Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HEE ! HEE ! BULAN POSA WOIII !

Monday, August 1, 2011

TERGEMPAR : DOKTOR JUMPA OTAK DALAM LUTUT NAJIB..

KUALA LUMPUR : Datin Seri Rosmah Mansor dan dua anak mereka, Nooryana Najwa serta Norashman Razak, berada di Wad Diraja HKL bagi melawat Perdana Menteri yang sedang menjalani pembedahan lutut.
Lutut Perdana Menteri Malaysia cedera selepas mewakili pasukan harimau malaya menentang singapura minggu lepas yang mencatatkan kekalahan yang memalukan buat perdana menteri itu.
Datin Seri Rosmah ketika di temui wartawan berkata "Saya telah menyediakan bomoh serta pawang yang handal dari siam, namun suami saya tetap berdegil untuk ke hospital juga".- tegas rosmah dengan nada kecewa.
Ketika ditanya mengenai pembedahan tersebut , Doktor memaklumkan bahawa terdapat seketul otak di kepala lutut Najib,Otak tersebut dipercayai telah terjatuh dari tempurung kepala najib terus ke kepala lutut beliau berikutan terlampau memikirkan soal pentadbiran negara.
Otak yang terdapat di lutut itu merupakan kelebihan semulajadi perdana menteri selama ini untuk memerintah negara dan menjadi kebanggaan 13 parti komponen BN termasuk SPR.
Perdana Menteri telah diberikan MC selama 3 hari yang membolehkan beliau Makan tengah hari bersama rosmah di kedai mamak reezal Naina Merican eee Pariah.

-Sumber berita Encik Mate...KAHKAHA

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.