Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SULTAN PERAK DAN SELANGOR SEDIH !

Salam

SHAFI'E  ANAK  AFDAL KATA SULTAN PERAK DAN SELANGOR RASA SEDIH KERANA ORANG MELAYU BERPECAH BELAH

Pak Karamu kata, Kata Pak Karamu , Pak Karamu say : Betoi ! betoi ! betoi ! Baginda memang wajib merasa sedih dan pilu didalam hati sinobari mereka sesedih hati Mohd Nizar dan pemimpin Pakatan Rakyat yang telah terinaya di Selangor dan Perak, maklum aje le mereka itu Sultan yang sangat prihatin terhadap rakyatnya lagipun mereka itu pemimpin agama islam agama resmi la katakan !

Tapi kan , kan, Baginda jangan bimbang ! Sebab ada bloger yang hina islam akan diambil tindakan oleh polisi dan kerajaan tidak lama lagi rasa teman ini termasu la PRESIDEN MCA SOI LEK YANG TERANG-TERANG MENGHINA ISLAM, jika kerajaan tidak ambil tindakan dengan kepala MCA yang hina islam ini lebih baik kerajaan jangan bercakap nak bertindak kepada mereka yang menghina islam, Pak Karamu harap jangan memilih-milih apabila bertindak

Berbalik kita kepada dua orang Sultan tadik, haaaaa ! yang berkata sedih bebeno kerana orang melayu berpecah dan berbelah-belahan maka sepatutnya Sultan kenalah panggil kepala orang melayu supaya mereka pakat-pakat jangan berpecah dan berbelah, Sultan jangan pandai cakap aje, panggil le mereka, kan sultan  ada kuasa, lepeh tu panggil pula kepala-kepala orang islam kasi konsling sama mereka dan jangan lupa bagitahu pada mereka " dulu bete bercakap dengan ko orang, kome paling-palin muke yek ?

Pak Karamu kasi cadang Dr Asri panggil buat jadi saksi

1 orang berkata:

King said...

Maaf ler....

Kalau sultan berasa itu atau ini dan ingin berkongsi dgn rakyat ..........silalah adakan pengumuman atau panggil wartawan semua media.

Tak perlulah ada pihak2 tertentu yg lebih sudu dari kuah mendakwa kononnye sultan itu dan ini.

Shafie bedal tak de hak atau autoriti utk bercakap bagi pihak istana.

Hentikan fitnah ini....

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.