Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BALACI DAP DIMASUKKAN DALAM KOTAK

Ahli Bersatu keluar parti, boikot calon

AddThis Sharing Buttons

Ahli Bersatu keluar parti, boikot calon
Mohd Rizal melipat bendera Amanah sebelum memasukkan bendera itu ke dalam kotak sebagai simbolik menolak calon Amanah dan keluar parti Bersatu.
(Ubah saiz teks) 
 
ALOR SETAR - Seramai 15 ketua Pusat Daerah Mengundi (PDM) Bersatu Dun Alor Mengkudu isytihar keluar parti setelah tidak bersetuju dengan pemilihan calon Amanah di Dun Alor Mengkudu, iaitu Timbalan Pengerusi Amanah, Datuk Phahrolrazi Zawawi.

25 orang berkata:

Anonymous said...

Pak karam, anak sedara lebai hadi nak lawan dia masa pru nanti. Teruk betul kan? Kiranya dia masuk neraka la kan sebab lawan pak sedara? Kita nak kena panggil dia barua ke tak?

Anonymous said...

Pak karam, kenapa tuan presiden kita taknak bertanding di parlimen marang? Jadi, sapa nak jadi PM kita nanti? Sedih la mcm ni. Saya nak lebai hadi jadi PM mcm ayatollah khomeini, baru la bumi melayu kita ni barokah.

Anonymous said...

Balaci CIA dlm PAS bila nak saman Husam, pak karam?

ana tahu..ana tahu

Anonymous said...

Org umno tu

Anonymous said...

Apa punyer tolol kau nii..
Ingat msuk neraka tu macam masuk panggung wayang ker...
Tolol betul kau niii..

Anonymous said...

Tuan LIm K S pun boleh jadi PM...
Ada masalah ker Dol..

Anonymous said...

Apa yang kau tahu ana...
Tahu mengumpat jer kau nii ana..
Tambah dosa..

Anonymous said...

Engkau yang barua. Anak sedara dia tu kira berani la..

Anonymous said...

Mat sabu pun bolehh.. dia kan pandai bercerita...ada masalah ke lol..

Anonymous said...

Tak perlu saman... husam kan ada gandaan 10. Susah nk menang tu..

Anonymous said...

Tn Hj Mohamad Sabu...
Okey...

Anonymous said...

Takut nak saman Husam maknanya betul ler ada agen CIA dlm PAS.

CIA = YAHUDI

ana tahu..ana tahu

Anonymous said...

Lagi satu si tolol..
Apa yang baruanyer dan apa yang berani nyer..
Biar laa sitolol dengan lol lol nyer...

Anonymous said...

Bila si Tolol membuat kesimpulan...
Bertambah laa lol lol nyer...

Anonymous said...

Ana simpan ler skit kau punyer lol lol ..

Anonymous said...

Sorang dpt berapa?

Anonymous said...

Walaun Pas mmg tolol abadi.

Anonymous said...

Umpan dedak dah ditabur..

Anonymous said...

Walaun tolol dulu, kini dann selamanya..

azez 0569991822 عزيز said...

شركة رش مبيدات بالاحساء
شركة مكافحة حشرات بالاحساء
شركة مكافحة النمل الابيض بالاحساء
شركة مكافحة فئران وقوارض بالاحساء
شركة مكافحة صراصير بالاحساء
شركة مكافحة البق بالاحساء
شركة رش الدفان بالاحساء
شركة مكافحة ثعابين بالاحساء




Novi Triyanti said...

Sy tidak tau apa ini cara kebetulan saja atau gimana. Yg jelas sy berani sumpah kalau ada ke bohongan sy sama sekali. Kebetulan saja buka internet dpt nomer ini +6282354640471 Awalnya memang sy takut hubungi nomer trsebut. Setelah baca-baca artikel nya. ada nama Mbah Suro katanya sih.. bisa bantu orang mengatasi semua masalah nya. baik jalan Pesugihan dana hibah maupun melalui anka nomer togel. Setelah sy telpon melalui whatsApp untuk dengar arahan nya. bukan jg larangan agama atau jalan sesat. Tergantung dari keyakinan dan kepercayaan saja. Syukur Alhamdulillah melalui bantuan beliau benar2 sudah terbukti sekarang. Amin

Deni Tegar said...

i read a lot of stuff and i found that the way of writing to clearifing that exactly want to say was very good so i am impressed and ilike to come again in future.
obat ginjal bengkak
walatra jelly gamat
jelly gamat qnc
obat kencing tidak tuntas
cara menyembuhkan tumor rahang

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.9
ralph lauren outlet
nike roshe run
oklahoma city thunder jerseys
ralph lauren uk
jordan shoes
kate spade outlet online
kate spade outlet
kate spade outlet
ray ban eyeglasses
coach outlet

Xu千禧 said...

salomon
nike huarache
off-white clothing
nike shoes
クロムハーツ
skechers shoes
true religion outlet
coach outlet
red bottom
off white

5689 said...

zzzzz2018.8.10
huaraches
pandora jewelry
coach factory outlet
louboutin shoes
pandora
michael kors outlet online
coach outlet online
vibram fivefingers
pandora
canada goose jackets

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.