Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

FAIZAL TAHIR BETUL, NORMAN ABDUL HAKIN VERY WRONG !

DALAM HATI ADA PENYAKIT, LALU ALLAH TAMBAH PENYAKITNYA ! KEMBALILAH KEPADA KEBENARAN, SEBELUM KAMU DIPANGGIL PULANG ! Pak Karamu

Monday, April 29, 2013

CYBERTROOPERS UMNO/BN KENA BELASAH TERUK DENGAN FAIZAL TAHIR DALAM TWITTER (PRINT SCREEN)





1 orang berkata:

AFTERDARK said...

Kepada kem-kem penyokong Norman Halim (dari Seni Panggung) dan Faizal Tahir (Seni Nyanyian). Buat apa korang bertekak sangat?? Meh aku jadi referee..

KEPUTUSANNYA IALAH FAIZAL TAHIR YANG BETUL.

Apabila Pakatan memerintah, Liberalisme, Pluralisme dan LBGT akan dilegalisasikan. Oleh itu tiada sekatan kepada semua bentuk hasil seni sepertimana yang berlaku di USA sekarang. Oleh itu lagu rap, black metal, satanic songs dan entah apa-apa lagi semuanya akan LEGAL atas dasar kebebasan bersuara. Begitu juga di layar perak, semua scene pun legal tak kira bercium ke, beromen ke, telanjang ke, pendek kata semua scene boleh. Apa? Korang sangka scene "True Blood" yang ditayangkan di Malaysia selama ni sama ke dengan scene "True Blood" kat US? Kata sana scene "True Blood" banyak adegan sex bogel habis wooooo...

So kerisauan Norman bahawa kerajaan Pakatan akan bertindak seperti Taliban di Afghanistan mengharamkan semua bentuk seni adalah tidak berasas sama sekali sebab hakikatnya PAS yang dikeldaikan oleh DAP/PKR tidak akan boleh menghalang dasar Liberalisme, Pluralisme dan LBGT oleh Kerajaan Pakatan.

Cuma Faizal Tahir slack sedikit saja apabila memberi indikasi bahawa rezeki seni dibawah Kerajaan Pakatan adalah rezeki yang dirahmati Allah kerana ia lebih kepada perkara opposite. Anyway, at least Faizal Tahir masih bercakap perkara yang betul. Congrats pada Faizal Tahir yang mungkin lebih memahami bahawa industri seni muzik dan filem itu adalah salah satu senjata utama Luciferians di akhir zaman ini.

Oleh itu sukacita sekiranya Norman Halim mengaku kalah saja pada Faizal Tahir dan membuat kenyataan terbuka bahawa industri filem (termasuk porno) dan muzik (termasuk muzik tidak bermoral) akan lebih berkembang di zaman pemerintahan Pakatan.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.