Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAH TUAPUN BUAT KERJA LAKNAT

ELOK DIGAYUNG JE, NI SEMUA NAK BAGI KOMINIS KUASA BALIK.
BANGSAT, 
'Ada pihak hasut pemimpin Bersatu musuhi Umno'

 

Ketua Penerangan Bersatu Johor, Ya'Cob Atan mendakwa terdapat usaha untuk memecahbelahkan parti-parti yang membentuk kerajaan Perikatan Nasional (PN) khususnya di Johor.

Sehubungan itu, beliau meminta ahli parti supaya berhati-hati dalam menerima berita mengenai hubungan antara Bersatu dan Umno di Johor.

"Sejak akhir-akhir ini terdapat pihak yang berkepentingan di dalam suasana politik di negeri Johor mahupun pusat, secara halus menghasut pemimpin dan ahli-ahli Bersatu bersikap memusuhi pemimpin dan ahli-ahli parti lain khususnya Umno.

"Matlamat mereka adalah hanya satu iaitu memecahbelahkan pemimpin dan ahli-ahli parti yang membentuk kerajaan PN.

"Tujuan dan matlamat akhir mereka sebenarnya adalah untuk menjatuhkan kerajaan PN yang sedia ada," katanya dalam kenyataan.

7 orang berkata:

tunfatimah said...

Boboy boy kata parti bunga tiada pilihan tapi kembali kpd pH. 😂😂😂

Anonymous said...

Anwar meletakkan dua syarat penting sekiranya Bersatu ingin kembali ke pangkuan PH,

Yang pertama, keputusan Bersatu mestilah keputusan sebulat suara dari satu parti iaitu Bersatu.

Agak agak ucapan boboi tu Anwar terima lah kannn dan Bang Non dari awal lagi dah bagi signal no more lidah bercabang kali ini... makin terdesak atok kali ini... ilmu kelentong penipu fitnah lidah bercabang dah abis suma dah digunakan atok.. kikikiki

Ertinya, tiada kelompok Tun M mahu bersama PH, manakala kelompok Muhyidin masih setia dengan pengkhianatan. Makna kata Bang Non mahu satu suara ajer suara atok atau suara jidin...

makin berserabut atok makin kelu lidah bercabang nak main game... kikikiki

Keputusan mestilah dari Bersatu bukannya kelompok.

Bang Non siang2 lagi dah cakap nak suara atok atau jidin.. ilmu fitnah lidah bercabang dah abis dikeluarkan... kikikikiki..

Yang Kedua, Bersatu mesti terima prinsip dan dasar perjuangan PH terutamanya di dalam merealisasikan reform dan menentang rasuah di dalam negara ini. Selain itu, Bersatu diingatkan agar tidak lagi mengulangi kesilapan besar yang telah mereka lakukan sehingga tumbangnya sebuah kerajaan mandat rakyat....

Bang Non bagi paku buah palo dia sekali gus...kikiki.

Susah atok nak main game lepas ni selepas tertebuk muko sendri..

Harap Straits Times Singapork , WSJ, DOJ Media Soros mulakan fitnah lepas tu disambut hiruk pikuk media tempatan rakyat dah tahu style fitnah atok...

Atok makin kelemasan kali ini... hujung nyawa anakcucu makin kepanasan.. padan muko kau..!! kikiki

Takkan Bang Non nak kena game sampai 3 kali melampau lah tuu.. kikikikiki

Anonymous said...

Giler nak jadi PM Anwar Sanggup terima semula BERSATU dengan mengulas ucapan Mukhriz

Tak nampak jalan untuk jadi PM. Kalau PRU 15 entah hidup, entah mati. Entah PKR masih tu dah berkubur kerana perpecahan teruk dalaman, Presiden PKR, Anwar Ibrahim berkata Pakatan Harapan (PH) bersikap terbuka jika Bersatu berhasrat untuk menyertai gabungan itu semula.

Bagaimanapun, Anwar mengingatkan Bersatu perlu patuh kepada agenda perubahan termasuk reformasi yang dipelopori PH dan merima keputusan pelan pengantian PM.

“Itu keputusan yang harus dibuat Bersatu. Ada dua Bersatu sekarang, keputusan harus dibuat sebagai satu parti dan PH mengambil sikap terbuka.

"Tapi harus patuh kepada agenda perubahan termasuk reformasi yang dipelopori dalam PH, termasuk sistem menolak sistem korup dan kita tidak mahu mengulangi kesilapan-kesilapan yang lalu,” katanya dalam siaran langsung di Facebooknya hari ini.

Anwar berkata demikian mengulas kenyataan Boboi kelmarin yang menggesa Bersatu untuk bersama Pakatan Harapan sekali lagi.

Lantak kau lah Bang Non, untung batu timbul untung sabut tenggelam. Otai otai reformasi li fikir lah sindri..!!

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak resky pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan Eyang kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.
angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari
sekali lagi makasih yaa Eyang waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual Eyang saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua

tunfatimah said...

Eleh, eleh, kalau bunga join pH belum tentu nuar dpt jadi PM pun. Takder nur di penghujung jalan.

Boiboi, apa ni bantuan RM 300 utk peniaga kecik Kedah melalui DUN pulak? Bagi cash pulak tu..masa PKP suruh isi borang online . Minta akaun bank.

Takder pulak kata mesti melalui Adun kawasan. Dah nampak nak tapau utk kroni jer...Bershit lah boiboi!!!

Anonymous said...

PAS menghitung hari ambil Kedah

Ustaz Haji Ahmad bin Yahaya
كڽاتأن راسمي: ڤاس قدح سياڤ سديا كتواي ڤينتادبيران كراجأن نڬري قدح
1. Kepincangan dan perpecahan yang berlaku dalam Pakatan Harapan (PH) Kedah sukar dikawal lagi dan terus memperlihatkan kelemahan gabungan itu dalam mengurustadbir negeri Kedah.

2. Kenyataan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sidam, Dr. Robert Ling Kui Ee pada Isnin, 4 Mei lalu melalui akaun Facebooknya yang mempertikaikan keputusan pemecatan timbalannya di Cabang PKR Sungai Petani dan ramai lagi kepimpinan cabang di Kedah memperlihatkan Adun itu sudah tidak sehaluan dengan kepimpinan PH Kedah.

Bakal ada beberapa Adun PKR lain akan mengikuti langkah beliau dan ia mengurangkan jumlah kerusi penguasaan PH

3. Menteri Besar, Dato’ Seri Mukhriz Mahathir sekarang bukan lagi pengerusi PH Kedah, beliau hanya mampu melihat tanpa berhak mencatur pergerakan Adun PH daripada PKR kerana dari sudut gabungan, PKR dan Bersatu tidak lagi sehaluan.

Mukhriz juga dalam keadaan amat lemah kerana daripada enam Adun Bersatu Kedah, tidak sampai separuh yang berpihak kepadanya memandangkan banyak kelemahan yang gagal diperbaiki Mukhriz.

Anonymous said...

Alfatihah

Semoga rohnya ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Salam takziah kepada ahli keluarga, semoga tabah menghadapi ujian ini,” kata Wan Rosdy.

Abu Bakar pernah dilantik sebagai exco Hal Ehwal Peneroka dalam pentadbiran kerajaan Pahang di bawah kepemimpinan Menteri Besar Adnan Yaakob, antara 2013 hingga 2018.

Pada Pilihan Raya Umum ke-14, Abu Bakar mempertahankan kerusi DUN Chini yang disandangnya dalam saingan 3 penjuru dengan majoriti 4,622 undi apabila mendapat undi 10,027.

Dalam pertembungan itu, beliau menewaskan wakil PAS, Muhd Fadhil Noor Abdul Karim yang memperoleh 5,405 undi dan calon Pakatan Harapan diwakili PKR, Mohamad Razali Ithnain yang mendapat 1,065 undi.

Beliau menjadi wakil rakyat DUN Chini sejak 2004.

DUN Chini berada di bawah Parlimen Pekan yang diwakili bekas perdana menteri Najib Razak@Bossku.

Pastikan Sejarah PRK di Tg Piai berulang kembali di Chini.

Inalillah..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.