Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Tuesday, July 9

Biar gambar berbicara dengan Menteri Amno neh...

Inilah budaya dan pemikiran Umno. Beradab hanya ADA dibulan Ramadhan... sedangkan sebelum ni, depa la bapak segala biadap sehingga sanggup menayangkan gambar lucah semasa berkempen PRU yang ke 13 lalu... Puiih.!! BERADAB la sangat...


Pilihan raya kecil: Jaga adab berkempen semasa Ramadan

PUTRAJAYA: Calon atau penyokong yang terbabit dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kuala Besut, Terengganu pada 24 Julai ini dinasihat menjaga akhlak dan adab sepanjang berkempen sebagai menghormati bulan Ramadan.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata memandangkan ia diadakan pada bulan Ramadan, kempen yang dijalankan seharusnya tidak tercemar dengan hal-hal tidak baik.

"Saya mengharapkan sepanjang tempoh penamaan calon sehinggalah tarikh pilihan raya, kita harus menjaga akhlak dan adab kita masing-masing. Lebih-lebih lagi dalam bulan yang amat besar nilainya bagi umat Islam," katanya pada sidang akhbar selepas melancarkan program Ramadan TV Al Hijrah di sini hari ini.

Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof hari ini mengumumkan pilihan raya kecil DUN Kuala Besut, Terengganu ditetapkan pada 24 Julai, pengundian awal 20 Julai manakala tarikh penamaan calon ialah 12 Julai. - BERNAMA

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.