Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KELING KA ? CHITTTT, KLING KLONG !

WALAUPUN MAHADHIR MINTA MA'AF TAPI KELING SUDAH BERKUMANDANG DI UDARA !
KELING !!!

10 April 2018: Dr M minta maaf kerana perkataan 'Keling'


Demi DAP, akhirnya 'Top Dog' Pakatan Harapan akhirnya tunduk dan membuat 'u-turn'. Untuk rekod, isu 'keling' bukan satu-satunya 'u-turn' yang dibuat oleh Tun Dr Mahathir sehari dua ini. Lihat di bawah.

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2018/04/isu-keling-demi-dap-akhirnya-tun.html#bDtUesZJYA1wcDgi.99


SEMENTARA ITU:
 
Nampak gayanya, PPBM sekarang ni bukan sahaja berada dalam keadaan yang sangat terdesak, malah mereka sedang berusaha sedaya upaya untuk menutup kemaluan yang telah terdedah kepada orang ramai.


Jika sebelum ini, parti itu sibuk mendabik dada membuat dakwaan kononnya mereka mampu untuk menggantikan UMNO dan menjadikan Malaysia sebagai sebuah Negara yang lebih maju.


Tapi hakikatnya, PPBM yang dibarisi oleh pemimpin - pemimpin tersohor itu tidaklah sehebat mana apabila mereka GAGAL mengurus-tadbir parti itu dengan baik sehingga terpaksa digantung.


Namun kelemahan parti itu sekarang ni cuba dipertanggungjawabkan ke atas RoS dan tuduhan liar dilemparkan terhadap Kerajaan sedangkan mereka yang GAGAL menjaga parti sendiri.


Keadaan itu kini menyebabkan pemimpin - pemimpin PPBM terpaksa Menjilat Ludah sendiri dan menjadi kesipuan apabila kemaluan mereka dibuka oleh PKR secara terang - terangan.


Sebagai langkah terakhir, parti itu cuba meraih sokongan simpati dari kalangan rakyat dengan memberikan gambaran seolah - olah parti itu sedang menjadi mangsa kezaliman pihak Kerajaan.


Walhal yang buat salah diri mereka sendiri. Mereka yang GAGAL menyerahkan dokumen yang diminta oleh RoS. RoS pula bertindak atas laporan serta aduan yang dibuat oleh ahli - ahli parti itu sendiri. Yang diorang nak jugak salahkan orang lain tu pasal apa!!!

22 orang berkata:

Anonymous said...

Awas ini blog CIA!

Anonymous said...

ana tau..ana tau

Anonymous said...

Terima kasih pakkaramu....parti pun tak boleh urus,,mcmna nak tadbir negara. Awas rakyat malaysia drpd ph yg diperkudakan dap utk tujuan menghapuskan kekuasaan org islam di bumi ini....

Anonymous said...

BAHAYA GOLONGAN FANATISME.

Golongan yang selamat tidak fanatik kecuali kepada firman Allah dan sabda RasulNya yang maksum yang berbicara tidak berdasarkan hawa nafsu. Adapun manusia selainnya betapa pun tinggi darjatnya terkadang dia melakukan kesalahan sebagaimana sabda Nabi  S.A.W,

كُلُّ بَنِي آدَم خَطَّاءٌ وَخَيْرُ الْخَطَّائِيْنَ التَّوَّابُوْنَ

“Setiap anak Adam melakukan kesalahan dan sebaik-baik orang yang melakukan kesalahan adalah orang-orang yang bertaubat.” (Hasan. Riwayat Ahmad). Semoga kita sentiasa dirahmati Allah. 

Anonymous said...

pak karamu, calon yb tempat saya mengaku dia anak derhaka dan berkawan dgn cia, tak berdosa ke kalau saya undi calon yb tu? tolonglah.. saya runsing ni, risau tak dapat masuk syurga.

Anonymous said...

Ana tau ana tau. Ramai kawan ana cia

Anonymous said...

Kpd semua ahli pas.

Kalau anda mengundi di kaw yg anda memamg tau pas akan kalah, jangan bazirkan undi anda. Pangkah saja KEADILAN supaya BN dapat dikalahkan. Biar rugi sekali, jangan rugi dua kali.

Anonymous said...

Undi pas ni sama macan main saham.

Mcm main saham patuh syariah. Kalau dah tahu untung, kita beli saham yang beri untung. Kalu dah tahu saham akan rugi, baik jual awal2 supaya tak menanggung rugi yang banyak. Kalau saham dah turun baik jual terus supaya tak rugi dua kali. Pengundi pas pun macam tu jugak la. Biar rugi sikit, jangan rugi banyak hingga modal habis.

Anonymous said...

Klu dah tahu saham patuh syariah pas nak jatuh, jual aje saham tu. Gunakan duit yg ada utk beli saham patuh syariah pkr yg dijangka naik. Barulah boleh dapat hasil.

Anonymous said...

Kalu dah tau saham pas dah down trend, jangan beli atau hold. Jual aje terus. Beli saham pkr yang kini up trend. Lagipun fundamental saham pkr nampak lebih bagus dan banyak pemain saham yang yakin.

~PakKaramu~ said...


Perundangan Syariah Tiada Tempat Dalam Manifesto Pakatan Harapan, akan jadi buburla agama Allah, bererti pasal 3 perlembagaan tiada erti, hidup sekular ! jahanam agama !

Anonymous said...

Kau bercerita pasal agama macam bagus tetapi dalam masa yang sama kau juga agen CIA.
CIA = Yahudi
Jangan buat2 tak tahu ya Karam!

Anonymous said...

kikiki mcm bagus jer kau ni karamau. ooh! yaa.. katanya pas akan menang besar sebab malaikat akan tolong undi utk pas mcm malaikat tolong nabi saw dlm perang badar. kikiki sikit hari lagi ada la walaunta yg samakan hadi mcm nabi pulak.

kikiki agama pas ni mmg pening.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [9669] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 797 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

...ustart din jer tak tau sebab dia level menantu.

Anonymous said...

Ahli pas yg rasa pas nak kalah tu, pi tukar kasi undi kat pkr. Jgn rugi dua kali.

liyaalicia 98 said...

hopefully our business smoothly and earn income
harga walatra bersih wanita
Obat Cara Menyembuhkan Retina Putus

Shafiek Abdat said...

PPBM terdesak ke?? Apa yang Rakyat nampak hanya BN yang begitu terdesak sehingga hari mengundi hari rabu,,Pakatan Harapan Tak diluluskan dan PPBM dibubar sementara ini semua menunjukkan pada Rakyat bahawa BN lah yang terdesak bonggok...!!

Shafiek Abdat said...

Agama Allah Ta'ala tetap terpelihara dengan kehendakNya,,Syiar Islam tetap dijaga dan tetap menjadi keutamaan di dalam Pakatan Harapan, bagaimana Rakyat terutama yang matang fikiran hendak support PAS sedangkan kezaliman dan kemungkaran Yang sedang berlaku di depan mata dengan jelas tidak dicegah malahan bersetuju dengan regime kleptokrasi,,ini sama sekali tidak boleh di terima oleh kerana PAS melanggar Ajaran dan dakwah yang di bawa oleh juujungan Besar Nabi Muhammad Saw, Ayuk Saya Seru kepada semua Rakyat untuk tolak dacing dan bulan di PRU 14 nanti.......!! Wassalam

Novi Triyanti said...

Sy tidak tau apa ini cara kebetulan saja atau gimana. Yg jelas sy berani sumpah kalau ada ke bohongan sy sama sekali. Kebetulan saja buka internet dpt nomer ini +6282354640471 Awalnya memang sy takut hubungi nomer trsebut. Setelah baca-baca artikel nya. ada nama Mbah Suro katanya sih.. bisa bantu orang mengatasi semua masalah nya. baik jalan Pesugihan dana hibah maupun melalui anka nomer togel. Setelah sy telpon melalui whatsApp untuk dengar arahan nya. bukan jg larangan agama atau jalan sesat. Tergantung dari keyakinan dan kepercayaan saja. Syukur Alhamdulillah melalui bantuan beliau benar2 sudah terbukti sekarang. Amin

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.9
green bay packers jerseys
nike air max
canada goose jackets
valentino
louboutin shoes
bills jerseys
ugg boots
supreme clothing
nike trainers
ralph lauren outlet

5689 said...

zzzzz2018.9.4
skechers outlet
moncler uk
uggs outlet
pandora charms
nike chaussure femme
nike tn pas cher
longchamp handbags
true religion outlet store
ralph lauren uk
canada goose jackets

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.