Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INI MESTI JANDA BAIK PUNYA

Sunday, July 7, 2013

Diulit belaian manja yang menyamankan di puncak Janda

Panorama Janda dari lokasi kami meramas minda
Penat, letih dan ingin berehat. Saya baru sahaja sampai di rumah setelah dua malam diulit belaian manja, seronok dan menyamankan di puncak Janda. Berada di puncak Janda adalah pengalaman yang amat mengasyikkan.

Tujuan saya memanjat puncak Janda hanya untuk memerhati dan mengkaji, setelah diundang oleh Uncleseekers. Alhamdulillah, selama dua hari di puncak Janda, saya bukan hanya memerhati, malah saya turut meramas minda dan banyak yang harus saya kongsikan dengan para pembaca terutama mereka yang terlibat dalam dagangan matawang secara online atau apa yang diistilahkan sebagai FOREX.

Bersama dua lagi rakan bloggers, Aku Perduli Apa dan Amrayy Lensa Assault, kami diundang untuk menjadi pemerhati Bengkel Pengenalan, Penerangan dan Pemasangan ROBOT EA FOREX kepada para peserta bengkel yang telah membayar sejumlah USD1 ribu bersamaan RM3,500.

Sejujurnya saya puas hati dengan perjalanan bengkel dua hari tersebut setelah kami dibenarkan untuk mendrill si pencipta robot untuk mendapatkan kepastian sebagai jaminan para peserta / Forex Traders. Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada sang pencipta ROBOT kerna keprihatinannya terhadap permasalahan risiko tahap tertinggi yang dihadapi oleh para Forex Traders.

InsyaAllah dilain posting, bersandarkan pengalaman pahit akibat kerugian ribuan RM dalam industri FOREX sejak 2007 hingga kini, saya akan kongsikan perbandingan antara trading secara manual dan trading menggunakan robot ciptaan "Hamba Allah" ini dengan pengurusan dana yang amat kemas dan terjamin.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.