Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KITA AKAN LIHAT APA LAGI ISU ?

Wednesday, December 28

Kadang-kadang tak paham betoi aku ngan PAS nih...

Esok akan berlaku perkara yang mematikan semua spekulasi

Esok akan ada satu Majlis yang akan menghentikan semua spekulasi-spekulasi jahat golongan Parasit di dalam PAS.

Program yang baik ini telah dihalang dengan sedaya upaya mungkin oleh golongan parasit supaya tidak berjaya.

Semua kita doakan semoga ia berjaya Iallah.

Saya telah berhenti menulis artikel untuk mendedahkan isu-isu kekeliruan di dalam parti setelah menerima email dari seorang ustaz dari majlis syura yang meminta tolong saya berbuat demikian. Antara isi kandungan email tersebut ialah: "Kalau boleh enta tolong hentikan sebab kebanyakan orang menuduh yang memberikan maklumat itu adalah saya".

Justeru menghormati permintaannya dan menjaga kedudukannya takut2 dituduh kerana tuduhan-tuduhan jahat golongan parasit di dalam jemaah ini cukup berleluasa setelah mereka menguasai banyak kerusi.

Dari sumber dalaman, saya mendapat maklumat bahawa esok (27 Disember 2011) akan ada satu peristiwa penting yang akan menamatkan semua spekulasi-spekulasi tidak berasas golongan parasit terhadap musuh-musuh mereka dikalangan pendokong PAS. "Musuh mereka" yang saya maksudkan ialah, sesiapa sahaja yang boleh dianggap penghalang kepada agenda JIM seperti Dr. Hassan Ali, Ustaz Nasharuddin dan lain-lain yang saya gariskan di bawah:

1. Tuan Guru Dato' Dr. Harun Din.
2. Tuan Guru Dato' presiden.
3. YAB Dato' Azizan.
dan lain-lain.

Tetapi tiga di atas adalah antara target utama mereka.

Iallah, nanti saya akan dedahkan satu-satu.

1 orang berkata:

hussin said...

salam pak karamu,

saya hormati prinsip sdra. apa yang hendak didedahkan, ada cerita lama yang mahu ditayang kembali.

saya kira ini adalah uasaha terancang untuk sapau ke bawah carpet akan isu yang melibatkan 'tuduh-menuduh' di anatar mustafa ali dan hassan ali. isunya, yang ramai rakyat pas mekuat, ialah pertemuan dengan umno.

itu isu sbenear yang perlu kepada penjelasan. bukan cerita jim, irc, abim nak kuasai pas. itu hanya kebimbangan para ulama terhadap kehadiran golongan profesional dalam pas. mereka2 belajar di luar negara pada masa revolusi iran. penuntut2 ini terpesona denga revolusi ini lalu menubuhkan organisasi seperti jim untuk melestari kejayaan iran ke negara masing. bila kembali, mereka memilih untuk bersama gerakan islam di negara masing. apakah ulama pas mahu mereka memilih umno dari pas? apakah ulama pas merasakan umno juga berjuang untuk islam lantaran bimbang akan kehadiran mereka lalu ditohmah dengan yang bukan2?

ulama sepatutnya berlapang dada dan merapatkan diri dengan kumpulan yang dikatakan jim ini. bukan memilih untuk berusuhan dengan mereka kerana hanya bimbang yang tidak bernoktah dan tidak mempunyai alasan yang syarie.

jadi usahlah menjadi pembawa cerita basi yang tidak ada kena mengena dengan isu semasa dan terkini.

rakyat pas lebih mahu tahu bab pertemuan dalam gelap dan idea kerajaan perpaduan (idea tengku razaleigh) yang dicetuskan oleh presiden. haron din adalah salah seorang yang menyokong kerjasama dengan umno kerana "bimbang kuasa politik melayu akan hilang".

sshadia nabi saw, bukan dari kalanganku yang berjuang atas dasar assabiyah tidak diketemukan oleh ulama pas, barangkali.

wallahu'alam

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.