Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HADI AKAN KE RANTAU


Hadi akan ke Rantau bantu Mat Hasan


News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini


   


PRK RANTAU | Kempen BN untuk mempertahankan Mohamad Hasan di kerusi DUN Rantau mendapat suntikan semangat baru apabila Presiden PAS Abdul Hadi Awang dilaporkan bakal turun padang.

Abdul Hadi yang sebelum ini dinasihat berehat seketika di Institut Jantung Negara dikatakan bakal berkunjung ke Rantau tidak lama lagi.

Ditemui media di Rusila, Marang pagi tadi Abdul Hadi berkata keadaan kesihatannya juga semakin baik.

"Insya-Allah saya akan pergi (ke Rantau) dan alhamdulillah kesihatan (juga) bertambah baik," katanya dipetik Sinar Online hari ini.

Abdul Hadi yang juga anggota parlimen Marang ditemui selepas menyampaikan kuliah mingguannya di Masjid Rusila.

PRK Rantau akan diadakan pada 13 April ini dan menyaksikan bekas menteri besar Negeri Sembilan itu dicabar tiga calon lain, termasuk dua daripada bebas.

Cabaran utama setakat ini adalah daripada calon PH, Dr S Streram yang dinafikan haknya untuk menentang Mohamad pada PRU ke-14 tahun lalu.

Pada 9 Mei 2018 Mohamad diumum menang tanpa bertanding bagi kerusi DUN Rantau selepas Streram dihalang pegawai pengurus pilihan raya ketika itu daripada menyerahkan borang pencalonannya.

BN dan PAS kini menjalin hubungan kerjasama yang baik sebagai pakatan pembangkang bagi menghadapi PH yang berjaya menguasai Putrajaya dan sebahagian besar negeri pada PRU tahun lalu.

18 orang berkata:

Anonymous said...

hidup ayatolollah hadi. baru jer keluar spital terus nak tolong berkempen utk parti pencuri. hahaha dah jadi macai pencuri pak lebai ni. terbaik la. takbir!

Anonymous said...

berpuluh2 tahun melawan umno sampai buat amanat syaitan. last2 allah bolak balikkan hati hadi utk bersekongkol dgn org yg dia tuduh sesat dulu kehkehkeh.

Anonymous said...

sat nak sokong parti pencuri, sat nak sokong madey.. ishh lepas ni nak sokong bang non pulak! tlg la jgn percaya dgn lebai bermuka2 ni. hadi dah mcm takde pedoman. turut sangat dgn hawa nafsu cintakan dunia.

Anonymous said...

turun ke rantau tu jgn lupa bawa tong oksigen tau. kang sesak nafas pulak.

Anonymous said...

yahuuuu... komrad pak karam, ayohchik nak turun rantau.. jomlaa kita meramaikan majlis ayatollah. idup taliban! takbir!

Anonymous said...

betui ka depa kata hadi awang masuk ijn selepas disiasat sprm? ntah laa harap2 betul la. teruk betul sprm ni, dgn org tua pun nak disiasat, abaikan jer la 90juta tuu.. 90juta jer pun. bukannya billion2

Anonymous said...

karamu jom jihad. jom la turun ke rantau, asyik nak berkepit dgn bini jer, ayohchik turun padang tuu.. tinggal la bini tu sekejap.

Anonymous said...

maka siKAPIR pon berTAKBIR..
dunia akhir zaman gamak nyer..

Anonymous said...

Amanat Syaitan ber bunyi...

Adalah WAJIB mengundi Dr Streram di PRK Rantau..

Anonymous said...

Cai...

Jom jihad di rantau..
Pastikan pejuang islam menang...

Dr Streram menang..
Islam senang...

Idup Streram..
Takbir...

Anonymous said...

Nombor nombor popular di malaysia..

90 juta
1.4 juta

Terbaru yang paling popular...

1.25 %

jahanam...

Anonymous said...

Cai..
Jangan lupa Amanat Syaitan...

berbunyi....
WAJIB mengundi Dr Streram..

Ingat cai..

Jangan terkesima ngan kata kata mat asan..
Pembohong tuuu cai..

idup streram..
Takbir..

Anonymous said...

Jangan lupa bawak lamu suluh sekali..
Gelap gelap jer kat rantau tuuu..

Anonymous said...

Cai ...
Jangan lupa malam niii..

ceramah perdana di rantau..
Bersama sama calon kita Dr Streram..
Penceramah utama..
Alfadil Ustad Nik Omar Nik Abdul Aziz..

Bawa bersama mak bapak cai...

Idup streram..
Takbir..

Anonymous said...

Terbaik tn guru haji hadi. Biar golongan kafir dap dan kuncu2 mereka kepanasan. Fitnah rba dap sudah tiada kesan lagi. Teruskan berbuat baik sesama saudara seagama. Org islam pencuri lebih baik,,baik banyak drpd org2 kafir babi dap...oh ya,,lge linggit dah tak senang duduk isu terowong yg akan dibongkar semula. Peguam negara hindu mabuk menari tu dah nak dipecat tun. Ha ha....

steve said...


تنظيف المنازل يحتاج الى عمال محترفين الرائد افضل افضل شركة تنظيف منازل بجدة تقدم افضل خدمات التنظيف للمنازل و الشقق و السجاد و الموكيت وجميع مفروشات المنازل فنحن افضل شركة تنظيف بمكة بالبخار اتصل بنا الان و قم بزيارة ايضا :

شركة تنظيف منازل بالدمام

على جمال said...


تمتلك شركة تنظيف مكيفات بالرياض افضل الطرق والمعدات في تنظيف الواحدات الداخلية والخاريجة للمكيفات توفر تنظيف المكيفات الاسبلت الفريون الكاست شركة غسيل مكيفات توفر خدمة تعبئة الفريون بسعر مميز شركة نظافة مكيفات تساعد علي رفع كفاءة التشغيل مرة اخري
شركة تنظيف مكيفات
افضل شركة تنظيف مكيفات اسبلت

افضل شركة لرش مبيدات بالرياض فنحن نقدم خدماتنا المتميزة في رش المبيدات الى المنازل والفلل والمحلات التجارية والفنادق المختلفه حيث تعتمد الشركة على مجموعه من المبيدات الآمنه والفعالة والموثوق فيها بإعتماد وزارة الصحة السعودية.

لذلك تحرص شركتنا ارخص شركة مكافحة حشرات بالرياض كأفضل الشركات الموجودة فى الرياض على التخلص من جميع الأفات الشرسه مثلا الفئران وغيرها من القوارض التى من الممكن ان تكون سبب فى تدمير اغراض اى منزل او قد تسبب بعض الامراض اونقلها.

steve said...


تنظيف المنازل يحتاج الى عمال محترفين الرائد افضل شركة تنظيف منازل بجدة تقدم افضل خدمات التنظيف للمنازل و الشقق و السجاد و الموكيت وجميع مفروشات المنازل فنحن افضل
شركة تنظيف بمكة اتصل بنا الان و قم بزيارة ايضا :

شركة تنظيف منازل بالدمام

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.