Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS AKAN HANCUR JIKA BERBAIK DENGAN AMANAH


Pas bakal 'kembali' di saat akhir
Pas
 
PAS diramal tetap kembali bersama pakatan pembangkang menjelang PRU14 bagi memastikan pertembungan satu lawan satu dengan BN menjadi kenyataan.

Demikian dinyatakan Naib Presiden PKR, Tian Chua yang percaya Pas tidak mungkin akan bekerjasama dengan BN kerana kedua-dua parti menghadapi masalah dari segi pengagihan kerusi.

"Buat masa ini, krisis yang berlaku antara DAP dan Pas semata-mata untuk menjaga maruah masing-masing. Dari segi realitinya, Pakatan Harapan masih perlukan Pas sekiranya mahu benar-benar memberi tentangan kepada BN," kata Tian Chua seperti dilaporkan China Press.

Beliau berkata, kemunculan Bersatu turut menjadi satu faktor lagi kenapa Amanah ketika ini sudah bersedia untuk bekerjasama dengan Pas.

"Sebelum ini, DAP dan Amanah yakin dengan kemampuan mereka untuk menggugat kekuatan Pas. Tetapi selepas Bersatu ditubuhkan, kekuatan Amanah agak terjejas dan harapan mereka untuk menggantikan Pas boleh dikatakan sudah tertutup.

"Amanah ketika ini perlu membahagi-bahagikan kerusi mereka dengan Bersatu. Oleh itu, tidaklah mustahil Amanah barangkali akan bekerjasama semula dengan Pas," jelas Tian Chua.

5 orang berkata:

Anonymous said...

Ikut mu la nate pas

Anonymous said...

Semoga Islam terus menang.

Anonymous said...

Islam kot mano gak..kalu rasuah pun mu sekongkol jugok..baso lebai bengong..

Anonymous said...

Islam alagaPASampah 90juta..

Anonymous said...

Parti Audi Semalaya

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.