Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AHLI PAS PAK TURUT ?

Salam,

KAHAIRY KATA "AHLI PAS JANGAN HANYA JADI PAK TURUT "

KHAIRY JAMALUDDIN SELAKU KETUA PEMUADA UMNO JANGAN JADI BANGANG !

Rakyat seluruh Malaysia termasuklah ahli anggota UBN sendiri telah maklum bahawa yang hidup sentiasa menjadi PAK TURUT ialah ahli UMNO sendiri, mereka jika tak jadi pak turut naka mereka akan kena pancung dari jawatan atau ahli parti, ini semua orang di negara ini telah maklum, tetiba Khairy Jamaludin kata ahli PAS jangan jadi Pak Turut ?

Pada pandangan Pak Karamu tiada sebab ahli PAS jadi Pak turut sebagaimana amalan ahli UMNO dan orang UMNO sendiri yang istilahkan bahawa orang UMNO ini sebagai YES MAN ! Lainlah jika orang PAS yang menggelar orang UMNO sebagai YES MAN, ini menunjukkan bahawa ketua pemuda UMNO ini sebagai seorang yang bangang lagi bebal

Apa kita nak gelarkan dengan Ketua Pemuda UMNO ini ? orang dia yang amalkan hidup sebagai Pak Turut maka dia pula tuduh orang lain yang jadi Pak Turut, Ai Yo Kau Jang ! ketuo Pemudo tak Bulih Jadi Bangang Tapi Ekau Bangang Bona Kenapo Jang !

PAS selagi dasarnya mengikut islam maka tiada sebab mereka menjadi panik dan boleh di pecah belahkan oleh orang UMNO yang mempunyai dasar yang Nabi tak akui sebagai umatnya, Khairy tak payah nak nasihatkan orang PAS sebagai Pak Turur, orang PAS faham maksud seluruh Pucuk pimpinan UMNO terus melakukan dasar PECAH DAN PERINTAH

Sejak bila orang UMNO pandai bercakap tentang ISLAM ? Sedangkan mereka sendiri menolak hukum ISLAM yang di tentukan oleh ALLAH, sepatutnya orang UMNO semuanya kena BERTAUBAT NASUHA kepada Allah s.w.t dan menjadikan dasar agama islam sebagai dasar perjuangannya maka barulah mereka berhak bercakap tentang ISLAM, Nak jadi Abdullah Bin Ubai ke ?

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.