Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SAMAN LAGI ?

Wednesday, January 1, 2014

Himpunan dah berakhir... Kerajaan dah ter 'Guling' ke?


Sekarang jam sudah menunjukkan pukul 1.00 pagi, himpunan yang telah diadakan telah dihadiri lebih dari 10,000 orang yang kebanyakkannya dari generasi muda telah berakhir dengan aman.

Tiada tercetus sebarang kekacauan dan tiada kejadian tidak diingini dilaporkan berlaku.

Kecuali media yang sememangnya menjadi tunggangan UMNO/BN melaporkan kononnya pentas diceroboh dan peserta demo merusuh..

Malah letupan-letupan bom yang didakwa akan dilakukan oleh PKR pada malam ini oleh sebuah blog macai berdasarkan e-mail yang entah siapa yang merekanya langsung tidak kedengaran.

Dan perhimpunan aman untuk menyuarakan kemarahan rakyat tentang kenaikkan harga barangan ini, juga tidak menyebabkan Kerajaan yang sedia ada terguling, kerana himpunan ini dituduh oleh macai sebagai himpunan untuk menggulingkan Kerajaan.

Apa ke bodohnya tuduhan macai itu.. nak guling apa bendanya kat Dataran Merdeka tu?

Itulah.. bila orang kata mereka bodoh, mereka marah.... hakikatnya memang mereka bodoh!.. tapi kalau boleh lain kali Bodoh tu simpanlah sikit, jangan tunjuk kat orang semua...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.