Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

GUDUMBU HIDUP

BN SAPU BERSIH DUN SELANGOR? 
RAKYAT SUDAH KEMBALI MESRA BN/UMNO
Calon BN bersih !

LOKMAN KATA MCA DAN MIC BIAWAK HIDUP
'MCA, MIC biawak hidup': Tak perlu layan pendapat Lokman - Zahid

Pengerusi BN, Ahmad Zahid Hamidi menegaskan kenyataan Ahli Majlis Tertinggi Umno, Lokman Adam yang melabelkan MCA dan MIC sebagai “biawak hidup” tidak perlu dilayan.

PRESIDEN DAN AHLI MAJLIS TERTINGGI UMNO SUDAH
TIDAK SATU NADA

INI DUA ORANG BATU SERUPA KEPALA PUNYA DALAN ADA

DALAM SATU KAPAL SUDAH ADA GADUH

1 orang berkata:

Anonymous said...

Menteri Kewangan Terbaik Asia sedang menunggu arahan dari IMF Dan World Bank mengenai cara menangani petunjuk ekonomi Malaysia..!?

Mana perginya yang kalian perjuangkan dahulu, suara-suara indah hendak menangani isu-isu ekonomi rakyat, mana dia formula-formula gagah yang dipekikkan nak menurunkan itu ini, percuma itu ini?”

https://www.hmetro.com.my/utama/2018/05/339847/jangan-lantik-anwar-pm-serta-merta-daim

Pendedahan Chandra Muzaffar memetik kenyataan Daim bahawa Anwar telah diuji semasa krisis kewangan Asia namun dia gagal.
Kata Chandra, Anwar gagal memimpin sewaktu krisis ekonomi melanda dengan mendampingi IMF walaupun badan tersebut mengenakan kadar faedah yang tinggi.

Harga barang naik seperti tak terkawal, harga makanan juga. Petrol? Statik begitu sahaja. Pendidikan percuma? Ke laut. OPR (kadar dasar semalaman)? Naik dan terus naik menambah beban si peminjam pinjaman perumahan. Terbeban tahu tak?

kegagalan Anwar adalah berpunca daripada kurangnya pengetahuan beliau dalam bidang ekonomi. Dr Chandra turut mengingatkan Anwar supaya tidak mencetuskan situasi yang tidak diingini rakyat Malaysia.

Peliknya, mengapa bank tidak boleh ‘menahan seketika nafsu mereka’ daripada menambah nilai bayaran pinjaman bulanan, kalau ikutkan laporan suku pertamalah, suku kedualah, untung berbilion-bilion.

Mana perginya Menteri Kewangan Terbaik di Asia seperti yang digembar gemburkan selama ini.
Mana pergi nya Raja Formula semua formula seperti dah hadam walaun PH kaji dan gembar gemburkan selama ini..!?

Dalam satu temubual dengan New Sunday Times, Daim yang merupakan mantan menteri kewangan membidas Anwar dengan mengatakan pemimpin itu tidak layak menjadi Perdana Menteri mahupun menteri kewangan.

Bahana bila general degree lulusan Sastera jadi menteri kewangan.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.