Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KHAIRY DAN SAIFUDIN ABDULLAH KENA BELASAH UMNO

Friday, July 29, 2011

GEMPAR!!! KITOL KIMAK BERUNDUR DEMI UMNO!

Akhirnya Kitol Kimak akur, dia tidak lagi relevan dengan UMNO. Kitol Kimak akhirnya mengakui dia adalah liabiliti, malahan Harami sial ini juga mengaku, segala tindak-tanduknya selama ini adalah mengikut skrip yang diberikan oleh pak mertua tak jadinya.

Kitol Kimak dalam satu pengakuan terbuka, mengambil tanggungjawab sepenuhnya kekalahan besar UMNO pada PRU12 kerana keinginannya yang meluap-luap untuk jadi Perdana Menteri sebelum berusia 40 tahun. Dia turut mendedahkan rancangan memburuk-burukkan UMNO sebab dendamnya kepada PM kerana tidak melantiknya sebagai menteri termasuklah menubuhkan PATRIOT. Bukan itu sahaja, Kitol Kimak juga turut mengakui, dia telah menyonglap dan menjual beberapa buah syarikat negara kepada Singapura.

Oleh kerana itu, Kitol Kimak mahu SPRM mengheretnya ke mahkamah dan mendakwa kemudian mencampakkannya ke dalam penjara atas setiap kesalahan yang dilakukan selain kerajaan merampas semua hartanya sehingga tak tinggal satu sen pun.

Muahahahaha...

Korang percaya dengan berita di atas?

Kalau itulah terjadi, aku bernazar akan kenduri pulut durian D24 tujuh hari tujuh malam. Kalau tak cukup jugak, aku bernazar akan jalan kaki dari Ipoh ke Makkah tanpa berselipar atau berkasut!

Sebenarnya aku nak ceritakan tentang Saifuddin Abdullah, harami yang sekarang ini adalah Timbalan Menteri Pengajian Tinggi yang sekejap sokong BERSIH bila di depan Ambiga, tapi bila depan orang UMNO, cepat-cepat cakap dia tak sokong pulak!

Harami ini boleh cakap apa-apa sahaja. Tapi tindak-tanduknya selama ini sudah cukup untuk menunjukkan dia tak layak mewakili UMNO pada PRU13 akan datang. Malah tidak layak juga jadi pemimpin UMNO apatah lagi berada dalam Majlis Tertinggi UMNO mahupun sebagai perwakilan.

1 orang berkata:

Anonymous said...

jgn diherankan sangat pakkaramu, org2 munafiq memang macam ni..dah jelas dlm Al Quaran memperincikan sifat2 mereka ini.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.