Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SUDAH BUBAR DENGAN RESMINYA

SUDAH BUBAR, BN YAKIN MENANG, PR YAKIN MENANG, RAKYAT BOLEH PILIH YANG MANA SATU YANG MEREKA INGINKAN, SAMA ADA TERUS BERKARAT DENGAN BN ATAU MENUKAR KEPADA PR YANG BERHASRAT UNTUK MEMBELA RAKYAT DENGAN PERESA YANG BARU DAN SEGAR

KUCHING, 21 Mac - Dewan Undangan Negeri (DUN) Sarawak dibubarkan hari ini untuk membolehkan pilihan raya DUN ke-10 diadakan. 

Speaker DUN Sarawak Datuk Seri Mohamad Asfia Awang Nassar (foto) berkata pengisytiharan pembubaran DUN Sarawak yang ditandatangani oleh Yang Dipertua Negeri Sarawak Tun Abang Muhammad Salahuddin Abang Barieng telah diterima pada pagi ini. 

"Pembubaran DUN Sarawak pada 21 Mac iaitu hari ini mengikut perkara 21(2) Perlembagaan Negeri Sarawak,"  

 Asfia berkata pengisytiharan pembubaran DUN Sarawak akan diserahkan kepada Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya Tan Sri Abdul Aziz Mohd YusofSuruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan menentukan tarikh penamaan calon dan pengundian. pada petang eso Asfia berkata selepas penyerahan pengisytiharan itu

 Pada Sabtu lalu, Ketua Menteri Tan Sri Abdul Taib Mahmud mengumumkan Dewan Undangan Negeri Sarawak dibubar hari ini bagi membolehkan pilihan raya negeri ke-10 diadakan.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.