Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ZAM MENABUR FITNAH YANG SANGAT JAHAT !

Salam

BEKAS KETUA PENERANGAN UMNO ZAINUDDIN MAIDEN MENABUR FITNAH YANG SANGAT JAHAT, BERTUJUAN SUPAYA ORANG CINA DAN RAKYAT MALAYSIA MENJAUHKAN DIRI DARI PAS

Peristiwa 13 May 1969 dimainkan semula oleh  bekas menteri penerangan Malaysia Zainuddin Maiden yang menyatakan bahawa PAS MEMINTA ALLAHYARHAM TENKU ABDUL RAHMAN SUPAYA MERAMPAS HARTA-HARTA ORANG CINA dan semasa konfrontasi Pas menyebelahi indodesia ?

Pak Karamu rasa kenyataan Zainuddin ini sangat kurang ajar lagi haran jadah, Pak Karamu nak tanya barua UMNO ini siapa yang mencetuskan 13 May ? Siapa yang berkuasa pada 13 May ? Siapa pimpinan Pas yang meminta Tenku merampas harta orang cina ? Allahyarham Yusuf Rawa ? Bila dan apa bukti Pas menyebelahi Indonesia ketika konfrontasi ? Apakah butinya ?

Nasib baik Pak Karamu masih hidup, Saya menyertai ATM pada Nov 63 (Zaman Konfrantasi) Zaman 13 May Pak Karamu terlibat dengan May 13 di Kuala Lumpur secara langsung sekembali dari bertugas di Malaysia Timur, terkandas di Pelabuhan Kelang pada 11 May 69 mendarat pada 12 May 69 terus ke Transit Ampang kemudian pada 13 May ditugaskan di sekitar Kuala Lumpur sebelum bertugas di Taiping, peristiwa bermula dengan tunjuk perasaan Gerakan parti yang bersama BN/UMNO sekarang, tahukah Zainuddin Maiden siapa yang mencetuskan 13 May ?

Pak Karamu terlibat dengan dua peristiwa berdarah ini secara langsung, kami diterangkan setiap peristiwa ini siapa yang mencetuskannya oleh KENENTAH mahukah Zainuddin Maiden tahu siapa yang memulakan peristiwa menitisnya darah pertama pada peristiwa ini ? darah bangsa siapa ? Kamu sebenarnya memang anak kurang ajar, kamulah syaitan bertopengkan manusia yang patut dihukum

Sekarang kamu pula mahu melaga-lagakan diantara orang Pas dan orang Cina bagi tujuan politik parti kamu yang hampir musnah dan hancur, berkait dengan konfrontas pula kamu katakan Pas menyebelahi Indonesia ? Apa Bukti ? Saya juga terlibat dengan peristiwa tersebut dan kami diberikan taklimat setiap kejadian dan asal puncanya peristiwa tersebut, Adakah kamu mahu rakyat Malaysia seleruhnya membenci PAS setelan berlakunya insiden penangkapan rakyat Indonesia baru-bari ini yang mungkin akan membawa konfrontasi yang baru ?

Kamu memang  kurang ajar ! batu api yang palsu dan kamulah pencetus huru hara di negara ini, justru saya meminta kepada pucuk pimpinan Pas supaya mengambil tindakan undang-undang kerhadap anak haram yang seorang ini, PAS KENA TEGAS DALAM PERISTIWA FITNAH YANG TERKINI

2 orang berkata:

dlines said...

pakKaramu...ini jenis manusia anak haram..tak puas menabur fitnah dan mungkin ini anak tak pernah belajar agama islam rasanya...islam hanya pada nama..sabar....tunggu seksaan ALLAH.itupun kalau dia percaya... manusia mati akan dihidupkan kembali untuk.....

King said...

Anak cucu kitul dan mendeliar ni sejak dulu kini dan mungkin selama nye hanye tahu menabur fitnah.

Sejak dari pemerintahan kesultanan Melaka hingga kini, kita telah menyaksikan puak2 kitul dan mendeliar ini serta keturunan mereka menabur fitnah dan membuat onar di dlm negeri namun masih ramai org melayu yg suka menyembah kpd golongan ini.

Bukan hendak membenci sesuatu kaum , namun gelagat keturunan kitul dan mendeliar ini wajib di ambil tindakan tegas.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.