Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KOMINIS MAHU SAYA KALAH....

 SAYA DITUDUH KOMINIS, SEDANGKAN KOMINIS MAHU SAYA KALAH

APA PASAL BILA SUDAH DAPAT TAN SRI BARU CAKAP

KOMINIS MAHU TAN SRI KALAH ?

Tan Sri Lim Kit Siang
BARU KALI NI PENULIS DENGAR TAN SRI INI MEMBUAT KENYATAAN WIRA
KOMINIS YANG MAHU TAN SRI LIM KIT SIANG KALAH
La ni Kominis dah tak ada dalam hutan, mereka dah berhijrah ke pekan
dan Pusat Bandar?





14 orang berkata:

Anonymous said...

Lawak Pemuda UMNo lebih lawak lagi dari Jocelyn Chia

Berpayung, terpekik terlolong, teejerit berpeluh ketiak masam, teejerit macam ungka lontong di hutan sambil berpanas berhujan di kedutaan Singapura dan Amerika Syarikat semua Pemoda Pemoda UMNo sklian

Tetiba.....!!!!!

DAP minta maaf atau tidak, Pemuda Umno akan bantu kempen pilihan raya. Lawak paling osem dari Pemoda UMNo

Pemuda Umno akan menyokong usaha kempen oleh parti-parti dalam kerajaan perpaduan untuk pilihan raya negeri akan datang, tidak kira sama ada tuntutannya untuk permohonan maaf terbuka daripada DAP dipenuhi.

Saya Ulanggg..!!

Ini lah lawak paling osem bangang dari pemoda UMNo... Kikikiki

#gebangjalebih

Anonymous said...

Jasa Tan Sri.ialah bersama2 Melayu tentang rasuah.

Anonymous said...

Rasuah anak tan Sri Torwong bila nak dedah.... Puiii

Anonymous said...

Hi hi

Bertahun2 cari cari cari bukti. Tak ade.

Next time bila ada peluang perintah, cepat2 hukum. Klau jumpa bukti

Anonymous said...

Kominis Gerakan dah jd kawan baik lebai Pas skrg.

Anonymous said...

Radio Klasik Mengamit Kenangan :

Alangkah Indah Hidup ini kalau aku jadi Jho Low, Zety Taufik Ayman dan keluarga penyamun nya...

Harap harap boleh ke udara dalam rancangan Radio klasik FM 83.1 rancangan Mengamit Kenangan.. kikikiki..!!

Dari dolu lagi masa kecik aku impikan hidup senang dan morden di Kuala Lumpur. Kota metro yg impian menjanjikan kekayaan dan kemewahan penuh dengan gemerlapan.

Teringat lagi hakak dan abang aku mentelaah buku sekolah dan home work ditemani satu pelita minyak tanah kongsi ramai ramai buat homework, masa tu api letrik pun tak ada lagi di kampung haku..!!

Cuma berkongsi dan bertemankan radio transistor milik ayah dengar rancangan Mengamit Kenangan Radio RTM dengan lagu lagu yang sesuai dengan topik rancangan itu.

Teringat lagi haku kongsi satu pelita tanah bersama abang dan hakak sambil buat kerja sekolah.Masa kecik haku nak ke KL pun 3 tahun baru sekali jejak kaki ke Kuala Lumpur itu pun nak ke Subang Airport hantar atok aku Tanah Suci Mekah.

Sekarang dah beso.. ada rumah kereta keluarga dan bolelah dikira berjaya. Begitu jugak dng kakak dan abang saya suma berjaya mak dan ayah tumpang gembira hasil usaha nya berjaya melihat anakcucu berjaya ke menara gading..

Dolu kampung aku cuma ada tiga saja parti di kampung haku iaitu Parti UMNO, United Malay National Organisation Party dan UMNo. Dah tentu sekali semestinya Perdana Mintri jugak dari UMNo juga..

Dolu dolu kalau PRU bertanding UMNo letak lah tunggul kayu lawan calon PAS, Bebas seperti Boboi dan DAP percaya lah tunggul kayu itu yang menang..!! Kikikiki ..!!

... Sambung bawah ni hah

Anonymous said...

Negara komunis dah nak control ekonomi dunia.

Apa macam walaun?

Anonymous said...

Barua VS Barua...makin meletoppp panazzzs

Barua barua Melayu bertuankan Doli Yang Mahanat Molia DAP@LeeKwanYew sudah mola berantakan, berbunuhan menjelang PRN June 2023. Makin panazzzss, makin hottt, makin meletoppp..

Anwar dakwa anak beranak Mahathir dapat kontrak RM214.2 juta

Mahathir adalah perdana menteri ketika kontrak itu diberikan.

Anwar Ibrahim membangkitkan isu pemberian kontrak gentian optik RM214.2 juta yang diberikan kepada syarikat yang dikaitkan dengan bekas perdana menteri dan menteri kewangan Dr Mahathir Mohamad dalam pembelaan terhadap saman fitnah terhadapnya.

https://mykmu.net/2023/06/15/anwar-dakwa-anak-beranak-mahathir-dapat-kontrak-rm214-2-juta/

Presiden PKR itu mendakwa anak sulung Mahathir, Mirzan menjadi pengarah Opcom Cables dari 1994 hingga 2021, anak kedua Mokhzani menjadi pengarah dari 2009 hingga 2019, anak ketiganya, Mukhriz menjadi pengarah dari 1994 hingga 2019, dan isteri Mukhriz, Norzieta Zakaria menjadi pengarah dari 1995 hingga 2021.

Mahathir menyaman Anwar berhubung dakwaan dia mengumpul kekayaan peribadi ketika menjadi perdana menteri.

PRN bulan June 2023 ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

Mana mana barua Melayu' DAP@LeeKwanYew yg melingkup nanti boleh dihanyutkan ke Pulau Batu Putih yang barua saja diserahkan pada anak Lee Kwan Yew...

Lawan barua lawan, nang butinang kui butikui lawan barua lawan , barua lawan lah sampai mampuih..!!

#hapusbarualeekwanyeelingkupSingaura

Anonymous said...

9 dragon mata sepet ini lebih berkuasa dari 9 Raja Raja Melayu.. Dolatttt Tungku Dragon

Kalau Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail hari ini mengesahkan kegiatan perjudian dalam talian haram dinaungi pemimpin politik, apa tindakan PDRM dan Suruhanjaya Menteri komunikasi lakukan..!?

Kesemua 9 dragon mempu­nyai gelaran Tan Sri dan Datuk Seri yang dibeli untuk mengaburi ke­giatan sebenar mereka.

https://vt.tiktok.com/ZSL6TeUbW/

Dengan adanya naungan politik itu, pengendali judi haram dilindungi, sekali gus mempengaruhi tindakan pihak berkuasa memerangi jenayah berkenaan.

kumpulan ‘9 Dragon’ ini mula-mula didedahkan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) yang mendakwa kegiatan perjudian haram dan semua aktiviti tidak bermoral di negara ini didalangi sembilan orang ketua atau digelar ‘dragon’ sejak bertahun-tahun lamanya.

Kumpulan ‘9 Dragon’ itu mampu mengutip sebanyak RM5 bilion sebulan hasil daripada pusat perjudian seluruh negara melalui sistem hierarki yang dilaksanakan sejak sekian lama.

https://youtu.be/gGd8P-Rne8c

Pusingannya pemain perjudian yang dinaungi ini membalas ‘political master’ ini, ‘polical master’ membalas dengan melindungi tindakan ini dan tidak di ambil tindakan dan maklumat dibocorkan…

PPIM Tidak Gentar Ugutan Sindiket 9 Dragons
Tidak sampai 24 jam selepas kenyataan PPIM itu dikeluarkan, NGO tersebut telah menerima ugutan daripada sindiket itu yang mahu ‘mengajar’ mereka kerana mendedahkan aktiviti haram mereka

Secara tidak langsung Menteri KDN pun tak mampu menguasai Dan berada dibawah telunjuk 9 dragon ini. Kartel Kartel mafia Mata Sepet ini lah yang mencorakkan politik Malaysia melalui barua barua kaum mata sepet..!!

Ingat June 2023 PRN bubar Maka kesemua saki baki barua barua yang ada dipersada kuasa mesti dilingkupkan secara total.

Biar Melayu' baru ini yang akan membina kapitalis kapitalis Melayu', billionaire Melayu', Kartel Kartel Dan rangkaian mafia Melayu' pula yang menguasai ekonomi Malaysia Baru pula lepas ini..

https://youtu.be/ZuhzXge6v_4

Bila dah melingkup aje barua barua di PRN June 2023... Usaha mencari negeri "Kedah Lama" perlu diteruskan secara agressive dan keras bukan berlembut lagi dah..!!

#lingkupkanbaruaDAP@LeeKwanYewPRNini

Anonymous said...

Bila nak tangkap Zety , Jho Low dan keluarga penyamun Taufik Ayman nih..!?

Zety mengelak dari menghadiri sebutan kes 1MDB dengan alasan muntah, demam dan vertigo, sebaliknya boleh tampil dalam satu majlis lain.

Di hitung keseluruhan ‘cuti sakit’ yang diperolehi Zeti sehingga kini berjumlah beratus hari termasuk hari Sabtu dan Ahad.

Persoalannya, sampai bila Zeti akan menikmati ‘cuti sakit’?

Kes Mohd Nazlan Ghazali, Zeti Aziz dan Tawfiq Ayman masih ‘terperuk’ di Pejabat Peguam Negara sehingga hari ini.

Hanya sekor Cina Jho Low saja dimana semua PM yang ada lansung tak tangkap Jho Low yang sedang tepok tangan ketawa terbahak barsama kaum DAP@ Lee Kwan Yew lihat betapa bodoh bangang kesemua PM ini tak ada telo utk memangkap nya..!! Zety dng kes AMLA 700 juta betul betul depan lubang hidung pun tak mampu ditangkap mereka..!!

Apa tindakan pemimpin UMNO semua buat diam dan buat bodoh semuanya selepas PRU 15 tadah punggung masing masing pada Brother Anwar Bin Ibrahim.

http://tukartiub.blogspot.com/2023/06/tok-sarjan-terima-rasuah.html?m=1

Sajan pulis tima rasuah RM2,530 hengget penjara 2 taun... Zety Taufik Ayman dan anak penyamun bebas lepas .... Kah kah kah.. Mesia Darul Barua

Penyokong 'Bossku' hanya tunggu dan lihat tindakan pemimpin UMNO setelah mereka menadah punggung masing masing pada Brother Anwar Bin Ibrahim.

Apa hebatnya jasa Taufik Ayman dan Jho Low pada Malaysia nihh..? Nnpk nya jasa penyamun bagi pihak barua DAP@ LeeKwanYew ni lagi besar Dari jasa Bossku..!!

Anonymous said...

Dsai bijak.

Pas gantung dgn bersatu
Dsai dedah penyakau dlm bersatu. Account kene beku.

Pas cuba bergantung pula dgn madet.
Dsai dedah penyakau anak beranak zaman madet.

Pas mau bergantung dgn siapa lagi???
China komunis???

Walaun juga yang tak cerdik

Anonymous said...

Tindakan Luar Jangka 'The Silence Supporters' Di Kalangan Orang Melayu... Melayu' berubah ini kali lah..!!

PRN Jun 2023 adalah pemula masa untuk wujudkan beratus kapitalis Melayu' Modern, Taikun billionare Melayu' dan rangkaian kartel Kartel mafia Melayu Moden. Itu formula baru yang sebenarnya.

June 2023 masa terbaik Dan permulaan era baru Politik Malaysia. Elok kita tukar nama nama taikun kartel mata sepet ini spt Vincent Tan, Leo Tong Lay, Lim Goh Tong, Fak Yew Lah, Ko Lon Tit, Bu Toh Mak Lu, Pu Kee Mak, Ananda, Robert Pan Tat ,Lim Chi Pan, Lim Ping Pong, Lim Pan Tat , Lee Ci Bai, Robert Tok Kok, Lim Chi Pet, Tue Na Seng , Ki Mak Lu, Pha Chu Cheng dll pada nama Taikun Melayu pulak...

60 tahun Melayu dikudakan oleh kaum Cina ini melalui jaringan keluarga Lee Kwan Yew @DAP/MCA maka sekarang masanya Melayu ambil semula dan ujudkn billionare billionaire Melayu...

Suma tahu DAP ada abang besar PAP di Singapora milik keluarga super kiasu nepotisme Lee Kwan Yew yg menguasai setiap sudut di Singapura

Kita harus mengadakan kapitalis Melayu taikun Melayu' dan billionaire Melayu' seperti Abd Rahman Auf dll seperti di zaman rasulallah... Ujudkan billionaire Melayu

Kapitalis Melayu' Islam dan Billionaire Melayu Islam spt ini yang patut diwujdkan untuk dijadikan contoh bukan taikun judi, taikun along, tokey jackpot bapak ayam, mafia dan kartel monopoli sambil sorok dan lambakkan barang keperluan sesuka hati mengaut keuntungan dengn cara menipu.!!

Sudah sampai masanya kita lahirkan beribu ribu taikun dan billionaire Melayu dan wujudkan serta menguasai semua rantaian rangkaian kartel kartel mafia Melayu

Anonymous said...

Lawak Pemuda UMNo di Dewan PWTC ari itu..

Pemoda UMNo tuntut DAP minta maaf...!! Kah kah kah..

Petang tu trus ujan lebat di KL tatau la samada alam pun turut ketawa lawak jenaka Pemoda UMNo sampai keluar air hujan lebat sebelah petangnya.. kah kah kah..!!

Adakah ini seyes atau acah acah power gagah perkasa Wahai Pemoda UMNo..!?

Kah kah kah kah...!!! Alahaiii... !!

Muka pemoda UMNo jerit jerit nnpk jambu ajer klu ada jantan LGBT dengan tetamu kehormat UMNo yg datang tak nnpk mengerunkan lansung, takut tetamu kehormat pulak yg stim tgk pemoda UMNo jerit jerit dengan muka merah jambu nya..!!

Kah kah kah..!!

Kalau ada yang berani melintas, Pemuda UMNO yang pertama akan datang mencantas,".. silap gaya bole stim tetamu kehormat UMNo nnti bila Pemoda UMNo dng muka jambu tgh marah marah.. kah kah kah..!!

Lawak Pemuda UMNo lebih lawak lagi dari Jocelyn Chia. Berpayung, terpekik terlolong, teejerit berpeluh ketiak masam, teejerit macam ungka lontong di hutan sambil berpanas berhujan di kedutaan Singapura dan Amerika Syarikat semua Pemoda Pemoda UMNo sklian

Tetiba.....!!!!!

DAP minta maaf atau tidak, Pemuda Umno akan bantu kempen pilihan raya. Lawak paling osem dari Pemoda UMNo

Itu lah ucapan Pemoda UMNo di PWTC ari ini.. tatau la ini acah acah power atau nak geli geli bagi satu dewan pemoda terkinja Kinja ...

Kah kah kah kah..!!

Pemuda UMNO hari ini menuntut DAP membuat permohonan maaf secara terbuka atas semua kata-kata dan tohmahan yang pernah dilemparkan kepada UMNO sehingga mengguris hati semua ahli parti itu hingga kini.

Pemuda UMNO menuntut DAP perlu membuktikan segala tohmahan, pemikiran dan cakap yang kononnya DAP ini anti-Melayu, anti-Islam, rasis.. tidak sama sekali akan berlaku dalam Kerajaan Perpaduan ini.

"Kalau masa mahu tubuh Kerajaan Perpaduan dulu, DAP boleh terbang ke Sarawak berjumpa dengan GPS, minta maaf

Ketua Pemuda UMNO, Dr Muhamad Akmal Saleh, berkata jika DAP boleh membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Gabungan Parti Sarawak (GPS) sebelum ini, mengapa tidak kepada UMNO.

Kalau UMNo Dan Pemoda nya gagoh perkaso kenapo pulo Timb Mat Asan kato "UMNo bukan tuan tanah, UMNo hanya menumpang (kasih sayang) DAP@ LeeKwanYew dan PKR..!? kikikii

Cuma satu jer yang Pemuda UMNo tu lupa nak jerit.. sepatutnya Pemoda UMNo kena jerit sambil teriak....

" Saya Ulangg..!! jam Omega dah jumpa ka..!!??

Peerghhh baru nampak real..!!

Kikikiki...!!

Anonymous said...

Percayalah "asal babi lepas" rakyat tungguuu..!!

Rumah Ketua Pembangkang Hamzah Zainudin di Damansara, Kuala Lumpur diserbu dan digeledah pegawai Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) semalam, menurut sumber Perikatan Nasional (PN).

Sim Choo Thiam didakwa dengan tiga lagi tuduhan menerima RM15 juta untuk mendapatkan projek daripada Kementerian Dalam Negeri. Dia mengaku tak bersalah atas empat tuduhan tersebut.

Bekas menteri dalam negeri kemudiannya menafikan terbabit dengan kes rasuah berjumlah RM15 juta selepas namanya terdapat dalam kertas pertuduhan terhadap ahli perniagaan Sim Choo Thiam.

Sim didakwa pada Mei lalu atas tuduhan meminta RM15 juta dari seorang ahli perniagaan Hep Kim Hong, pada Jun 2021.

Hurmm alamat sekor lagi babi ni lepas menteri ni sangkut..!!

Yang pelik nya sekor babi pun tak terlibat. Asal babi lepas... Asal babi jer lepas ..!!

Navin Tan kroni kau taikun mata sepet Vincent Tan lepas tanam berkilo pokok ganja anak kau soalsiasat SPRM...

Anak Cino bunuh basikal lajak lepas, tukar anak Cino berjubo dalam kereta pun lepas . Jho Low lepas bebas kaya raya.. asal babi lepas..!!

Asal babi lepas..!Asal babi je suma lepas.!!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.