Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Saturday, May 31, 2014

Jengok pilihan raya Teluk Intan

TUNGGU KEPUTUSAN                                                                       

Tempoh
pengundian pilihan raya parlimen Teluk Intan sudah berakhir dan semua pusat pengundian telah pun ditutup. Dengan mengambil kira peratus keluar mengundi sehingga jam 4:00 petang tadi sekitar 63.4% (38,000) berkemungkinan peratus keluar mengundi tidak sampai 75%.

Peratus keluar mengundi rendah akan memberi implikasi kepada calon. Sekiranya peratus itu disebabkan kerana pengundi Melayu tidak keluar mengundi ia mungkin menjejaskan kedudukan Mah Siew Keong, manakala kalau ianya disebabkan pengundi luar ia memberi implikasi kepada calon DAP.


Sesiapa calon yang akan diistyharkan menang mojoritinya tidak akan cecah 5,000.


Sepanjang proses pengundian di semua pusat pengudian berjalan lancar tanpa ada kejadian buruk berlaku. Kejadian atau ketegangan di beberapa kawasan adalah perkara biasa. Yang penting tidak ada yang cedera dan maut sepanjang porses pengundian.


Keputusan pilihan raya dijangka diketahui menjelang 9:00 malam. Bagaimana pun selepas jam 6:30 apabila proses pengiraan setempat berlangsung keputusan sudah dapat diramalkan siapakah pemenang antara Mah Siew Keong dan Dyana Sofya Mohd Daud.
 [wm.kl. 5:08 pm 31/05/14]

1 orang berkata:

Anonymous said...

Mari kita tengok.. kalau kira undi mah kalah..muka muhidin, mat maslan diwnnsyndrone, mamak.MB.hilang terus. Yg oaling best, janji2 BEnd terus The End.

Inikah pemerintah negara Malaysia? Pergi MAMPOS CELAKA UMNO

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.