp_js_v=a6&amp_gsa=1&usqp=mq331AQKKAFQArABIIACAw%3D%3D#aoh=16416084484379&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=From%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fpakdin.my%2Fresidensi-kerinchi-nurul-izah-muka-tembok-dan-tidak-bertanggungjawab%2F

Padan muko kelian yang termakan hasutan Nurul Izah semasa jadI MP Pantai Dalam dolu.

Nurul terkinja kinja di Istana Bukit Segambut goyang tetek yg terhasut ditinggal terkontang kanting gelabah tetek..!!

22 tahun dolu ada sekor mamak jadi belukang tanah di Kg Baru... broker belukang menyebabkan prnduduk Kg Baru lokos kena kencing oleh mamak ini. Akhirnya perniagaan 'Buisness Fokus' melingkup satu satu dan gelaran Datuk pun ditarik balik...

https://mykmu.net/2023/01/03/johari-cuba-yang-terbaik-selesaikan-masalah-kampung-sungai-baru/

Terkini beribu ribu tanah rizab Melayu tergadai di Perak kali ini..

Datuk broker@belukang ini akhirnya lesap ke luar negara dengo2 melingkup ke Afrika Selatan... macam Jho Low jugak lah lesap melingkup tah ke mana ada yg kata jadi beruang ini berlaku semasa PM ke 4 dan PM ke 7 dan 10 berkuasa... mcm sial akhirnya..!!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.