Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Wajib bersedia untuk teruskan jihad terhadap golongan jahat

Saturday, December 10, 2011

Pertembungan SAMM, Unit Amal, Aktivis PR dengan Perosak Majlis Perkasa/Umno di Muar Esok (11 Dis)!!




SAMM, Unit Amal Sedia !

Adakah kumpulan seperti Perkasa di negeri yang kononnya terkuat Umno akan mengganggu program ceramah dan juga program penghijrahan ahli Umno ke Pakatan Rakyat di Muar malam esok? 

Kumpulan-kumpulan upahan ini pada asalnya akan mengganggu program ceramah Mat Sabu di atas alasan menyampaikan memorandum kepada Timbalan Presiden PAS yang terkait isu komunis. Tetapi setelah semboyan SAMM berbunyi untuk turun ke Muar bersama semangat ABU, kita tidak pasti samada Perkasa akan hadir untuk membuat kacau ataupun tidak.

Jika mereka hadir untuk menyerahkan memorandum, kami akan memberi laluan dengan etika dan syarat yang ditentukan. Samada terus serah kepada Mat Sabu begitu sahaja, ataupun diberi pula ruang untuk berdebat dengan Mat Sabu mengenai apa yang tertulis dalam memo tersebut? Sama-sama kita tunggu.

Namun jika mereka hadir dengan kain provokasi kain rentang yang menghina seperti di Rembau, maka seperti Rembau jugalah kesudahannya.

Mereka ini terdesak mengganggu majlis yang memperlihatkan rakan-rakan Umno menyambut baik kempen ABU dengan meninggalkan parti dinasor itu. Lebih buruk, mereka terlalu bacul untuk berdepan ketika SAMM dan Unit Amal sedia mempertahankan pengunjung program seperti yang berlaku di Segamat.

Inilah sikap Umno yang berada di penghujung nyawa. Meroyan tak bertempat ! Bawa najis buat hadiah lah, bagi penyapu lah. Umno sudah tidak relevan sama sekali !

Di bawah ialah kenyataan SAMM Johor mengenai program ceramah malam esok yang dijangka akan diganggu Umno/Perkasa. Kenyataan khas yang menyentuh sikap buas Umno menggunakan anak muda hanya kerana mereka tidak berani berdepan dengan 'ruas' rakyat.

Sebelum menelaah kenyataan di bawah, ingin saya membuat panggilan kepada semua komrad SAMM, Unit Amal dan semua penggiat politik yang menyokong Pakatan Rakyat dan kempen ABU, supaya dapat turun mempertahankan rakyat. Ini kerana, polis berhemah dwi-standard dijangkakan akan terlepas pandang dalam menjalankan tugas.

Berikut adalah venue dan tentatif program;

Tarikh : 11 Disember 2011 (Ahad)
Tempat : Pejabat PKR Ranting Sg Balang, Parit No 3, Parit Yusof, Muar Johor.
Penceramah: Abg Mat Sabu, DS Chua Jui Meng, che'GuBard

Jom hadir sama untuk melihat sejarah - Umno/Perkasa lari lintang pukang seperti di Rembau, tetapi kali ini Umno/Perkasa dihambat dalam negeri sendiri kerana kebiadapan mengganggu majlis maklumat dan ilmu.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.