Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KEMPEN MABUK ANUAR IBRAHIM

DAH TAK ADA ISU UNTUK RAKYAT, MAKA ANUAR KEMPEN PASAL ARAK,

ADA DUA MABUK ANUAR NI, SATU DIA MABUK TAK DAPAT JADI PIEM.

DUA DIA MABUK NAK SINDIR PAS SUDAH NGAM DENGAN UMNO.

ORANG RANTAU KATA KEKALAHAN TERUK  CALON PKR DIRANTAU ADALAH SEBAB KEMPEN ANUAR IBRAHIM, MACAM SEMENYIH JUGALAH !

'Tun M mungkin tak bagi Anwar jadi PM'

Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Mohamad ditemubual oleh pengamal media selepas keluar dari Dewan Rakyat.

 AYO,YO BANYAK SOI !

-Pak Karamu- 

 

'Mat Hasan rapat dengan PAS, boleh tolak ansur isu arak'

Zikri Kamarulzaman  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
PRK RANTAU | Presiden PKR, Anwar Ibrahim malam tadi mempertahankan hak orang bukan Islam untuk minum minuman keras. 

Pada masa sama beliau juga mempertahankan hak menteri besar Negeri Sembilan Aminuddin Harun agar tidak bersubahat dalam isu membabitkan penjualan bir.

Beliau berkata demikian susulan arahan untuk melarang penjualan alkohol di Kelab Golf Antarabangsa Seremban (SIGC) - di mana Aminuddin Harun menjadi presidennya selepas dilantik sebagai menteri besar Negeri Sembilan.

"Marah sesetengah orang dekat KL, apa ni MB, tak tolak ansur, tak boleh minum beer. Saya nak bagitahu begini.

"Orang bukan Islam nak minum beer itu hak dia. Tak pernah kita ada hak untuk sekat atau larang dia, dengar betul-betul.

"Tapi untuk dia jadi pengerusi dia tak nak bersubahat. Mat Hasan tak apalah. Mat Hasan dia tolak ansur pasal dia baik dengan PAS, jadi jual arak tak apa. Ha, jawab jawab. Tengok dia jawab macam mana," kata Anwar.

25 orang berkata:

Anonymous said...

Kesian la aku kat di anwar ni. Kempunan nak jadi pi eim sampai dah jadi gila meroyan. Hanya penyokong tegar ph yg 90% cina kapir ja sudi dengar ceramah anwar yg merupakan pesalah liwat yg diampun ydpa. Tambah2 mat sabu tu, dah hilang bisanya akibat mengkhianati perjuangan asal dan memihak kpd kafir dap. Orang sekarang dah tak peduli apa yg ph cakap, sbb mereka dah sedar kena tipu. " hari ini kita masuk putrajaya, esok kita hapus tol, minyak rm1.50 sen se liter, hapus ptptn, hapus hutang felda, naik gaji minimum, sejuta peluang pekerjaan, dan bla bla" semuanya kencing. Yg seronok sekarang ialah cina2,,boleh lihat dimana2,,raut wajah meteka berseri2 kerana suka hati sbb dapat rampas kekuasaan negara dari tangan org melayu. Dapun org melayu,,mereka menyesal dan berazam sesungguhnya menjatuhkan cina dap dan baruah2 mereka pd pru14 nanti. Sbb itu, ceramah anwar pesalah liwat dan mat sabu syaih ini hanya dihadiri 50 org saja.

Anonymous said...

Jom abang non..
Kita gi brunei..

Anonymous said...

siang tadi dah bermula perbicaraan kes najib sakau dedak src. kenapa sorang wakil pas pun tak nampak muka bersolidariti dgn najib? ishh tu mantan presiden umno tuu. umno dan pas dah bergabung.. jom laa sama2 kita pi mahkamah. dedak sama di sakau.. susah tanggung sorang2. hadi pun dah galak bodek madey pulak dah.. mmg jenis binatang baham dedak hadi tu, sapa tabur dedak dia akan hurung mcm langau.

Anonymous said...

Dedak dedak ddedak dedak..
Edak edak edak edsk edak...
Dak dak dak dak dak dak dak..
Ak ak ak ak ak ak ak ak ak ak..
K k k k k k k k k k k k k k k k..

Zikir Cai siang dan malam..

Anonymous said...

Bang Non...
Jom pergi Brunei Darul Salam..

ooooopppp....
Lupa lak..
Bang Non boikot Brunei..
Macam Elton John..

Anonymous said...

Nanti perbicaraan kedua tuan hj najib jgn lupa turun ramai2 ke mahkamah. Sila ajak sekali tuan hj hadi. Kita wajib lawan, ni semua campurtangan asing kafir harbi nak kacau kita negara islam.

Anonymous said...

Ajak sekali pak hang dan mak hang..

ooooooppp lupa pulak..
Pak hang dan mak hang kan BARUA kapir harbii..
Sorryyy..

Anonymous said...

Minta tolong cai2 baruah2 kafir harbi meramaikan2 majlis aljuburi di prk rantau ru. Kesian kat non aljuburi, org tadak. Cai cai boleh bawak sekali babi2 dlm kandang di seluruh sngor untuk memeriahkan majlis2 ceramah ph...

Anonymous said...

kesian najib, tanggung sorang2. sekor lebai pas pun tak nampak kemarin kat mahkamah. dah sedap dapat 90juta lepas tu biar najib tanggung sorang. dengar kabar ayatolollah hadi nak bodek madey pulak. kikiki lebai hadi ni mmg lidah bercabang mcm bewak.

Anonymous said...

Umno punya mengayat....

"1 untuk engkau, 2 untuk aku. 2 untuk engkau, 4 untuk aku. 4 untuk engkau, 8 untuk aku. 8 untuk engkau, 16 untuk aku...." kih33

Padan muka engkau. Ambik kau formula p Ramlee!!

Anonymous said...

Baik en babi

Anonymous said...

En barua tak turun sekali ker?

Anonymous said...

Betul tu ustaz dedak. Saya setuju.

Anonymous said...

Hj hadi pergi mahkamah sokong najib tak? Hj hadi dan nik amar patutnya bagi support kat najib. Tak kan masa najib senang je nak support dia. Jom kita buat solat hajat bagi najib menang. Kalu najib menang kita lantik hj hadi jadi PM kelapan.

على جمال said...

شركة تنظيف مكيفات بالرياض
شركة تنظيف شقق بالرياض
شركة تنظيف موكيت بالرياض
شركة تنظيف كنب بالرياض
شركة تنظيف مجالس بالرياض
شركة تنظيف واجهات زجاج بالرياض
شركة تنظيف مساجد بالرياض
شركة تنظيف خزانات بالرياض

Anonymous said...

kelate dah benarkan jabatan kerajaan gantung gambar agong dan raja permaisuri.. haa mcm tu laa. takkan nak gantung gambar ayatolollah hadi jer. errr.. gambar sultanah kelate yg lawa tu taknak gantung sekali ke?

Anonymous said...

gantung la gambaq sapa pun. jgn gantung gambaq lebai tontowi dan tar senik sebelah sultanah kelate dah laa. bahaya puak2 lebai tu.

Anonymous said...

Baik en bewak..

Anonymous said...

apa masalah nya cai..

Anonymous said...

Jangan gantung gambaq pak ngan mak hang dah laa.. gila puak2 cai ni...

Anonymous said...

Gambar mak hang yang tut tut tu taknak dicadang gantung sekali ke?
Parah puak cai niii...

Anonymous said...

Lobai jawab...

Cilako encik cilako ni. Dema gigit lagi kaki kawan dalam lubang!!!!

Anonymous said...

Berapa prk kecik dah buat entah... Satu je yg dia bagi kat lebai. Pandai ke bangang tu wahai en bangang?

Anonymous said...

Ape ler pulak mr cai nii..

Anonymous said...

Wow cai...
Hebat hebat nama adik beradik kau cai...
En Bangan bin En Babi
En Cilako bin En Babi
En Bewak bin En Babi

Nak tanya sikit cai..
En Babi bin aper yer...
Tenok ker Tapir..

Jawab cai jangan tak jawab..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.