Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERITA PANAS DALAM NEGARA

PERDANA MENTERI MALAYSIA TUN DR MAHADHIR MULA DIPERTIKAI OLEH KAWAN DALAM NGO PAKATAN HARAPAN ? 

IGP: Suhakam tak patut hebahkan hasil inkuiri

    Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan memberikan kerjasama penuh siasatan berhubung dakwaan Cawangan Khas Bukit Aman terlibat dalam kehilangan paksa paderi Raymond Koh dan aktivis sosial, Amri Che Mat.

Ketua Polis Negara Tan Sri Mohamad Fuzi Harun hari ini berkata PDRM akur dengan arahan yang diberikan pemimpin negara untuk menyiasat kes berkenaan.

Beliau berkata pihaknya juga akan mempertimbangkan langkah-langkah yang perlu diambil berhubung dakwaan Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam).

“Saya tidak sewajarnya memberi komen berhubung isu ini (kes Pastor dan Amri) kerana mereka ini (Suhakam) bukanlah pertama kali memberi keterangan kes berkenaan.

-Pak Karamu-

IGP perlu digantung tugas serta-merta, kata NGO hak asasi


News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini


   
Ketua Polis Negara (IGP) Mohamad Fuzi Harun perlu digantung tugas serta-merta kerana tuduhan salah laku dalam pasukan polis mengenai kes kehilangan paksa paderi Raymond Koh dan aktivis Amri Che Mat, gesa NGO hak asasi manusia Suara Rakyat Malaysia (Suaram). 

Ini berikutan pengumuman Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad semalam bahawa satu siasatan baru akan dilancarkan berdasarkan penemuan Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam) mengenai kehilangan kedua-dua individu itu tetapi hanya akan dibuat selepas Fuzi bersara bulan depan.

Dalam satu kenyataan semalam, pengarah eksekutif Suaram Sevan Doraisamy tidak bersetuju dengan pengumuman perdana menteri dan keputusan membenarkan Fuzi kekal bertugas sebagai ketua polis negara sehingga beliau bersara.

35 orang berkata:

Anonymous said...

siasat...jgn tak siasat. mana boleh suka2 culik dan hilangkan org. kalau bukti ada sila siasat. tak kira la siapa pun, polis ke, lebai ke, ayatollah ke.. kalau salah sila sumbat dlm jel. tapi ada jugak yg tiba2 sakit bila sprm panggil utk disiasat. kehkehkeh

Anonymous said...

depa kata hadi masuk ijn haritu sebab sprm panggil, betui ka? auta keling betui lebai tu

Anonymous said...

Siasat jangan tak siasat...
Bang Non tak kena siasat ker...
Mahafiraun pon siasat sekali...
Iron lady rafidah siasat jugak lahh...
Siasat sekali tuuu kes muhidien mada jadi mb johor...
Kerabat ditaktor pon siasat....

Ramai pulak nak kena siasat...
Okey laaa..
SPRAM siasat yg tut tut jer lah...

Anonymous said...

Cai..
Keling jangan sebut cai...

Calon kita prk rantau tu spesis Kxxxxg..

Idup Streram..
Takbir..

Anonymous said...

Panass....
Panassssss....
Panassssssss....

Panas Bang Non..

Anonymous said...

Siasat motif dia. Jangan biar jadi mcm kes atantuya. Dah dapat dia suruh letup

Anonymous said...

Aminn

Anonymous said...

Mak kau kena jubo bang non

Anonymous said...

Baru kena panggil sprm jantung dan lembik. Klu masuk sg buluh agaknya terus masuk gol

Anonymous said...

Panas la jubo mak kau

Anonymous said...

Biar mulut sumbing tapi bahasa jangan sumbing. Kalo mulut sumbing, bahasa pun sumbing, hati pun akan jadi sumbing. Orang kalo mulut sumbing, bahasa sumbing tak boleh dipercayai

Anonymous said...

karamu, mlm ni ayohchik pi rantau. aku dah sampai ni, hang kat mana?

Anonymous said...

Biarkanlah mereka memilih ketua mereka dari kalangan penyamun, perompak, pemberi dedak, pemakan dedak dan pembohong pendusta. Kerana mereka hidup bahagia dalam kelompok unta, keldai dan baghal.

Anonymous said...

semoga jantung ayatolollah hadi bertambah kuat sepanjang berkempen di Rantau. Demi survival politik, berkempen utk penyamun digagahi jua. inilah politikus sejati, hulur tadah tangan sana sini. bukan setakat tadah tin milo jer... takbur! eh! silap.. takbir!!

Anonymous said...

tahun ni hadi awang tak tulis surat terbuka ke? patut tulis bantah perbicaraan najib.. itu kan campurtangan asing. takkan la nak biarkan pemimpin islam yg syumul tu diadili oleh hakim kafir harbi? ishh.. tuan haji hadi awang tak jumpa nas ke?

Anonymous said...

harap2 kat rantau nanti hadi akan dpt peluang sepentas dgn mat asan, najib, isa samad dan segala jenis penyamun yg ada. dia mmg layak sepentas dgn puak2 tu. amiin.

Anonymous said...

Biarkanlah mereka gunakan perkataan Islam, jubah dan untuk merompak, menyamun, memberi dedak, menerima dedak, memaki hamun dan berbohong dusta. Kerana kelompok ulama su lebih hina drp khinzir, unta, keldai dan baghal

Anonymous said...

Kesian kat zahid hamidi. Dah kena main...

Anonymous said...

Kalu menang bole larikan duit ke luar negara 10 juta

Anonymous said...

zaman moden mana ada istilah ulamak suu. yg ada cuma ulamak porsche cayman, ulamak superbike, ulamak vellfire, ulamak audi q7, ulamak range rover, ulamak pay/view, ulamak fikah, ulamak banglo 3juta, ulamak 9juta, ulamak u-turn dll jer.

Anonymous said...

Baik lah En Baghal..

Anonymous said...

gi dengar ceramah mat sabu ker cai...

Idup Streram..
Takbir..

Anonymous said...

Kuat ngapu kau cai...

Sumbing sumbing mulut nyo ramai datang kuliah jumaat nyo..

Pak hang yang tak sumbing mulut.. handau mencarut jer keluar nyo..

Ajer bangkai kiamah punya olang..

Anonymous said...

Amanat Syaitan berbunyi...

WAJIB lah undi Streram di PRK Rantau..

Anonymous said...

Tulis surat Adinda Kanda jer lah..
Kanda rindu Dinda..
Dinda tak rindu rindu Kanda kah...

Anonymous said...

Sikit nau..

Anonymous said...

Ulamak pewaris Nabi..

Cai pewaris syaitan..

Anonymous said...

Mak hang dah kena main?
ngan bangla kah indo kah..
pak hang buat apa?
Kutip bayaran?
aaayoooo..

Anonymous said...

Aminn. Mudah2an streram akan berjaya dan mat akan kalah

Anonymous said...

Ulamak su, ulamak cia dan pembohong bukan pewaris nabi. Itu ulamak syaitan.

Anonymous said...

Tg ayatolol baghal sumbing

Anonymous said...

Siasat barua cekau 90 juta

Anonymous said...

Dah memang sumbing. Kang kata tak sumbing jadi fitnah pulok

Anonymous said...

Hanya syaitan mengAMINkan doa syaitan..
Sah sah syaitan..

على جمال said...


شركة تنظيف شقق بالرياض
شركة تنظيف فلل بالرياض
شركة تنظيف موكيت بالرياض
شركة تنظيف كنب بالرياض
شركة تنظيف مجالس بالرياض
شركة تنظيف واجهات زجاج بالرياض
شركة تنظيف مساجد بالرياض

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.