Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TOLONG DO'AKAN MELAYU ISLAM BERSATU

Salam

PAK KARAMU ! TOLONGLAH DO'AKAN ORANG MELAYU ISLAM KITA BERSATU, NAMPAKNYA BERTAMBAH HANCUR !

Yang sedar melayu islam ini akan hancur hanyalah ahli politik UMNO dan penganalisa politik tanah air sahaja, yang lain mereka tidak sedar lagi sebab mereka sedang dan akan dikhayalkan oleh pemimpin UMNO sendiri kerana ada subsidi itu dan ini sebab itu mereka tidak sedar UMNO akan hancur dan pemimpin UMNO tidak berani nyatakan takut ahlinya lari dulu

UMNO mencadangkan supaya melayu bersatu, seruan ini tidak menjadi sebab PAS tidak mahu melayu didaulatkan mengatasi islam, UMNO tidak berani menyeru PKR sebab banyak rahsia UMNO telah berada didalam poket PKR, jadi mereka bermati-matian merapatkan saf mereka kepada PAS untuk memancing mereka tapi PAS ni liat sikit kerana UMNO banyak menyakitkan hati dan menipu mereka, maki hamun  jangan hendak dikira, berlambakkk !

Sekarang mereka sudah berputus asa, lalu mereka menukar nada dengan memainkan isu agama, semalam Mahadzir berkata islam dalam perlembagaan negara akan hilang jika islam tidak  mahu bersatu,  sebelum ini juak-juak mereka HarusSani telah diarahkan menyentuh soal agama, tak jalan ! kemudian Zahid anak Hamidi pula sentuh, lagilah tidak jalan sebab dia ni samseng sikit dan semalam Mahadzir pulak, dan Pak Karamu rasapun tak jalan, akhirnya nanti mereka akan mempergunakan sultan pulak, ini tidak mustahil, kita tunggu

Sebenarnya orang PAS ni memang tidak mahu mendo'akan supaya islam bersatu atas dasar seruan pimpinan UMNO sebab apa ? SEBAB ISLAM YANG DIFAHAMI OLEH UMNO DAN PAS ADALAH BERLAINAN, iaitu islam UMNO dan islam PAS, islam PAS dasarnya ialah Al Quran,Hadis,Ijmak Ulama dan Qias, sementara islam UMNO tiada berpandikan apa-apa ia hanya disebut Islam saja, iaitu islam pakai otak mereka, jika pakai akalpun ok la juga !

Lalu Pak Karamu bagitahu mereka TAK BOLEH !!!! Sebab do'a orang PAS ada lain macam bunyi dia. iaitu bunyi macam yang ada dalam Quran, macam do'a nabi Nuh menyeru anak dia yang terus menderhaka, lalu mereka tetiba saja berkata Ish ! lain macam aje bunyinya ! Pak Karamu kata Ye benar ! macam yang ada dalam quran, dan doa UMNO macam yang ada dalam perlembagaan yang tiada asas AlQuran dan Hadis, iaitu islam minan nas Kufur minallah ! Mereka bertanya lagi, habis macam mana ?

Jawapan Pak Karamu mudah ! Kamu kena bersunat dulu !!!


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.