Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERGADAI NYAWA UNTUK MEMPERTAHANKAN PERLEMBAGAAN

TAKBIRRRRR !
HAAA, BARU NAMPAK UMNO JADI JANTAN ! 
JANGAN NAK CUBA UBAH-UBAH PERLEMBAGAAN, NAMPAKNYA SUDAH ADA KAUM YANG CUBA USIK HAK ISTIMEWA MELAYU DAN AGAMA ISLAM.


LANGKAH MAYAT AHLI UMNO DULU ! YANG SANGGUP MAYAT MEREKA DIPERGUNAKAN SYAITAN, PI BERAMBUS, BERSAMA ORANG YANG MENYERTAI P.HARAPAN.

KALAU SUDAH  MULA NAK MAIN MAYAT-MAYAT, MAKA RAKYAT NAK TENGOK TINDAKAN, BUKAN OMONG-OMONG KOSONG.

SE ELOKNYA BERSIHKAN DAHULU DURI-DURI DALAM UMNO, YANG SELALU BUAT OLAH MELEMAHKAN SEMANGAT PARTI.

SEMENTARA ITU:

 Himpunan bantah ICERD esok
AddThis Sharing Buttons
Muhammad Khalil Abdul Hadi
Muhammad Khalil Abdul Hadi
(Ubah saiz teks) 

KUALA TERENGGANU - [DIKEMASKINI] Pemuda Pas  mengajak seluruh rakyat hadir ke Himpunan Bantah Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (ICERD) yang akan diadakan esok (Ahad) di Masjid Jamek, Kuala Lumpur bagi menyatakan bantahan kepada kerajaan.

Ketua Pemuda Pas, Muhammad Khalil Abdul Hadi berkata, himpunan itu perlu supaya kerajaan tidak mengambil ringan suatu ratifikasi yang akan memberi kesan besar terhadap hak Melayu yang dilindungi Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan.

Menurutnya, kerajaan perlu sedar posisi dan kuasa sebagai menteri bukanlah lesen untuk melaksanakan pendapat dan kecenderungan peribadi tanpa merujuk apakah kehendak sebenar majoriti rakyat di dalam negara.

“Polemik isu ratifikasi ICERD bermula apabila Menteri di Jabatan Perdana Menteri, P Waytha Moorthy menyatakan kerajaan komited meratifikasi ICERD yang selaras dengan manifesto PH dan kenyataan ini disambut pula Datuk Seri Dr Mujahid Yusof Rawa yang mengatakan golongan yang menentang ICERD hanyalah adu domba dan fitnah.

“Terkini, Menteri Luar, Datuk Saifuddin Abdullah pula menyifatkan golongan yang menentang ICERD sebagai tidak faham perlembagaan. Persamaan ketiga-tiga kenyataan ini apabila semua menteri sudahpun membuat kesimpulan awal bahawa ICERD baik, perlu diratifikasi dan sebenarnya telah disalah faham,” katanya dalam satu kenyataan.

-Pak Karamu- 

'Langkah mayat ahli-ahli Umno dulu'

AddThis Sharing Buttons
Zahid
Ahmad Zahid Hamidi. - Foto Bernama
(Ubah saiz teks) 
ALOR SETAR - Umno akan mempertahankan apa yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan, walaupun terpaksa bergadai nyawa.Presidennya, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, parti itu bersedia menjadi barisan hadapan sekiranya ada pihak yang cuba memperkotak-katikkan hak orang Melayu dan agama Islam serta kedaulatan Raja-Raja Melayu.

Menurutnya, ini termasuk cubaan pihak tertentu yang mahu mengugat penggunaan Bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan.



Ahmad Zahid (dua, kanan) menerima borang keahlian baharu parti.
“Langkah mayat ahli-ahli Umno dahulu jika ada mana-mana pihak yang cuba berbuat demikian,” katanya, ketika ditemui selepas majlis perjumpaan tertutup bersama pimpinan Umno Kedah, hari ini.

Hadir sama, Timbalan Presiden Umno, Datuk Seri Mohamad Hasan dan Setiausaha Agung Umno, Tan Sri Annuar Musa serta barisan pimpinan sayap-sayap parti.

Ahmad Zahid berkata, sehubungan itu, Umno menolak hasrat kerajaan PH untuk melaksanakan ratifikasi Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (ICERD) tahun depan.

“Kita akan pertahankan apa yang sudah termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan,” katanya.

Sebelum ini, Setiausaha Agungnya, Tan Sri Annuar Musa berkata, Umno menyokong segala bentuk penentangan yang dilancarkan oleh parti-parti politik, pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dan masyarakat keseluruhannya.

25 orang berkata:

Anonymous said...

Hoi bodoh! Singapura yang 90% bukan org melayu, 90% bukan beragama Islam dan 90% berbahasa ingeris hingga kini tak dapat ubah lagi kebangsaan dalam bahasa melayu juga koman dalam tentera. Kerana apa? Kerana perjanjian persekutuan! Itulah timbangan kekuatan penjanjian persekutuan!
Kenapa bodoh sangat!
Kenapa bangsat sangat!
Kenapa sial sangat!
Ini semua politik tepian jalanan , mitos konon org melayu hilang kepentingan! Konon Islam dibuang!
Sial apa cerita mcm ni!
Dasar iq rendah.
Kalau nak ikut perjanjian persekutuan boleh diubah dalam parlimen, singapura terlebih dulu ubah sebab mereka ada parlimen buat usul dan undian. Confirm menang sebab 90% cina tapi kenapa tak boleh?
Sebab itulah superiornya penjanjian persekutuan tanah melayu, kalau kau nak tau bangsat!
So jangan mainkan isu melayu dan Islam akan hilang.
Hanya si bangsat rendah iq yang mempercayainya!
Sekian!

~PakKaramu~ said...

Anjing DAP sudah menyalak, bangsa yang tiada bermaruah,hdup tidk faham dengan fitrah Firaun dan zionis serta makjut, patutpun berperangai munafik yang tak tahu menunaikan janji ni'auzbillahi minzalik

Anonymous said...

nampak..binatang peliharaan (anon 1235) kalo bebunyik..beriye2..kalo sembang pokok kelapa sawit pun tombang..haha..padahal makan taik hihihi..malula sikit hidup jadi binatang wei hahaha..kurang2kan la makan taik dari 3kali sehari kepada 2x sehari lepas tu sekali sehari hihihi..pelan2 ilangkan ketagihan makan taik tu dan dah x jadi binatang lagi anon 1235 wei hahahahaha

Anonymous said...

agak kurang pulak binatang masuk blog kamu sekarang ye pakkaramu hahahaha..

Anonymous said...

Pak Karamsingh jgn lupa makan ubat.....takut kena stroke

Anonymous said...

melayu dan islam takkan hilang laa selagi binatang2 pas masih hidup. relax la jgn buat kalut. korang ni byk sangat makan taik madey dan lim kit siang. tu la lain kali kasi cerdik sikit, sekali sekala makan la taik hadi pulak.

Anonymous said...

pemakan taik hadi sama la ngan binatang peliharaan ph..makan taik gak..1 gang hahahaha

Anonymous said...

Kalau sudah keturunan bodoh diajar macamana pun masih tetap bodoh!
Bagi soalan mudah 1 + 1 tetap juga salah.
Terlahir ke dunia sebagai si bodoh! Nak buat mcmana...

Anonymous said...

Dulu masa geng2 eddy bawang ambik dedak byk2 tu adalah kerana diberitahu duit itu dari rajaaaa Arabbb. Duit rajaaa arabbbb kan suci murni. La ni silakhanat tu cakap TAK TAU pulak sumber duit tu. Pukimak dia betul. Duit tu dah jadi taik geng2 eddy bawang baru kau cakap TAK TAU pulak.....

Anonymous said...

Jangan lupa PASSWORD:
1.cake utk bini penyangak
2.american pie utk penyangak
3.dedak utk unta dan keldai

Anonymous said...

Makan taik hadi ngan elli tak bising pulak yek?

Anonymous said...

Setuju.

Anonymous said...

Haha duit dah buat kawin. Dah terberanak pun. hahahaha

Anonymous said...

hadi tu sama jer dgn lim kit siang, madey, samy velu, anwar dll. semua tu ahli politik jer takde suci2 laa. semua tu gila rebut kuasa nak kontrol ekonomi, semua kaki lebong pemakan taik. tak payah berlakon alim sangat lah, buka mulut jer dah bau taik. penyokong pemakan taik pun angguk2 hahaha

Anonymous said...

dulu binatang2 pas bermatian pertahankan ketuanan islam. bila nak sesat mula la nak pertahankan ketuanan bangsa pulak. pengaruh binatang umno dah meresap dlm pas. mmg jenis binatang pemakan taik, dasar pun boleh berubah ubah kehkehkeh

Unknown said...

ASSALAMU,ALAIKUM NAMA SAYA (IBU ASRI) TKI DI ARAB
Maaf sebelumnya jika lewat Tempat ini saya menceritakan kisah hidup saya niat saya hanyalah semata ingin berbagi tapi semua tergantung Anda percaya atau tidak yang jelasnya inilah kenyataan nya...
Syukur alhamdulillah kini saya bisa menghirup udara segar di indonesia karna sudah sekian lama saya ingin pulang ke kampung halaman namun tak bisa karna ada hutang yang harus saya bayar di majikan yaitu 570 JUTA untuk uang indo namun,saya tidak pusing lagi sebab kemaring saya di berikan Info oleh seseorang yang tidak saya kenal,katanya kalau mengalami kesulitan Ekonomi,Terlilit hutang silahkan minta bantuan sama KI JAYA di Nomor Telpon (085-342-064-735) di jamin bantuan beliau 100% …
INILAH JENIS PESUGIHAN BANTUAN DARI KI JAYA
1.PESUGIHAN
2.TOGEL 2D-3D-4D-5D-6D
3.DANAH GHAIB
4.PENGGANDAAN UANG
5.UANG BALIK
6.NIKAH JIN
7.PENGLARIS BISNIS (Jualan,Toko,warung)
8.JUAL BELI TUYUL
9.PERLANCAR DALAM BERBAGAI HAL
Jadi saya beranikan diri menghubungi beliau dan menyampaikan semua masalah saya dan alhamdulillah saya bisa di bantu,kini semua hutang saya sama majikan saya di ARAB semua bisa terlunasi dan punya modal untuk pulang kampung,,,,
Jadi buat yang pengen seperti saya silahkan Hubungi KI JAYA di nomor (085-342-064-735) Anda tidak usah ragu atau hal semacam sebab saya dan yang lainnya sudah membuktikan keampuhan bantuan beliau kini giliran Anda trimahkasi atas bantuan nya aki wassalam

Anonymous said...

pak karam, jom buat tabung jihad utk mangsa banjir di teganu. kesian kat depa, katanya sebab oktoberfest dan lgbt buat kat sana haritu. ada ka patut! pemakan taik mmg dengki dgn teganu. kat teganu mmg suci dan bebas dari arak dan pondan, kan?

Anonymous said...

Keldai keldai si kapir DAP pon menyalak nyalak bagai anjing anjing kurap tersepit telor..

Anonymous said...

pemakan taik hadi n pemakan taik ph tu 1 gang..bintang peliharaan juga hehehe

Anonymous said...

ah 2x5 je la org yg ko cakap tu ngan ko.. 2 2 binatang peliharaan hehehe

Anonymous said...

tu la..binatang peliharaan pas ngan binatang peliharaan ph sama je perangai..hihihi

Anonymous said...

mereka lapar taik tu..hidup jadi binatang..memalukan hahaha

Anonymous said...

sama la ngan ko org yg ko cakap tu 2x5 ngan ko..kalo dah nama pentaksub maka jadi binatang peliharaan la..hobi makan taik hahaha..yg salah pun backup sampai tercirit2 hahaha

Anonymous said...

aku setuju ngan ko..semoga Allah rahmati ko dan ahli keluarga ko..serta bagi petunjuk kepada binatang2 peliharaan parti2 politik..
hihihi

Anonymous said...

pak karam, awat lama tak update blog? sakit ke?tu laa.. byk sangat makan taik.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.