Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ISH,ISH JAHATNYA PAKATAN HARAPAN !

 

 MACAM LA KERETA KERAJAAN NI ABAH DIA ORANG YANG PUNYA !

51 orang berkata:

Anonymous said...

PAS pun jahat, suka tindas org asli.

Anonymous said...

Tak nampak pun jata negara atau apa2 lambang kerajaan malaysia kat kereta tu. Ni kompom fitnah dari walaunta yg perasan alim tapi sakit hati sebab pas kalah teruk masa pru. Tu la perasan kuat konon. Kingmaker konon.. phuiii.

Anonymous said...

Bodo la hang ni karamu, tu bukan kenderaan kerajaan. Kereta kerajaan ada jata negara. Hang tau ka jata negara tu apa? Dah tua pun bodo. Tu la byk sangat buat fitnah, hati kelam. Kot nak buat fitnah pun hang edit la gambaq tu sikit. Buat malu kat cucu ja, mcm pelaq.

Anonymous said...

Mmg kereta tu abah dia punya bukan kereta kerajaan. Abah ko la karamu, bodo mcm buah pelir abah ko.

Anonymous said...

Melayu Islam dgn Melayu Islam jgn gaduh2...Cha LKS DAP tu tgh dok gelak tepuk tgn tengok hangpa Melayu Islam gaduh sama sendiri...Depa semakin kuat...hangpa semakin bengong...tau..Sudah2 la tu...dah tua pun bodoh...!

Anonymous said...

Yg dok pecahbelahkan islam tu lebai pas. Dulu buat amanat sesat sampai bertempur di memali tapi lebai lepas tangan. Presiden hang tu bodo. Pi ganti org lain laa.

Anonymous said...

Bengong karamu ni. Dok dlm gua lama sangat. Kereta parti dan kereta kerajaan pun taktau nak beza. Keluar la dari gua tu karamu, pi jenguk2 dunia, bumi Allah ni luas.

Anonymous said...

Baghral..

Anonymous said...

Beball..

Anonymous said...

Bangangg..

Anonymous said...

Bangkai..

Anonymous said...

Bangsatt..

Anonymous said...

Bangkai.. Bangsat.. Bengong.. Bahalol.. Bebal.. Bodoh.. Biol..
Bapak kauuuu..

Anonymous said...

Ya setuju. Pas mmg jahat dan baghal.

Anonymous said...

Pas mmg kingmaker yg bebal. Perasan kuat.

Anonymous said...

Hahaha karamu memang bangang. Setuju dgn tuan 7.29pm

Anonymous said...

Karamu mmg bangkai mcm tuang guru presideng.

Anonymous said...

Setuju tuan, hadi mmg bangsat buat amanat sesat pecahbelahkan islam.

Anonymous said...

Sebijik mcm wirid dan zikir hadi awang. Cuma tak sebut anjing, biawak, tapir dan lain2 haiwan. Terbaik la akak.

Anonymous said...

Jom jom pi jihad ke CH. Tuang guru presideng pi CH takkan walaunta dan walauntit nak dok rumah ja kot. Jom penuhkan tin milo sambil2 berkempen untuk umno. Kita mesti kuatkan asobiyah melayu. Walaupun nabi larang asobiyah tapi kita mesti wala dgn ulama hadi.

Anonymous said...

Masa rosmah anak beranak kesana kemari guna jet kerajaan utk shopping takde pulak lebai pas bising. Oops! lupa.. maklum la masyuuukkkk 90juta kehkehkeh

Anonymous said...

FITNAH..

Anonymous said...

Syaitan yang direjam...

Anonymous said...

Adun di terengganu ditahan sprm kerana tuntutan palsu 500,000.00. Apa nak jadi dengan negeri terengganu neh!! Diharapkan Tn guru Hadi Awang MP Marang dapat mencadangkan Menteri Besar Terengganu menjalankan hukuman hudud potong tangan kepada adun ini sekiranya benar adun ini didapati bersalah. Apa guna luluskan hudud kalau bertahun2 simpan kat peti besi. Kes ini jika benar bersalah, mesti dihudud supaya dapat menjadi contoh dan teladan kepada rakyat Malaysia supaya tidak membuat tuntutan palsu untuk mencuri harta negara, merompak dan menerima dedak hasil mencilok harta negara dengan cara yang tersembunyi.

Anonymous said...

Di klate kau balon orang asli sebab kau nak sapu balak. Kau buat macam2 kat orang asli situ tanpa perikemanusiaan. Penyokong kau pula menghalalkan apa yang kau buat dengan memberi alasan bahawa orang asli tu tak ada geran tanah. Kau dan penyokong kau buat2 lupa tentang ordinan tanah adat yang sudah diterima pakai oleh United Nation.

Tiba2 tanpa segan silu, di Cameron Highland kau tunjuk seolah2 kaulah orang yang paling baik, paling prihatin dan paling mengambil berat tentang orang asli. Munafik apakah ini? Kau tak malukah dengan orang asli di gua musang? Sudah tebalkah muka kamu? Adakah kepura2an ini yang kamu dapat daripada parti kamu? Sudah batalkah amanat presidenmu pada tahun 1980-an dulu? Sudah bolehkah kamu berimamkan orang umno? Sudah halalkah sembelihan ayam dan kambing oleh orang umno? Sudah bolehkah iateri kamu berpartikan umno?

Apakah sebenarnya permainan kamu ini?

Anonymous said...

Setuju.
Kasi hudud tangan dia. Hukum Islam mesti ditegakkan di bumi Malaysia.

Anonymous said...

Fitnah bapak borek anak rintik

Anonymous said...

Penerima dedak syaitan yang direjam...

Anonymous said...

Perkataan anjing, biawak, tapir dan lain2 haiwan yang ditujukan kepada orang lain itu akan menariknya ke neraka jahanam!

Anonymous said...

Tunggu bulan april. Audio bahan bukti sudah disahkan ori. No akaun bank pun akan timbul jadi bahan bukti. Tak tau mana nak lari. Sediakan aje la empat lima puluh juta untuk bayar saman terbalik. Tu la, sapa suruh keluar audio!!

Anonymous said...

Nasib baik orang asli gua musang tu jenis baik dan penyabar orangnya. Kalau kat zimbabwe dah tergolek kena sumpit

Anonymous said...

Sedap oo dedak 90juta. Syaitan2 tu cerita kemudian la, rejeki jgn ditolak

Anonymous said...

Dgn org asli kelate lebai buat taik, sekarang lebai tunjuk alim kat org asli cameron highland pulak. Kuat betul berlakon.

Anonymous said...

aku berlindung dari bisikan bisikan syaitan yang direjam...

Anonymous said...

Syaitan bisik2 sambil tangan sakau 90juta

Anonymous said...

Takpe nanti kawan CIA nik beduh tolong kawtim dgn hakim di london. Harap2 lebai tak ponteng laa. Kesian walaunta dan walauntit dah kasi derma tin milo.

Anonymous said...

Pak karam dah sampai CH ke? Jom mlm ni kita jumpa kat tempat ayohchik ceramah. Lama tak dengar ayohchik gebang pasal anjing salak bukit, bewak dan lain2 tajuk hangat. Semoga PAS menang besar di CH. Oops! Lupa.. semoga parti penyamun melayu menang besar.

Anonymous said...

Di CH, penyokong pas berpecah 3:

1. Yg walak akan mengundi bn.
2. Yg marah dgn bn akan undi PH.
3. Yg tak suka pas bekerjasama dgn umno najib akan boikot dan tidak akan keluar nengundi. Mereka cuti dan balik kg.

BN akan lemas di CH sebab:

1. Semua Ph akan undi PH.
2. MIC akan undi ph sbb calon mereka diganti melayu. Orang India akan undi India.
3. Cina undi PH. Cina paling komited dan hanya akan balik bila dah mengundi.

Anonymous said...

Jauh sangat merewang tu bhai. Pas mana boleh pecah 3, nanti masuk neraka. Ahli pas tetap akan sokong penyamun sebab takut derhaka dgn lebai hadi. Gila kau! Kalau hadi suruh sokong umno takkan berani punya walaunta dan walauntit melawan cakap lebai hadi tuu. Penyamun pun penyamun laa janji wala' dgn tok guru ulamak bertaraf dunia. Balasannya syurga bhai, lu apa tauuuu.

Anonymous said...

Sapa tau mahkamah di london bila start kes rm90juta? Brp haribulan? Bukan apa, senang nak tempah tiket flight awal2. Syok jugak join ayohchik sambil2 makan angin. Tumpang tido kat rumah raja petra pun ok jugak. Eh! Masa tu agak2 musim apa?

Anonymous said...

Takpe tempat tido kawan nik beduh geng CIA boleh payung.

لالا الروش said...


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اما بعد ، اهالي المنطقبة الشرقيه بالمملكة العربية السعوديه يسر شركة شام للخدمات المنزليه ان تعلن لجميع اهالي المنطقه عن بدأ تقديم خدماتها الخاصه بالمسابح للموسم الصيفي الجديد وذلك من خلال فروعا في مدينة الدمام ومدينة الخبر ومدينة القطيف ومدينة الجبيل ، واما عن فرعنا في مدينة الدمام فسوف تجدونه علي المتصفح تحت اسم
شركة تنظيف مسابح بالدمام
وايضا تحت اسم
شركة صيانة مسابح بالدمام
مقترنا برقم هاتف مندوبنا بالدمام لذل فللفحصول علي اي خدمه تخص المسابح تنظيفها او تشغيلها او صيانتها فليس عليك الا التصال بنا وسوف نصلك فورا ، واما اذل كنت من اهل مدينة الخبر وتحتاج الي ان تستفيد من خدماتنا في مدينة الخبر فسوف تجدنا علي المتصفح تحت اسم
شركة صيانة وتنظيف مسابح بالخبر
وفي هذا الفرع نسعد بتقديم كل الخدمات التي تخص المسابح لاهالي الخبر من خدمات تنظيف او صيانة او تشغيل برك السباحه ،ولاننا قد عملنا في شركة شام علي تغطية المنطقة الشرقيه كافه فقد حرصنا علي ان يكون لنا فرع في مدينة القطيف يختص بتقديم خدمات المسابح لجميع اهالي مدينة القطيف والذي سوف تجدونه علي المتصفح تحت مسمى
شركة تنظيف وصيانة مسابح بالقطيف
وهنا سوف تجدون كل ما يخص المسابح من خدمات تنظيف المسابح بالقطيف وصيانتها وتشغيلها ‘واما عن مدينة الجبيل فلنا ايضا هناك فرع يختص بتقديم خدمات المسابح لجميع اهالي الجبيل من تنظيف وصيانه وتشغيل وهذا الفرع سوف تجدونه علي المتصفح تحت اسم
شركة صيانة وتنظيف مسابح بالجبيل
بهذا اعزائي نكون في شركة شام قد استطعنا ان نغطي كافة انحاء المنطقة الشرقيه وتقديم كافة خدمات المسابح التي يحتاجها اهالي المنطقه باحدث الاساليب والطرق العلميه وباستخدام افضل مواد التنظيف واحسن اجهزة ومعدات الصيانه والتعقيم ، فلا تقلق عزيزي العميل ولا تحتار فشركة شام هي افضل اختيار .

Anonymous said...

Takde buat solat hajat mega ke kat CH? Buat laa, kasi gabung ahli pas dan umno. Lepastu baca doa laknat, insyaAllah org asli akan undi gabungan parti asobiyah. Amiin.

Anonymous said...

Repot polis dah buat tapi percayalah spr akan tutup mata. Puak rba bukan ikut perkembangan semada cuma ikut arahan dap aja.

Anonymous said...

Seronok puak kafir tabur fitnah sesama sendiri rba buat fitnah sebab arahan dap kafir.

Anonymous said...

Rba meroyat sebab lks kena balon dng najib sebab tu rba tabur fitnah pada pas bagus lagi banyak fitnah lagi banyak terbuka keburukan dan kerosakan dap dan puak anti islam ph.

Anonymous said...

Lagi byk hadi buka mulut, lagi byk dia merapu. Tengok nik beduh, dah pun diam sejak audio dia baham duit umno disahkan.

Anonymous said...

Saya seronok tengok pas bantu umno, tinggi betul asobiyah diorang. Ni mesti pengaruh syiah.

Anonymous said...

Lebai tunjuk baik kat org asli CH jer tapi kat serambi mekah depa tindas org asli mcm org palestine kena tindas. Kesian. Mulut kumat kamit bukannya zikir tapi kira duit balak sebab tu hati lebam sanggup tindas sesama makhluk.

ahmed marei said...


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اما بعد ، اهالي المنطقبة الشرقيه بالمملكة العربية السعوديه يسر شركة شام للخدمات المنزليه ان تعلن لجميع اهالي المنطقه عن بدأ تقديم خدماتها الخاصه بالمسابح للموسم الصيفي الجديد وذلك من خلال فروعا في مدينة الدمام ومدينة الخبر ومدينة القطيف ومدينة الجبيل ، واما عن فرعنا في مدينة الدمام فسوف تجدونه علي المتصفح تحت اسم
شركة تنظيف مسابح بالدمام
وايضا تحت اسم
شركة صيانة مسابح بالدمام
مقترنا برقم هاتف مندوبنا بالدمام لذل فللفحصول علي اي خدمه تخص المسابح تنظيفها او تشغيلها او صيانتها فليس عليك الا التصال بنا وسوف نصلك فورا ، واما اذل كنت من اهل مدينة الخبر وتحتاج الي ان تستفيد من خدماتنا في مدينة الخبر فسوف تجدنا علي المتصفح تحت اسم
شركة صيانة وتنظيف مسابح بالخبر
وفي هذا الفرع نسعد بتقديم كل الخدمات التي تخص المسابح لاهالي الخبر من خدمات تنظيف او صيانة او تشغيل برك السباحه ،ولاننا قد عملنا في شركة شام علي تغطية المنطقة الشرقيه كافه فقد حرصنا علي ان يكون لنا فرع في مدينة القطيف يختص بتقديم خدمات المسابح لجميع اهالي مدينة القطيف والذي سوف تجدونه علي المتصفح تحت مسمى
شركة تنظيف وصيانة مسابح بالقطيف
وهنا سوف تجدون كل ما يخص المسابح من خدمات تنظيف المسابح بالقطيف وصيانتها وتشغيلها ‘واما عن مدينة الجبيل فلنا ايضا هناك فرع يختص بتقديم خدمات المسابح لجميع اهالي الجبيل من تنظيف وصيانه وتشغيل وهذا الفرع سوف تجدونه علي المتصفح تحت اسم
شركة صيانة وتنظيف مسابح بالجبيل
بهذا اعزائي نكون في شركة شام قد استطعنا ان نغطي كافة انحاء المنطقة الشرقيه وتقديم كافة خدمات المسابح التي يحتاجها اهالي المنطقه باحدث الاساليب والطرق العلميه وباستخدام افضل مواد التنظيف واحسن اجهزة ومعدات الصيانه والتعقيم ، فلا تقلق عزيزي العميل ولا تحتار فشركة شام هي افضل اختيار .





成人網站 said...

a漫卡通
h漫卡通
做愛影片
h漫卡通
裸聊視訊聊天
情色視訊聊天網
免費a片卡通影片
性感白領少婦
h漫卡通a漫卡通

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.