Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHADIR KATA ORANG MELAYU TERBAHAGI TIGA ?

Salam

SIAPA TIGA KUMPULAN MELAYU YANG DIMAKSUDKAN ? PAS  /  UMNO  ?  PKR  ?

Pas bukan kumpulan melayu akan tetapi ia adalah kumpulan islam, sebab Pas didaftarkan sebagai sebuah parti islan yang bukan berasaskan kepada bangsa dan puak jadi Pas bukan kumpulan melayu jika islam yang bermasalah maka tanyalah PAS why ?

UMNO ?  Ya inilah kumpulan melayu yang didaftarkan berasaskan kepada bangsa dan puak, inilah satu-satunya kumpulan melayu yang berjuang atas dasar bangsa, jika  bangsa melayu terhakis, jatuh, lemas maka tanyalah kepada UMNO Why ?

PKR didaftar berasaskan keadilan kepada rakyah yang tidak kira kaum sebab itu jika ada masalah kaum di negara ini maka serahkanlah masalah tersebut kepada PKR jika PKR tidak dapat selesaikan maka tanyalah kepada mereka Why ?

Adapun perkara yang berkait dengan PERKASA maka ia adalah jelas sebagaimana yang disebut oleh mantan Perdana menteri semalam di Pasir Mas " ITU MUNGKIN MENJADI NASIB KIT, APABILA KITA MENJADI ORANG YANG TIDAK ADA KUASA POLITIK SAMA SEKALI, YANG DUDUK DIBAWAH TELUNJUK ORANG LAIN DAN MEREKA TIDAK BOLEH MENCARI PERLINDUNGAN DARIPADA KERAJAAN"

APA ERTI UCAPAN DIATAS ?

Secara terangnya PERKASA tidak boleh berbuat apa-apa untuk bela nelayu selagi ia tidak ada kuasa politik, atau orang boleh juga tafsirkan jika pembangkang menang maka kuasa politik orang melayu akan hilang dan orang melayu tidak boleh buat apa-apa mungkin sebab perlembagaan negara tidak menghalang kaum lain memegang tampuk pemerintahan, perlembagaan ini siapa yang cipta ? Bukankah BN/UMNO yang buat ? Ertinya PERLEMBAGAAN NEGARA MALAYSIA INI BENAR-BENAR NAK HAKISKAN KUASA MELAYU SEMUA INI KENALAH TANYA KEPADA BN/UMNO  JANGAN SALAHKAN KEPADA PAKATAN RAKYAT

Alahai ! kena balik pada batang hidung !!!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.